[Gamecube] Viewtiful Joe

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Mak_Man, 4 okt 2003.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Eindelijk juist eens een origineel en mooi spel! Lijkt me te gek, ga 'm ook kopen denk ik :D

2. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga hem ook kopen..maar niet direct.. k heb daar zo snel geen geld voor :) misschien vraag ik hem wel aan de sint of aan mr. dikke kerstman.. of koop ik hem voor mijn nieuwejaars geld :)

3. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    die VJ is echt bijna nergens te koop! volgens mij doet EA dat expres zodat ze hopen dat mensen eerst hun eigen games kopen als FIFA, SSX etc. :mad:

4. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Nu je het zegt ja... Ik heb 'm ook alleen nog maar op internet gespot, niet in normale winkels.

5. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    op internet zie ik 'm trouwens wel, in de winkels niet, en ik heb vandaag gechecked:

FreeRecordShop, Bart Smit, Intertoys, MediaMarkt, V&D en Dixons (zelfs bij onze gameshop zag ik 'm niet in het rek staan)

6. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik was deze week bij Mediamarkt gaan checken, lag hij nog niet. Beetje merkwaardig dit.
    Heeft Capcom soms problemen opgelopen bij de distributie van het spel in ons landje?

7. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    nee sharkysharky,

EA is de distributeur hier voor Capcom games. En aangezien EA de beste distributeur is die ik ken (kijk maar eens wat een rijen SSX, FIFA er in de rekken staan met reclame posters, zelfs speciale EA rekken etc.) vind ik het hoogst opmerkelijk dat Viewtiful Joe helemaal genegeerd wordt. Waarschijnlijk dus omdat zij de developer niet zijn. :confused:

8. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Daar zit wat in... maar wel dom van EA omdat VJ zowiezo een topgame is. Daarvoor krijgt EA ook genoeg geld, maar ze willen vast liever "HUN eigen" producten meer verkopen.

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik kwam gisteravond niet voorbij die pleurishaai in chapter 3.

Iemand tips ?

10. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijker omdat nieuwe games zoals EA's SSX, FIFA:
    - veel beter verkopen
    - een breder publiek aanspreken
    - in de winkel concurrentie hebben/krijgen van b.v. Amped2, PES3
    - uitkomen op alle 4 de consoles (4 == GBA)

Viewtiful Joe is een "onbekende" game voor een kleinere (en hard-core) doelgroep. Een doelgroep die de beslissing niet in de winkel zelf neemt, maar al eerder (web sites, bladen, ...). Een doelgroep die vaak ook bereid is een spel te reserveren of een week te wachten, in plaats van een niet EA product te kopen.

(Bij Replay Eindhoven was VJ afgelopen weekend (ook) uitverkocht, maar Nedgame kon 'm dinsdag door m'n brievenbus bezorgen).

edit: grammatica

Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  11. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wordt dit echt zo'n spel dat over 10 jaar iedereen zegt, WOW jij hebt een PAL versie van Viewtiful Joe/Animal Crossing is je collectie.. :9 Tenzij dit spel natuurlijk MegaMan verschijnselen gaat vertonen of een PS2 port krijgt ;)

ik ga 'm dus ook maar eens uit Engeland bestellen, want dit spel speelt ouderwets goed :D _O_ :9

Deel Deze Pagina