Weekje terug ofzo was ik met een vriend in Heerenveen en toen zijn we daar wat winkels binnengegaan en in 1 van die lag ie(dacht de Dixons daar, maar weet dat niet zeker)
Kunnen we nog verder? haha. Ik zal ook is rond gaan kijken. Bij de Dixons in Venlo en Venray is ie gewoon de volle prijs.
Dat is dus niet zo, als een spel goed is en dus veel verkocht word, word het spel een classic. Heb jij bloodwake ofzo al als classic gezien?
Nee, maar jij Halo bijvoorbeeld wel? Bijna alle classics zijn spellen van vorig jaar of begin dit jaar, echt niet recnte goedverkopende gamez hoor, UC en Splinter Cell ook niet echt snel hoor terwijl die toch veel verkochten
Op www.play.com en www.cd-wow.nl zijn ze goedkoper vaak dan 32,99 Maar 25,99 of 29,99.... Resident Evil Zero bijv. is overal boven de 59 Euro, op play.com is tie 24,99 Euro....En gratis thuisbezorgd bij beide websites.... Ik koop daar heel veel van mijn spelletjes, zowel voor Xbox als GC. GameCube heeft best wel leuke spelletjes hoor, niet altijd helemaal mijn keus, maar het is een totaal ander soort aanbod dan Xbox/PS2, en dat is juist het leuke eraan.... ALs je een PS2 naast je Xbox koopt heb je ook wel wat variatie maar niet zoveel. Ik zou zeggen, KOPEN DIE GAMECUBE