1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamecube verkoop 1000% gestegen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kane, 21 okt 2003.

1. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Hier in de buurt aardig wat Xboxen op een of andere manier. Ook veel PS2's maar das logisch. Ik ken ook iemand die al een jaar een cube heeft maar met nog steeds 1 game.

2. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn buurjongen is de enige die ik nu ken met een cube...hij heeft
    Legend of zelda ww, metroid prime en Megaman...and that' s it..
    hij heeft ook een DC en een XBOX..en een geleende ps2..
    Ik koop geen cube..geen zin in maar een tweede hands ps2 lijkt me wel cool voor guilty gear X2...als sammy ooit en guilty gear uitbrengt op XBOX dan hoef ik de ps2 niet...vreemd he..dat 1 game zoveel verschil voor een gamer maakt...

3. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar wat nintendo doet zijn wanhoops taktieken om nog zoveel mogelijk winst te maken en zich dan te focessen op de next gen.

4. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    hahaha ik wou presies het zelfde gaan quoten..

sam.. als je niks heb.. en je krijgt 10x zo veel.. dan heb je nog niks hoor..

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best een GameCube, alleen nogal duur wat ik erbij wil
    GameCube+2memory cards+4 controllers+ Zelda:TWW+Metroid Prime+SSBM+Super Mario Sunshine
    En dan later nog iig Mario KArt en Billy HAtcher erbij

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    De prijs viel reuze mee.

Ik heb vrijdag 17 oktober de Gamecube gekocht.

Ik kreeg 'm met Metroid Prime en zo'n plaatje van Metroid wat je op je Cube kan vastzetten voor 119 euro. Daarbij kocht ik nog een 251 officiele Nintendo Memorycard van 27 euro. Ik was dus klaar voor 146 euro en had alles origineel. Geen namaak merk enzo. Ik vind het niet veel geld.

Heb inmiddels ook Mario Sunshine (29,95) en THPS4 (14,95)gehaald en dit weekend ook Starfox Adventures erbij.

Ik vind het een hele slimme zet van Nintendo voor de mensen die twijfelden om een Cube erbij te kopen. Nu doen de meeste dat wel met binnenkort weer leuke topgames zoals Viewtifull Joe, Mario Kart Double Dash en F-Zero.

7. Het is ook een grap. 0 x 100000000 = 0. En Nintendo helemaal trots met zijn 1000 %.

Snappen jullie hem?:)

Voor de mierenneukertjes onder ons:
    Het moet zijn: Als ik 5 euro op de bank heb en ik krijg mijn salaris van 2000 euro, dan stijgt mijn banksaldo met 99,75%

Maar ik wil ermee zeggen dat het niet veel hoeft te zijn.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    okej duidelijk :confused:

9. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    lekker bijdehand hoor..

10. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ahum, wie is hier de fan boy :cool: . Dat van die 64 euro voor games klopt niet. Ja sommige zijn 64 euro ja, maar de meeste schommelen toch wel rond de 59 euro. En daar bij komt dat de classic games van de xbox 29 euro kosten tegen de 32,95 van Nintendo :cool: . En ook vind ik dat Nintendo de boel een btje belazert want je moet een memory card en 2e controller enz nog steeds zelf kopen en dan hebben we het nog geen eens over de games gehad. Uiteindelijk ben je veeeeeeeeeel goedkoper uit met een xbox pack. En dan heb je nog betere games ook (maar dat is mijn mening natuurlijk). En dan hebben we het nog geen eens over live gehad ;).

Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  11. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    ok... ik leg het nog 1x uit...

classic games van de GC kosten 29.95 (hier althans bij de lokale FRS en Intertoys.. (fact))
    Nintendo belazert de boel niet... reken uit... E25 (mem)+E100 (GC)+E30 (classic game)= E150,-
    xbox kost.. E 160,- met 1 controller en zonder game.. dus niet zeuren..

ok dat is duidelijk, nu de prijs van de games... nintendo games (1st 2nd en 3th party) allemaal 60 euro...
    Xbox games 60 of 65 euro... sommigen zelfs 70

ok.. en heb je nu nog commetaar over die prijzen.. kijk dan gvd gewoon eens op www.freerecordshop.nl voor mijn part en dan zie je het gelijk.

Ok dat ook weer opgelost.. nu het laatste vuiltje aan de lucht..

die games.. das een kwestie van smaak.. maar... dat ga ik je niet uitleggen want je heb toch nog nooit op een GC gespeeld.. dus waarom zou ik het je uit proberen te leggen...

12. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    zucht..dat over die games dat ze allemaal 60-70 kosten met je third party theory klopt niet(ooit gehoord van een 2nd party developer..?nou ik niet..het is toch namelijk 1st party of third party man)..

70 euro voor een game? ¬_¬ daylight robbery! Soul Calibur kost 49 pleuro toch?de meeste nieuwe games zitten tussen 54 en 59 anders shop je op verkeerde plaatsen...vergelijk die gamecube met accesoires met een XBOX actie pack(199 euro)..is betere vergelijking..waarom zou je een stand-alone kopen wanneer je de actiepack zou kunnen kopen?:confused:

In een actiepack zit toch :

1 XBOX
    1 XBOX controller
    Halo : Combat Evolved
    Midtown Madnes 3
    2 maanden proefabonnement op XBOX Live

13. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt Edge. En je hoeft niet te schelden hoor Kane tis maar een forum :cool:. In de Massive bundel kost een xbox nog maar 80 euro. Dus wat jij zegt is GELUL. Verder moet je er vanuit gaan dat je een normale game koopt en géén classic game. Hier volgt een wél eerlijke vergelijking:

Xbox Massive Bundle

- Xbox
    - 2x Controller S
    - Halo
    - Brute Force
    - Midtown Madness 3
    - Twee maanden Xbox Live abbenoment
    Prijs: €249,-

Gamecube

game cube + 1 controller - 99,00
    1 xtra controller - 34,99
    3 NORMALE games - 3 X 59,99 = 179,97
    memorycard - 22,95

Dat is een totaal van 336,91 euro(!!!)

UITGELULD!!!! En dan zitten die 2 gratis maanden live er ook nog bij. Kortom: het kopen van een xbox bundel is veeeeeeeeel voordeliger, nl:

336,91 - 249,- = 87,91 euro!!!!

14. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    2nd party zijn games van developers die onderdeel van bv nintendo zijn.. bestaan wel..
    soul calibur kost 59
    en kijk nou eens naar de prijzen op www.freerecordshop.nl ik heb geen zin om het weer een keer voor je te typen.. (frs is dus mijn bewijs in dit geval)

en Xbeliever.. volgens mij cheat je een beetje met je berekening... want voor zover ik weet is halo nu een classic en dus 30 euro.. en moet je nog 1 controler erbij kopen 40/50(?) euro.. dus xbox 280 euro all in.. en dan komt de cube op 310.. all in..

anyway.. om 250 euro in een keer te betalen is best veel. .daarom denk ik dat veel mensen kiezen voor de goedkepere cube met memcard en een classic game (of 2 classic games en een 2de controler) dat bedrag is immers veel makkelijker op te hoesten dan in 1x 250...

15. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kane het kan best zijn dat die spellen zo duur kosten bij freerecordshop..MAAR daar koop ik mn games niet..ik heb Soul Calibur 2 voor 49 euro gehaald bij Mediamarkt in Amsterdam zuid-oost..daar kost ie nog steeds dezelfde prijs..hetzelfde gaat op voor alle andere XBOX games...je moet gewoon zoeken voor de juiste prijs..

16. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik bestel mijn games meestal online, scheelt heel wat geld.
    Eerst vergelijken en dan kopen.

17. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Uh nee hoor halo is nog steeds een normale game en kost 60 euro. Brute force = 64 euro en MM3 is ook 60 euro. En als je goed leest staat er dat er 2 controllers bij zitten. En ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik geef liever in een x 249 euro uit dan dat ik in totaal 87 euro meer moet betalen!

18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 3 gamez voor de gameCube die je dan neemt kan je beter zeggen 3 x 32,99(Players Choice) en memorycard van 20 euro, dan is het dus ongeveer gelijk

19. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hij zegt net normale games. dus geen classics , playerschoice of whatever. volle nieuwe games. als je die playerchoices gaat vergelijken doe dat dan met de classics(unreal championship,pgr,rallysportchallenge,doa3 )

20. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar de classics zijn nou niet echt de beste spellen van de Xbox, waar bij de Players Choise serie van Nintendo dat wel is en als je al spellen koopt, koop je toch diegene uit die reeks(Zelda:TWW, Metroid Preime, SSBM, Super Mario Sunshine e.a.)

Deel Deze Pagina