Gamecube verkoop stijgt in VS met 400%!!!!!!!!!!!!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 2 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    masterchief de opstelling bij mij is precies het zelfde als bij jou alleen staat de ps2 dan verticaal aan de rechterkant en de xbox er onder. En vanaf de kerst staat er een prachtige gamecube naast de xbox:)

    metroid prime 30 euro!? mario ook al!? dat worden dan mijn 1e 2 gamecube games. ojah ook even de zelda van the arowana inpikken en mijn verzameling komt al op gang:D
     
  2. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen 'ik-heb-een-snes-en-n64-nee-kort-roms-tellen-niet-jawel-niet-nou-ok-dan-misschien-maar-eens-over-4-jaar-een-cube-kopen' maar es overhalen een Cube te kopen.. hij ook weer blij..

    [​IMG]

    Die Nes is gesigneerd door Jurjen , en m'n Snes, C128, MSX2 en Amiga staan boven, maar daarvan is de foto mislukt ;)
     
  3. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    je begint aan een onmogelijke taak ik zweer het je! hij blijft toch zeggen dat zijn emulators bezig zijn|:- vaag kind maar och wel aardig he:) als hij ooit nog een console koopt dan het er wel 1 uit zijn eigen verzonnen wereld zijn8)
     
  4. jed

    jed :P

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    100 euro is wel erg cheap, hiervoor kan ik m echt niet laten liggen. Binnenkort koop ik er dus maar eentje met metroid prime :).
    Tijd geleden dat ik een console heb gekocht, laatse was een dreamcast (meteen toen ie uitgebracht werd)
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb je dan geen Xbox?
     
  6. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nou weer te twijfelen tussen een GameCube en PS2.
    Want ik kan ergens PS2 halen voor 100 euro.
    Maarja geen garantie meer, en er is nu ook die ps2 silver.
    Dus ik zit nog een beetje te twijfelen, vooral omdat PS2 Final Fantasy games heeft.
     
  7. jed

    jed :P

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    -foutje
     
  8. jed

    jed :P

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    noop whehe :+
     
  9. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    jullie hebben het toch niet over ....? of wel.. whahahahahaha.. maarhum...
    aan alle mensen die nog geen cube hebben..dit is de tijd om er een te kopen... NU!!!
     
  10. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    uhuh dus wel:p zometeen arowanaatje ff aanhoren of het gelukt is. :D
     
  11. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Niet NU!!!

    Pas op 17 oktober O-)
     
  12. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, imo heb je op de xbox veel vettere RPG's dan final fantasy..

    @Kane:
    Jawel ;).. maruhm, kon niet, 'had het veel te druk'.. jaja, amehoela.. moest nog '5 proefwerken voorbereiden' nouja, dan niet.. ik vergeef het hem, hij is toch zo schattig 8)
     
  13. The Forest

    The Forest Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dan ook zeggen welke, de enigste RPG die echt op iets trekt is KOTOR (maar die is dan wel echt geniaal)
    Voor de rest kunnen RPG-liefhebbers wachten, wachten & wachten...
     
  14. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Verdiep je wat meer in die console voordat je zo dom begint te blaten:X|:-
     
  15. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha ik wist het gewoon:p maar ook al bereid je 5 pw's voor er is volgende week een week vakantie|:- zucht het zal ook nooit lukken om dat kind overte halen. hmm hij doet eigenlijk over alles moeilijk. ging hij het geheim proberen te houden dat hij jarig was. dat doe je toch niet:confused:

    ach arowana wees tevreden je hebt mij tenminste overgehaald en indirect mijn pa toen ik zei dat jij er 1 had dus nu krijg ik hem voor mijn verjaardag:D
     
  16. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    jeuj..

    @ rpg kwestie..
    uhm, ja, kotor.. en morrowind dan? of was dat een adventure? of was die niet leuk?.. Anyhow, de rpg's op de ps2 spreken me gewoon niet aan.. Ik houdt zoiezo niet van dat traditionele turn based combat van FF, en ik kan ook niet echt met een serieus oog naar kingdom hearts kijken, hoe goed die game ook moge zijn.
    Twas idd wat voorbarig om dat te gaan roepen, maar voor mij persoonlijk heeft de xbox wel leukere adventures/rpg's.. Ik hoop aan het einde van deze generatie iig ergens (al dan niet tweedehands, of nieuw met een soort van voordeelpack) een xbox op te pikken, maar daar heb ik nou gewoon het geld/de tijd niet voor..
     
  17. Darkmoon

    Darkmoon ROAAAR

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    400% zozo plaats van 5 in de week 20 in de week :)
     
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Onderschat die Gamecube maar niet...
    Vanaf 17 oktober verkoopt dat ding ook SUPER in EUROPA!

    Ik lees overal dat veel mensen dat ding gaan kopen dus... (ik 1 van...)
     
  19. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu moet Nintendo fans winnen om zo die Gamecube2 nog een beetje te verkopen. Winst maken doen ze hier niet mee namelijk..
     
  20. Motorcycle

    Motorcycle [-Dj TiƫStO rulez-]

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik weet het nog zo net niet.

    Je kunt het ook overdrijven he? Meeste mensen met een XBox hebben ook al een PS2 of PS2 gehad. Als je dan een GameCube gaat kopen ga je er zeker niet op vooruit ook al kost ie maar 99 euro.

    Afgezien van Metroid Prime wat een coole game is heeft de GameCube veel dezelfde games dan de XBox en dan kun je wel raden op welke computer de graphics er beter uitzien.

    Kortom, ik heb genoeg aan een XBox en PS2.

    PS er komen wel heel leuke titels aan op PS2 zoals SSX 3, Jak II en natuurlijk Prince of Persia: Sands of Time. Grafisch is het echt mooi en vraag me af of deze games nog beter worden op XBox als ze al hierop worden uitgebracht (Jak 2 niet natuurlijk).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina