Maak ik niet uit wat ik neem gewoon een game cube Punt Uit ik will me collection Consoles uit brijden dus daar om !!
whahoe ps2 man hier nou ik zal eerlijk zijn als ikkes geld gnoeg had om 2 consoles tekopen dan kocht ikkes een XBOX jazeker ikkes de ps2 man met een XBOX iss mega mooi
Nou ik heb zowel de ps2, als de X-box en dan ook nog ergens een nintendo 64 en een game boy advance maar het enige waar ik nog oog voor heb is mijn X-box (en mijn pc natuurlijk).
[bert visscher mode!] Maar dat kan natuurlijk helemaal niiiieeet whehehhahahahaha [/bert visscher mode!]
Bert Visscher mode Ik kan me herinneren dat hij meer een motto had van "Kan dat wel? Tuurlijk, als je maar willllllllll". Maarja, zal wel aan mij liggen .
huh?? dat heeft niks met trouw aan de box te blijven. ik zou dit echt wel doen. k moet nog eerst ff een boxje kopen. misscihen dit weekend(niet genoeg geld.....)
Stukje origami? Uit één van z'n shows? Dat stukkie van dat Stoned zijn roelt wel... "Hé Napo, er zijn veel te veel piepoltjes in andere uniformen man"
ze hebben nu demo dozen van de gamecube(electric city) en de grapichs zuigen. wave race zou mooi moeten zijn dikke kartels en de controller licht dan wel fijn in de hand maar de besturing zuigt.
pffff .. fanboys ik zou em houden, bt controller schijnt erg goed in de hand te liggen .... mzzl Munch in een kubus
Heb bijna niks gezien qua graphics maar wat ik zag, zag er grafisch goed uit. Als er drie Exl. Star Wars games op uit komen waar ik van ga kwijlen, tsjah, staat ie op gegeven moment ook wel in m'n kast. Vind games gewoon lauw. Wil shooters enzo, geen Mario weejjewel