1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamecube voor xbox online!?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Arowana, 7 jan 2003.

1. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    En ik word misselijk van jouw Wouter.

Het enige waar de meesten van ons het hier over hebben is PSO voordat jij met je reactie kwam. EN VOOR JOUW INFORMATIE IKHAD HET OVER DE DREAMCAST VERSIE (ja gek he een Sega freak met een Dreamcast dat zie je niet zo vaak)!!!.

SOrry dat ik zo uitval maar ik begrijp niet waarom praten over PSO fanboy gedrag is.

De andere reacties over Nintendo Online. Maar er is geen een die Nintendo zo maar zonder reden afkraakt. Sterker nog ik vindt zelfs dat geen een Nintendo Afkraakt.

Laatst bewerkt: 9 jan 2003
  2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn post is puur om te laten zien dat Nintendo, zoals ze zelf in het artikel ook zeggen, geen belang/interesse heeft in het online gamen.
    Voor PSO op de Xbox moet je waarschijnlijk ook een maandelijkse bijdrage betalen hoor.
    Xbox-live zal voor het grootste gedeelte gebruik maken van MS servers, bij de GC en PS2 zullen developers zelf de touwtjes in handen hebben en zelf de eventuele prijs voor het gebruik van de server bepalen.

Als Nintendo op 7 maart online wilt gaan zullen ze moeten proberen een zo aantrekkelijk mogelijk pakket samen te stellen, en niet met een spel waar na een maand extra kosten bijkomen, bekijk het eens over een jaar.

GC
    Modem $60,-
    Spel $59,-
    abbonement PSO $107,40

Wat een GC bezitter kwijt is aan zijn modem is een Xbox bezitter kwijt aan zijn starterpack, maar er zitten wel 2 speelbare demo's en de mogelijkheid om met elkaar te praten bij inbegrepen.
    Verder heeft Nintendo GEEN ervaring met online-gaming, internet LAN enz.enz. terwijl Sony en MS dat wel hebben.
    Als Nintendo dan zonodig 7 Maart online wilt gaan dan hoop ik voor ze dat ze er klaar voor zijn omdat het anders een grote tegenslag gaat worden voor de GC bezitters.

In vergelijking met MS komen ze gewoon minder goed uit de bus, op dit moment.

3. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar Rinus, Sega helpt Nintendo en Sony met het Online Netwerk. Dus dat komt wel goed denk ik.

Ik ben alleen bang dat je het per spel moet gaan betalen.

4. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. idd PS0 heeft een abbo nodig.. maar andere games niet.. mmorpg hebben altijd een abbo nodig dachtik..

Deel Deze Pagina