De Gamecube moet je eigenlijk ook wel hebben, al is het alleen maar voor Star Wars Rogue Squadron, Dit spel is echt super vet!
haha, ik heb al resident evil op de gamecube gespeeld! Dat spel ziet er gewoon echt gelikt uit Ik hoop echt dat ie naar de xbox komt zoals ergens op dit forum stond!
nou volgens mij komtie niet naar de Xbox maar even los van het NGC gebeuren, die nieuwe RE op de PS2 is echt brak man echt superslecht
Gamecube te reserveren dit is een gedeelte van de website van e-plaza: Verwacht 3 mei 2002. Reserveer nu! Met de ontwikkeling van de NINTENDO GAMECUBE stond één simpel doel voor ogen: de creatie van het perfecte spelsysteem. Het belangrijkste van de GameCube is "fun". Met alle splinternieuwe spellen voor de GameCube is dat geen enkel probleem. Met zijn aparte vormgeving is hij ook nog een lust voor het oog. Verder zijn de volgende technische gegevens bekend: MPU["Microprocessor Unit"] Aangepaste IBM Power PC "Gekko". Productieproces: 0,18 micron IBM Copper Wire Technology. Kloksnelheid: 485 MHz. CPU-capaciteit: 1125 Dmips [Dhrystone 2.1]. Interne dataprecisie: 32-bit Integer & 64-bit Floating-point. External Bus: 1,3 GB/seconde piekbandbreedte [32-bits adresruimte, 64-bits gegevensbus 162 MHz klok]. Interne Cache: L:Instructie 32 KB, gegevens 32 KB [8-wegs] L2: 256 KB [2- wegs] Kijk voor meer informatie www.nintendo.com.
Ik weet het maar ik verpest de sfeer niet. Laten we eens kijken of er nog wat slimme mannetjes hier rondlopen. Ik gok dat geen 1 het weet want het iq ligt hier wel heeeeeeeeeeel laag
das gewoon pure indoctrinatie wat ze doen, ik durf te zeggen dat 80% van de consumenten niet eens weet waar het allemaal voor staat, ze zien hoge cijfers en moeilijke mooien woorden dat bij hun equvalent staat aan een goeie console, hehehe toch leuk hoe oppervlakkig men is Wij weten wel beter