1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamecube verkoop 1000% gestegen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kane, 21 okt 2003.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, maar is de van €10 wel 259 blocks en gaat ie wel mee?

2. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    een oficiele 258 (ofzo) memorycard kost 28 euro...

3. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    251 bloks :)

4. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Boeiend!!|:- Het lijkt me btw zonde van je geld om weer €160 voor een andere console op te hoestten. Koop dan een goede videokaart ofzo!:cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2003
  5. Als niemand een GC koopt en nu ineens wel, dan stijgt het wel met 1000% ja.

Als ik 0 euro op de bank heb en ik krijg mijn salaris van 2000 euro, dan stijgt mijn bankrekening ook met 2000% (Dat is een grap)

Het is gewoon een vorm van gezichtsbedrog. Het klinkt veel maar het valt reuze mee.

Ook moet je bedenken dat je nog een spel erbij moet kopen (als je er een leuk vind tenminste), memorycard en als het er al is nog een netwerkadapter.
    De Xbox is in verhouding veel goedkoper met 2 spellen gratis, een gratis Live abonnement en de harde schijf zit er al in. Maar MS zou beter ook gewoon de Xbox voor 80 moeten verkopen. Het is wel naaien wat Nintendo doet maar als zij het doen....

Maar wel lekker al die prijzenoorlogen! Straks moet je met een legerhelm naar de AH en Dixons!

Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2003
  6. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    :D, ja die is wel grappig Sam Fisher Jr :)

7. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Burp...

8. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    1000% kan niet, wel 100%^, er bastaat niet meer dan er als is.....

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm....1000% is dus 10x meer dan wat er nu (100%) is....en 10 x 5 is 50 Cube in europa!!! :+

(voor de mensen met de lange tenen, dat is een grapje :p)

10. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    OMG!! Waar heb jij rekenen geleerd??

11. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Say again...

bron: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?section_name=ret&aid=2441
    UK Cube sales rise dramatically
    Kristan Reed 15:18 21/10/2003

Nintendo's funbox outselling the Xbox at last

There was cause for cautious celebration at Nintendo of Europe this morning when it emerged that GameCube sales in the UK have dramatically overtaken the Xbox by a ratio of almost two to one.

12. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Oops.. Let je wel op dat je geld genoeg terug krijgt in de supermarkt ?

Laatst bewerkt: 21 okt 2003
  13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
  15. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    WAAAAH!!

nou en? de ps2 verkocht ook miljoenen in de eerste week hoewel het technisch gezien een compleet kutding is..

dit is geen kritiek op de ps2 (nou, eigenlijk wel.. maar dat was niet m'n bedoeling) maar wat meer met stomme mensen te maken heeft is dat de xbox gewoon net zoveel/misschien minder kost dan de gamecube en dat MEN dat niet ziet..

of je zou kunnen zeggen: MEN ziet wel dat de xbox goedkoper is, maar MEN wil liever een gamecube!

Ok, terzake..
    De gemiddelde xboxgamers is meer hardcore dan de gemiddelde GC gamer denk ik.. (ik heb het hier over gemiddelden, niet zeiken van 'ik heb een gamecube en ben hartstikke hardcore' want daar gaat het niet om).. die mensen willen best 200 euro oplepelen voor een console + 2 spellen.. De gemiddelde gamecube gamer heeft denk ik ook wat minder geld te besteden en is te fanboy-achtig om ook maar aan het kopen van een xbox te denken..

persoonlijk? ik heb geen tijd om op 2 consoles te spelen!

Laatst bewerkt: 21 okt 2003
  16. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    lekker toppicje weer ;)

17. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
  18. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doed, al die links onderaan die artikelen lopen door elkaar heen....my bad.

*wacht op artikel van over een paar dagen/weken :+

Feit blijft dat ze er nog niet voorbij zijn:

Nintendo mag wel "confident" zijn....ik denk dat de meeste twijfelaar nu de NGC wel hebben gehaald en dat de verkoop weer zal teruglopen....only time will tell, ik hoop dat we deze 3 console markt nog een tijdje vol kunnen houden :D

ze zijn toch ook niet straight? Het is zo dat de verkopen vertienvoudigd zijn, maar nog steeds loopt de GC achter op de concurentie. Het klinkt veel, maar valt reuze mee

w00t _O_

in m'n achterhoofd had ik dit ook wel zo gezien, maar je hebt idd helemaal gelijk. Voor zover ik kan beoordelen via de verschillende NGC en xbox fora. Het valt me daar trouwens ook op dat er op de xbox sites meer "multi-console mensen" zijn dan op de cube sites...precies wat je zegt dus. Verder ken (persoonlijk dus) ik niemand met een cube behalve ik zelf :+ 5 mensen met een xbox en 3 mensen met een PS2. Hier heb ik het over de leeftijdscatagorie 20-30. Ik denk dat iemand die jonger is percentage gewijs meer mensen met een PS2/NGC zal kennen. Maar ik denk dat we hier een b'tje afdwalen van het feit dat Nintendo deze week (weken?) goed heeft gedraaid....and thats all :+

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel lekker, maar het wordt toch al snel meer, als je er nog 3 controllers en 2 memory cards bij moet kopen

Ik wacht zelf meer op een actie van GameCube+ 2 controllers+memorycard+Zelda+Metroid Prime voor 150 euro ofzo

Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  20. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    dit was het laatste dat ik ervan kon vinden.. van gisterenmiddag..

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?section_name=ret&aid=2441

gamecube vs. xbox verkoop ration = ongeveer 2:1.. dit wordt een hohoho merry xmas voor nintendo..

waar ik woon (leeftijd 15/16 jaar) is het idd zo dat de xbox het minst populair is.. maar ik denk dat dat ook een beetje plaatsgebonden is, bijna iedereen met een console op mijn school is wel redelijk multiplatform ookal hebben ze zelf maar 1 console..

Laatst bewerkt: 22 okt 2003

Deel Deze Pagina