1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gamecube] Viewtiful Joe

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Mak_Man, 4 okt 2003.

  1. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, aangezien GC cijfers over het algemeen al hoger liggen dan xbox cijfers.

    *moet ingame filmpje hebben om b'tje mening te vormen

    de cijfers zijn goed, maar ik heb nog steeds niet de neiging dit spel te gaan halen....koop ik liever Freedom Fighters en Island Thunder eerst nog even
     
  2. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, op tv bij Gammo paar keer terug kwam Viewtiful Joe erbij. Zag er toen al super uit. Super apart en erg origineel.

    Ik denk dat het echt een topper gaat worden.
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    *gaat dag besteden aan 't zoeken naar ingame filmpjes :+
     
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, heel veel succes, die filmpjes slingeren vast overal rond op internet.

    Zit veel actie vooral in als ik het zag, met leuke effecten. (zag ik toen)
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    [gerucht?] Viewtiful Joe naar PS2 Capcom ziet wel wat technische moeilijkheden om VJ te porten naar de PS2. Maar waarom niet naar de xbox vraag ik me dan af, zeker omdat dat makkelijker port (standaard computer taal) :confused:


    Edit: voor de mensen die 't ingame willen zien heb ik filmpje gevonden! :D *trots* bestand kies!
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Je bent geweldig Saaur! _O_
     
  7. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    en 't sarcasme druipt ervan af :{
     
  8. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is nu te koop, gaat iemand 'm nog halen?
     
  9. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik em 2e hands kan krijgen ga ik er wel achteraan, ik wil toch weten wat iedereen er zo geweldig aan vind. Maar ik ben nog immer niet overtuigd
     
  10. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben van plan om 'm te gaan halen, zondagavond komt deze ook bij Gammo. In alle bladen krijgt het een 9 zowat... dus een toppertje.
     
  11. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou heel graag willen, ware het niet dat het 'zware' tijden zijn voor ons gamers. Want eerst moet ik nog Dark Chronicle (raad ik je aan Rare_ltd) uitspelen, en daarna Jak 2, en daarna SSX 3, en daarna KOTOR,..........., en dan een keer VJ ;)
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    VJ kicks ass, echt het coolste spel wat ik in tijden gespeeld heb.

    Gister tot episode 3 gekomen, ga vanavond maar eens vrolijk verder !
     
  13. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    kan je niet de plus- en minpunten zeggen?

    Wat viel je op etc... vertel je indrukken wat uitgebreider. Daarmee kan je potentiele kopers (bijv. Saaur :+ ) misschien mee over de streep trekken :p
     
  14. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, well put....:+
     
  15. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nog niemand negatief over gehoord, maar mijn voorkeur gaat toch eerst uit naar F-Zero GX volgende week. Vind 't wel erg gaaf van Capcom dat 't eem "2D" spel is geworden, dat zie je niet vaak meer tegenwoordig. Megaman Collection lijkt me ook wel leuk om te hebben, denk dat ik dan maar eens zo'n snes controller voor de cube ga kopen werkt lekkerer met 2D spellen
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ohja...over dat 2d...meteen ff een vraagje: is 't geschikt voor jongere kinderen? (ik heb m'n cube namelijk opgeoffert aan m'n moeders oppas kinderen...en zoek leuke games voor kids....en zoveel 2d is er niet meer...als kids em leuk zouden vinden koopt m'n ma em misschien wel :D)
     
  17. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    nee 't spel is te moeilijk, in reviews zeggen ze dat 't voor de hardcore gamers is, net als F-Zero GX, Ikaruga en Rebel Strike
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ok, meer impressies :)

    Het gaat over een gozer die gaat daten met zijn vriendinnetje, en naar 1 of andere superhero film gaat. (Captain Blue)

    Zijn vriendin heeft meer zin in Joe, maar Joe wil percee de film zien. Uiteindelijk gaat Capt. Blue dood in de film, en de supervillain die dat gedaan heeft komt uit het bioscoopscherm en kidnapt de vriendin van Joe. Joe wordt daarna ook de film ingezogen en dan begint het verhaal.

    Je leert van de geest van Capt. Blue verschillende technieken, nml. slow-motion (spreekt voor zich), mach-speed (fast forward zeg maar..) en zoom. (inzoomen dus :) )

    Verder kan Joe slaan, trappen en springen, en een combinatie van bv. slow/zoom/trap is een compleet andere beweging dan bv. machspeed/sla. Je moet het zien om het te geloven hoe cool die special effects zijn. Met machspeed kan je bv. 10 enemies tegelijk neerslaan doordat er meerdere Joe's op het scherm komen omdat alles zo supersnel gaat.

    Het is een echte ouderwetse 2D side-scrolling beat 'm up a la Double Dragon, alleen dan met cel-shaded graphics, prachtige effecten, en dat zoom/machspeed gebeuren zorgt voor een hele nieuwe wending.

    Er zitten ook puzzels in het spel, die vaak ook met behulp van die special effects op te lossen zijn. (bv. een druppel water uit een kraan wordt veel groter als je m in slowmotion ziet, waardoor een emmer waar ie in valt uit elkaar spat)

    Er zijn 7 episodes (levels) in het spel, en tussen elk level kan je verschillende power-ups kopen (nieuwe aanvallen en effecten)

    Ik ben zelf in zo'n 3 uur spelen tot episode 3 gekomen, maar het schijnt dat het nu pas echt moeilijk wordt. (en ik speel op ''kids'' difficulty wat gelijk staat aan 'normal' )

    Verder is dit echt zo'n spel wat je blijt spelen ook al heb je m uitgespeeld, omdat je verschillende rankings krijgt voor elk level (Viewtiful, Awesome, Baaad, Crappy etc.)

    Al met al vind ik dit het beste spel op de NGC tot nu toe, en Joe is zoiezo het coolste spel character van de laatste jaren. (stem van Joe is dezelfde als van Fry uit Futurama !)
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het eerlijk gezegt, maar een vaag spel.
    Ik heb hem vandaag gespeeld en ik vind het toch een beetje een maf spel. Dit is nou echt zo'n spel wat ik dus niet zou kopen.
     
  20. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog een laatste linkje voor meer informatie... Klikkie
     

Deel Deze Pagina