Gamecube verkoop stijgt in VS met 400%!!!!!!!!!!!!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 2 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoezo geen winst? Ze maken momenteel geen Cubes... omdat ze nog genoeg in voorraad zijn dus de kosten daarvoor zijn al gemaakt en waren al bij de verlies gebracht geloof ik dus...
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd, dat klopt.

    En trouwens ik had ergens op internet gelezen, dat de productiekosten voor de Gamecube 20$ zijn. Dus als de Cube
    99$ kost, dan maken ze alsnog 79$ Dollar winst per console.
    En dat is winst die Micro$oft en Sony niet maken.
     
  3. Motorcycle

    Motorcycle [-Dj TiëStO rulez-]

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nagaan wat voor kutapparaten het zijn als ze maar 20 dollar per stuk kosten!!!
     
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    20 dollar vindt ik wel erg overdreven laag. Denk dat ze echt wel meer kosten voor productie.

    Trouwens, nog maar 3 dagen en dan is het feest :+

    - Gamecube 99 euro
    - 4 extra player choice games voor 32,99 (metroid,mario,mario party4 en StarFox)
     
  5. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je al een Xbox hebt en binnenkort misschien een goedkope Cube en stel er komt een spel uit voor zowel (Xbox als Cube), maar het spel is goedkoper voor de Cube.... koop je dan de Xbox-versie of de Cube-versie???

    Of zal het dan toch uiteindelijk gebeuren, dat ook de prijs van games (in het algemeen) naar beneden gaan?
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Lees ik magazines/kijk reviews op internet en welke beter is volgens hun koop ik dan wel.
    Mocht er bij eentje Live ondersteuning zitten koop ik zowiezo de Xbox versie.
     
  7. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt... NOT!

    De vraag naar cubes is zo groot dat de productie inmiddels weer in gang is gezet..

    omg.. 'your ignorance never ceases to amaze me'
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    20$ geloof je hopenlijk zelf niet... alleen de behuizing is al meer :eek:
     
  9. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze lullen idd. 29 Euro kan NOOIT!! Dan is het allemaal bagger wat erin zit.
     
  10. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    nounou.. behuizing kost meer.. dat lijkt me sterk.. zijn voor het grootste deel miljarden aan ontwikkelingskosten.. de productiekosten op zich hoeven niet duur te zijn.. maar omdat binnen 4 jaar tijd een compleet nieuw systeem uit de grond moet worden gestampt met alleen maar custom onderdelen die bovendien nog beter moeten presteren dan de huidige generatie pc's! dat kost zeer veel geld wat niet één twee drie is terug te verdienen..
     
  11. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    zo.. ff kubusje gehaalt + Zelda + memory-card.. voor 163 euro :) ...bet0r... Intertoys Haarlem, Cronjestraat..
     
  12. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een btje dubbele gevoelens bij... Jullie ook? Ik bedoel aan de ene kant kan ik zo'n aanbieding niet laten schieten, aan de andere kant blijf ik een xboxgamer in hart en nieren en steun ik Msoft door dik en dun. Er is geen twijfel over mogelijk dat ik een Xboxnext koop. Dus tja, als ik een cube koop, geef dat een gevoel alsof ik een verrader ben. Hebben jullie dat gevoel ook niet een btje?
     
  13. DeltaOne

    DeltaOne Guest

  14. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, helemaal niet. Ik ben niet getrouwd met M$... het is voor mij ook geen religie ofzo. Ik heb ook al een PS2, dus die Cube kan daar nog mooi naast.

    Voor de volgende generatie consoles zie ik wel weer welke me op dat moment het meeste aanspreekt, wat betreft gameaanbod enzo.
     
  15. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    inod3... ---> Dat heb je goed gedaan :D Veel plezier ermee!

    Nee, ik voel me geen verrader. Heb al een Xbox, PS2, GBA, PC en laptop en speel op allemaal games. Hoef je geen verrader voor te zijn.

    De aantrekkingskracht van Nintendo vind ik sommige games. Ze hebben hele sterke characters (mario, toad, luigi, bowser, metroid, zelda etc...) . De games met hun erin zijn meestal top.

    Aangezien nu ook bijna 4 games ook player choices worden is het helemaal top. Bij Nintendo doen ze echt alleen de TOPgames player choice maken. Bij Xbox lijkt het alsof ze van alles een classic maken (vraag me af waarom Conflict Desert Storm classic wordt, want zo goed is ie niet :confused: )

    Als laatste staat een Xbox, Playstation 2 en ook nog een Cube erg stoer bij een tv :D
     
  16. Ik hoef geen Cube.

    Al zou hij 50 euro zijn...
     
  17. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    X BelieveR: Hoezo verrader? Nee hoor, zo denk ik er absoluut niet over. Ik ben al een paar jaar hooked aan Zelda, ik kon het alleen nooit over m'n hart verkrijgen om alleen voor Zelda zo'n dure console er nog eens bij te kopen (Ja, ik heb ook een Xbox). Als jij vind dat je een game mooi vind en als je portemonnee dat toelaat, schaf em vooral aan! Over M$ hoe je je echt geen zorgen te maken. M$ kennende hebben ze een dusdanige marktanalyse gedaan om heus niet in de rode cijfer te komen en daarmee Xbox + xb Live eruit te knikkeren. Eigenlijk zou iedereen juist Nintendo moeten steunen ipv M$. Nintendo zit juist in de problemen. Btw, een beetje gezonde concurrentie kan nooit kwaad voor de klant :)

    btw: blijf jij M$ ook zo steunen als hun games kwalitatief minder worden als die van Nintendo en/of Sony ? Schaf je dan nog steeds een XboxNext aan ? Mmm..... Een console koop je voor de games en niet andersom.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  18. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Hahaha die zou mooi zijn zeg. Jezelf schuldig gaan voelen omdat je meer dan een console zou nemen. 8)

    Je bent toch nergens aan verplicht ofzo? Als je de games wilt spelen die je wilt spelen en je hebt er het geld voor waarom zou je jezelf dan tekort doen door aan een console vast te houden?
     
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja precies bovenstaande en daarbij heb je Exclusive games op elke console dus als je ze allemaal hebt kan je alles spelen wat je wilt :D
     
  20. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat me neef of mn zusje er een kopen, kan ik er ook op spelen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina