Gamecube verkoopt beter in de vs

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Dani321, 4 dec 2003.

1. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat jij postte hoor, maar als het iets was van ''de cube is een schijtding want UH er zijn alleen maar kinderachtige poepspellen voor'' dan snap ik waarom je werd gebanned, maar als je gewoon argumenten geeft waarom je het een boutding vind kan ik me niet voorstellen dat je een ban krijgt (je moet natuurlijk wel de spellen hebben gespeelt)

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En dat is dan ook precies waar hij voor gebanned werd.

Zullen we het nu verder ontopic houden?
    Ok dan!

3. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG! hoe kan je het allerbeste spel ooit door mensenhanden gemaakt zo de grond in stampen!

hoelang heb je het gespeeld? 5 uur? 10 uur?

Echt, denk niet dat je het in zo'n korte tijd ook maar een beetje onder de knie hebt, dan moet je der echt iets langer achterzitten.. het is niet makkelijk, zeker niet, ik kan het na 100 uur nog niet eens echt goed. En dat is juist de kracht van het spel! je kan jezelf tot in het oneindige perfectioneren..

ook een leuk detail: door het volgen van de supersnelle actie op het scherm had ik de eerste 3 dagen last van spierpijn en nekkramp 8)

4. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, ieder zijn mening he? ik weet dat iedereen gta geweldig vind maar ik vind er niks aan, datzelfde geld voor gran tourismo, als iedereen hetzelfde zou vinden zou het maar saai zijn denk je niet?

5. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ssbm een onoverzichtelijk en eentonig spel, geef mij maar Soul Calibur daar zit toch een stuk meer diepgang in...

6. Falco Lombardi

Falco Lombardi Star Fox Team

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan je niet menen, SC2 heeft dan wel een verhaal lijn maar daar gaat het bij ssbm niet om. 'Onoverzichtelijk' waar denk je waar melee voor staat |:- De eerste keer dat ik het spel speelde snapte ik er geen flikker van, dit is echt en spel die je veel moet spelen voordat je er echt goed in bent!!

7. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    ssbm is meer een partygame dan een fighter, elk character heeft een beperkt aantal moves en de knoppen zijn bij elk character hetzelfde, toch vind ik dat er op de een of andere wijze wel diepgang in zit doordat je veel gebruik kunt maken van de omgeving, en als je hem met 3 vrienden en een biertje speelt is het echt een enorm tof spel, en vooral leuk voor de nintendo fan door de herkenbare omgevingen en de 300 trophies

8. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het lang genoeg gespeeld, en ik vind het niks, de reden heb ik al aangegeven....

Ik vind monkeyball en MarioKart een stuk leukere party games.

9. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Nee ik gaf gewoon goede redens waarom de cube niet zo geweldig vindt.

10. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm die reden moet ik dan gemist hebben

11. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat voor de gemiddelde(of massa hoe je het dan ook wil noemen) gamer, het aanbod van de gamecube een beetje tegenvalt.
    Ik ken 3 mensen met een gamecube(allemaal geen die-hard gamers) die niet tevreden over hun GC zijn. Dat soort gamers willen geen spellen als Vietifull Joe,Zelda of dat spel met eieren. De games die zij hebben zijn ook bijna allemaal multi-platform.
    Hiermee wil ik dus niet zeggen dat ik de games op de GC slecht of kinderlijk vindt. Maar dat ze de grootste doelgroep een beetje laten liggen. Noem eens een goede racegame op de gamecube of een tactical shooter, FPS(geen MP), RPG of goede sportgames. Die zijn er gewoon weinig op de GC en al helemaal geen GC only's.
    Dat de GC nu goed verkoopt komt slechts door de aantrekkelijke prijs. Op korte termijn helpt dit wel, maar de games blijven het belangrijkst en daar slaagt nintendo in mijn ogen duidelijk niet in, zeker niet voor de gemiddelde gamer. Sony is hierin heer en meester en ik vind dat de xbox deze winter kwa games aanbod(en kwaliteit daarvan) daar netjes bij in de buurt komt. De GC het duidelijk moet afleggen tegenover deze 2

12. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De Gc is gewoon een heel degelijke console.
    Het heeft leuke spelletjes die je aanspreken,of juist niet.

Ook jij zal vast begonnen zijn op een nintendo console met gamen Go ahead,of je speelt gewoon nog niet zo lang.
    Er is maar 1 woord voor Nintendo en dat is gewoon respect!

Tuurlijk kan je een andere console boven de Gc verkiezen,dat doe ik immers ook want in mijn ogen speel ik nogsteeds het meest met een Ps2,maar je kan ook normaal blijven doen en op een eerlijke manier hiermee omgaan.

Ik zag laatst toevallig je msn Go ahead..
    Nou je weet zelf dondersgoed dat dat opzeker wel fanboy gedrag is nietwaar?

Maargoed ik zeg er niks meer over want ook daar in het boerenlandschap kunnen de mensen wel gewoon normaal doen lijkt me?

Ik was aan de ene kant wel een beetje teleurgesteld in de Gc hoor.Tuurlijk zijn er de toppers als Metroid en Zelda etc,maar toen ik die allemaal uitgespeeld had,was er eigenlijk weinig meer.
    Op de Xbox en Ps2 is er vele malen meer keuze uit games,en dat maakt die consoles dan ook ietjes sterker naar mijn mening.
    Ondanks dit blijf ik de Gc een hele stabiele console vinden met buitengewoon veel kracht in zo,n doosje :)

Een hele fijne sinterklaas iedereen,maar vooral een heeeeeel fijn weekend :) :p

I know i will :)

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Edit: Anders wordt ik weer gebanned.

Laatst bewerkt: 5 dec 2003
  14. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb iemand die ik ken overgehaald een cube te kopen, maar hij vind hem ook tegenvallen, hij heeft 0 nintendo exclusives, de enige games die hij voor de cube heeft zij iets van james bond ofzo (is een massa-spel, als je een console shooter wilt koop dan ts 2) en verder true crime en splinter cell, het zijn geen baggergames, maar je koopt er geen cube voor, de cube koop je voor spellen als metroid, zelda, mario

15. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    ^^en vergeet monkey ball, f zero en mariokart niet. Alle drie games die je blijft spelen, en die op geen enkele andere console te krijgen zijn.

16. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    racegame: f-zero
    tactical shooter: conflict desertstorm
    shooter: timesplitters 2
    rpg: geen
    sportgames: best veel.. ksnap niet hoe je der bij komt dat die er niet zijn.. alle fifa's, basketbalgames, hockeyspellen, blaat..

maar jullie snappen het niet.. mensen met een gamecube willen helemaal geen tactical shooters, en al helemaal geen racegames alla gran turismo.. althans, ik niet.. ik wil ook zeker geen rpg's.. zolang ik er verder maar Viewtiful joe, zelda en dat spel met eiƫren voor in de plek krijg!

ik ken meer mensen met een gamecube dan mensen met een xbox (jullie niet meegerekent.. in m'n naaste omgeving dan ih) en geen van hen zijn er ontevreden over.. geen van hen heeft fatsoenlijke racegames, tactical shooters of rpg's.. wel hebben ze allemaal mario, zelda, smash bros, viewtiful joe, billy hatcher, mariokart.. en maar heeel weinig multiplatform games..

natuurlijk willen casualgamers dat niet.. Casualgamers heten 'casual' omdat ze alleen 'casual' games spelen.. nintendo heeft die mensen duidelijk minder als doelgroep, en dat maakt hun spellen juist aantrekkelijker voor de diehards like us ;)

17. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Ehum.. paul.. je kent me.. en ik heb f-zero... en das wel een fatsoenelijke racer..

en nog ff over rpg, ik noem, skies of acanam (of iets in die richting) nights of symphonia.. (idemdito) dus wel goede rpg's

18. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    skies of acanam?? wtf, het is skies of arcadia legends en tales of symphonia, in iedre geval, dat zijn dus idd goede rpg's, en kwa racers heb je nog nfsu em burnout (van de meer realistische)

19. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    Als je rpg's wil spelen en je hebt geen andere consoles zit je bij de cube gewoon niet goed en Kane heb je de games die je noemt zelf eigenlijk wel gespeeld?? of heb je het uit een boekje dat ze 'goed' zijn? (de pu mischien) Skies of arcadia is een port van een oude dreamcast game, niet echt de bom dus.

Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  20. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    nee idd ik heb ze niet gespeeld.. en ja ik heb het uit de NGC (engels blad) en die mensen worden er voor betaald om reviews en menigen te geven.. en hebben, doordat ze zoveel games hebben gespeeld, wel iets meer ervaring dan jij en ik.. dus...

en een port hoeft niet slecht te zijn.. de dreamcast is gigantisch geflopt.. dus niet veel mensen hebben deze game kunnen spelen.. en ja.. de grafics mogen misschien wel flink minder zijn maar gaat het niet om de gameplay en het verhaal?

Deel Deze Pagina