1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GameCube Panasonic] Hoe duur? en waar te verkrijgen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Nicotjeh., 25 mei 2003.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dvd films afspelen, videocd, mp3 etc. :D

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    thx voor je info. Niet echt veel meer dus. Jammer ziet er wel geinig uit.

3. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een mooi ding, als je het geld ervoor over hebt dan gewoon importen.
    En ook een freeloader kopen zodat je de pal games uit europa kan spelen.

Zelf zou ik het niet kopen ook al ben ik fan van nintendo.

En ik heb een xbox en dvd speler voor dvd's en een gewone GC
    dus niet echt nodig.

4. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Hoe kan je betalen bij psxshop?

5. dj_purno

dj_purno DJ

Leuk Bevonden:
    0
    met geld

6. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ja cc? of Giro?

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beide, Ze leveren aan heel de wereld.
    maar who needs PSXshop.nl als je betere,goedkopere internationale shops hebben...

8. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah right! XBOX levert dus duidelijk wel ff betere graphics he...

9. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

En? maakt dat een game beter. Nee!
    |:-

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het gaat er Nicotjeh er gewoon om (ten minsten denk ik) dat dat ding:

- er vet uitziet
    - dvd etc compatble is
    - Gamecube games kan spelen
    punt.

11. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En? Heb ik dat gezegt dan? Nee!
    |:-

Bovendien is de game ook leuker als de graphics beter zijn, je lult onzin als je zegt dat dit niet zo is...

Ik zeg dit niet om te flamen ofzo...

Laatst bewerkt: 4 jun 2003
  12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat klopt. (spreekt namens andere gamers) maar als jij zelda wil spelen dan kan dat niet op de Xbox. of als jij Metroid wil spelen gaat dat niet op de xbox.
    dus.. koop je een GC of een Q

13. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    @ nicotjeh: Waarom zou je dit ding kopen, 1 reden kan zijn dat je er Dvd's op af kan spelen (kan ook op de xbox, of deed die van jou het niet meer), en hij ziet er über-vet uit! Maar voor de rest bied ie niks meer dan de standaart NGC. En als je al een xbox hebt kan je dus al dvd's bekijken, en muziek afspelen. Het is alleen 200/300 euro duurder dan de gewone gamecube (heb je 2 gewone voor..:confused:)

14. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Das pas gelul, sinds wanneer is een game leuker als de graphics beter zijn?! Het is eigenlijk niet de plek om hierover te discusseren, maar nu praat je dus echt poep, en dan ook nog eracht "je lult onzin bla bla bla". Wat voor sjakie ben jij nou?!? Ik geniet nog steeds van mijn snes met zijn bagger graphics, maar het entertaint mij, dat is iets belangrijker voor mij.

15. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie praat er nu poep dan?
    Als jij 2 keer hetzelfde spel hebt, alleen is de ene minder van beeldkwaliteit dan de ander, dan pak je toch zeker de gene met de die het beste beeldkwaliteit levert!?

M.a.w. Graphics voegt zeker waarde aan een game toe...

Maar goed, je had je beter stil kunnen houden ipv. zo'n domme opmerking te plaatsen!

16. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    lulletjes rozenwater!!8)

Als het inderdaad precies hetzelfde spel is grijp je hoogstwaarschijnlijk naar dat spel met de beter graphics, jammer genoeg is hier geen sprake van, gamecube en xbox liggen ontzettend dicht bij elkaar qua graphics en mag ik ook nog ff meededelen dat het enige spel dat ik op de xbox errrug mooi vind Doa is?!? Voor de rest zijn er maar weinig spellen die speciaal voor de xbox gemaakt zijn en zodoende ook een flink deel van zijn power gebruiken.

Het is alsof je een sterkste man van de wereld wedstrijd houdt waarbij iedereen hoogstens het gewicht mag tillen wat de zwakste kan tillen. Ps2 is hoogstwaarschijnlijk de zwakste van de drie (nou ja, hoogstwaarschijnlijk zeker weten) maar daar moeten alle spellen ook op uitgebracht worden denken jullie nu echt dat ze voor de gamecube en xbox de graphics gaan verbeteren??? Het spel verkoopt toch wel!!!

Daarnaast heb ik heel veel lol gehad met mario op de rekenmachine, en daarbij op de gameboy zijn de graphics zeker goed??!!?!?! Het ding verkoopt namelijk wel als een tierelier!!!

17. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja whatever, (noem me trouwens niet lulletje Rozenwater... zonder de draad te lezen.)

Het ging mij er gewoon om dat XBOX gewoon betere kwaliteit bied. Dit komt mede door de graphics.
    Voor "echte" NGC titles zoals bv. Zelda die niet op de Xbox komen,heb ik een cube gekocht ja... zoals QwX
    al zei.

Kijk ik bedoel:
    Waarom zie ik dan dat jij alle games die voor XBOX en NGC uitgebracht zijn, alleen maar op de XBOX gekocht heb?
    Zal wel toeval zijn?!?!:9

18. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Da's vrij makkelijk vriend en ik hebben samen een xbox gekocht, of nou ja samen, ik heb er een voor ons gekocht, vervolgens heeft hij een maand of wat geleden een gamecube voor mij gekocht opdat ik niet steeds de xbox zou claimen. En daarnaast is hij degene die de meeste spellen aanschaft en die schaft hij dus inderdaad voor de xbox aan omdat die gewoon altijd bij hem staat.

En dat lulletje rozenwater hoef je je niet zo aan te trekken.

Trouwens die panasonic is wel echt ontzetten strak, en ik vrees dat het toch wel wat makkelijk is om dvd's en cd's af te spelen op dat ding dan op de xbox, en met wat geluk maakt ie ook niet zo'n herrie met het afspelen. Nicotjeh als je hem bij je thuis hebt staan kom ik wel een keer langs om hem in levende lijve te aanschouwen. ;)

Deel Deze Pagina