1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamecube: two thumbs up?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 27 jul 2002.

1. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou okey jullie je zin ik heb dus zojuist een kubus gekocht met daarbij Wave race (dit vond ik op de N64 al een vreselijk gaaf spel) en monkey ball (omdat dit in mp wel leuk is) natuurlijk gelijk een extra controller erbij gekocht en natuurlijk een memorycard (grote zwakte van de cube vind ik) en ik ga het zometeen spelen ik laat wel weten wat ik ervan vind.

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik leen de Cube voor een hele poos van een kameraad van me die op vakantie gaat :D
    En k koop em pas als Mario en Zelda (vooral zelda) uitzijn nu vinnik er nog weinig aan..

3. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    zozo ik hoop dat je er blij mee bent ikke

4. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend heeft um gekocht met super smash, 2 controllers en memorycard, het is wel leuk meer niet. Ik zou um niet aanraden voor het geld (hij is 80 euro goedkoper dan de xbox) want je moet er meteen weer een memorycard bij kopen en die zat bij die vriend zo vol.

Verder de spellen... tja de spellen... als je al een n64 hebt zie je wel meer van het zelfde. SSBM werd ook sneller saai omdat je het al wel eens gezien hebt. Resedent evil lijkt me ook niet de moeite waard als je de oude in de buget bakken kan krijgen en monkey ball lijkt me wel een super spel. De nieuwe zelde lijkt me ook wel leuk meer niet (misschien toch door het kiddy uiterlijk want ik heb um liever stoer).

5. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja smaken kunnen verschillen. Ik vind 'm iig erg gaaf tot nu toe, misschien komt het door het feit dat ik SSBM niet op de N64 heb gehad. Resident Evil daarentegen, sorry hoor, maar het is een geheel nieuw concept. Dus waarom zou die dan niet vernieuwend zijn? Dan zou je Unreal 2003 ook niet moeten kopen als Unreal zelf voor 10'tje kan kopen :confused:. Nee sorry, ik vind dat niet reeel wat je allemaal aangeeft, en het kiddy uiterlijk? Boeiend!!! Meer gamuuuuh gekuuuuh!!!!!

6. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

jij bent ook snel overtuigd..

7. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je wat ik denk Ikke, ik denk dat jij de NGC enorm graag wilde hebben, omdat je hem gewoon simpelweg wilde hebben. Ook omdat je wist dat er ca. herfst 2002 meesterlijke games erop uitkomen. Mijn tips hebben je alleen maar een duwtje in de rug gegeven om het toch maar te doen, naar mijn mening had je dat nodig. Geloof me, geen miskoop.

Zo snel overtuigd en zo snel een console kopen is voor mij zelfs te snel. Je wilde hem gewoon hebben, maar je had even backup nodig en die geef ik graag }:]

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoals in mijn eerste post al stond heb ik een aantal malen in de winkel staan twijfelen of ik hem moest kopen, dus jah idd ik wilde graag jullie mening weten, ik heb hem nu ik moet zeggen dat ik wave race erg vind tegenvallen het is erg op het stunten gericht en te weinig op het racen, verder is alles echt te klein, neem nou die memorycard bijv. ik moest een pincet pakken om hem erin te doen.

9. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

nu al spijt? snel ruilen voor monkey ball!

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik dus al monkey ball maar die vind ik alleen leuk in mp.

Deel Deze Pagina