1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamecube verkoopt beter in de vs

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Dani321, 4 dec 2003.

1. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    De games die jij nou opnoemt zijn in mijn ogen geen duidelijke topgames, geen games die een console maken en op fzero na ook allemaal multi-platform(je koopt er dus geen cube voor). Kwa race games doelde ik meer op games met auto's(maar dat is mijn fout).

Het ontbreken van die games, is volgens mij toch de belemmering voor het succes van de Gamecube. De meeste mensen willen een gevarieerd aanbod en dat bied de cube in mijn ogen niet. Nu kan je zeggen dan neem je toch nog een andere console, maar de meeste mensen hebben toch echt maar 1 console en willen ook geen 2e. Ook de GC heeft de casual gamer nodig. Nintendo zou daar eens aan moeten denken.

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik al, dus... je post had er eigenlijk zo uit moeten zien:

''en nog ff over rpg, NGC (engels blad) noemt, skies of acanam (of iets in die richting) nights of symphonia.. (idemdito) dus wel goede rpg's''

Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Mmmm, ik heb een paar weken een GamecuBe gekocht en om eerlijk te zijn: ik heb mijn XboX niet meer aangeraakt. Sterker nog: sinds ik mijn GamecuBe heb heb ik nog nooit zoveel met een spelcomputer gespeeld. Ik ben zeer tevreden over mijn GamecuBe en begrijp al die negatieve kritiek hier niet zo. De spellen zien er goed uit en juist die exclusiviteit van de amecube spellen is juist hetgeen wat mij trekt, dat exclusieve mis ik juist bij XboX. Zit ik een XboX game te spelen waarbij de graphics eruit zien als een PS2 game en de controlls slecht geport zijn, tja....hou het dan maar exclusief.

4. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    idd.. gamecube heeft gewoon niet zo veel exclusiefen.. misschien nog wel minder dan de GC.. dus ik begrijp jullie ophef niet zo..

volgens mijn definitie is racen het spelletje: 'wie is er het eerst over de finish' en of dat nou met auto's of met beschuiten is.. het is en blijft racen... dus ik snap je niet helemaal hoor..

Deel Deze Pagina