Bij mij liep MP ook een keer vast op precies dezelfde manier. Het was waarschijnlijk toen je een deur probeerde te openen. Dan moet ie de volgende kamer laden. Ik denk dat dit in MP zit en niet in je Cube.
Kijk nou wat je zegt. "Daarna deed hij het weer een tijdje". Zo'n apparaat is geen brood wat je bij de bakker koopt, het kost behoorlijk veel geld en dan mag je wel een beetje kwaliteit verwachten. @ Mischa: Ik denk, dat je gewoon pech hebt en precies een faulty GC hebt gekocht. Ik heb de mijne al een tijdje en het ding is nog nooit vast gelopen. Staat de GameCube misschien op een plek waar deze zijn hitte niet kwijt kan. Er moet wat ruimte zijn om te kunnen ventileren.
vastlopen bij metroid prime? ik heb al over vastlopen bij rogueleader gehoord... dat heb ik zelf ondervonden.. maar dat was maar 2 keer in de eerste 2 dagen dat ik het spel had.. misschien moet je gamecube even inlopen ofzo .. nee ik zou het niet weten.. misschien een bug in het spel?
He ik heb dit niet, maar het zou het volgende kunnen zijn: -of je cd is vuil -of er ligt vuil in je gamecube Bij metroid prime is in het algemeen niets bekend over vastlopen, maar als deze dingen niet helpen bel dan nintendo effe
het is gelukt en ik denk dat het was om dat hij aan de linkse kant te dicht bij de big green box stomd hij stond er zo een 5 cm vandaan en nu 10 sinds toen geen vastlopers meer gehad!
nou het is uit met de pret want ik hbe metroid uit na 16 uur spelen morgen is DE dag The Legend Of Zelda The Wind Waker (als ik hem ergens te pakken krijg)
je kan 'm na 16 uur onmogelijk op 100% hebben uitgespeeld.. ik deed er bijna 17 uur over om de laatste eindbaas te verslaan.. en dan was ik zo ongeveer de snelste hiero in de buurt..
zwakke boel.. scannen is juist het leuke aan de game man.. je mist zo heel het verhaal.. ik zit nu op 18 uur.. 91%.. TOTAAL!