1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamecube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Dabo, 17 mrt 2002.

1. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    yep.....xbox rulezzzz

2. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, de vrouwelijke kant van ons moet dus persé de GC, ik vind het allemaal best hoe meer consoles (de 5e dan, exclusief GBA) hoe meer vreugde;)

Blijft voor mij XBox no.1 en PS2 no.2 ook al zijn daar nu veel meer goede games voor dan.
    XBox games komen uiteindelijk ook wel...

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    yeah, ik heb lang over dat stukkie gedaan :D!

4. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je met een gamecube? Voor 2 gamecubes heb je een x-box en dat terwijl een x-box 8 keer groter is. Dus de x-box is eigenlijk goekoper...

Hmm het staat nog krommer dan ik dacht.

Maar nee de GC loijkt me niks, ik kan wel dingen gaan opnoemen maar die kent iedereen wel.
    De GC heeft niet de games die ik zoek en eigenlijk de x-box ook (nog) niet tot Project Ego. Als die game uit is koop ik die verdomde X-box !!

5. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem kopen anders hebben we ze niet allemaal. ;)

6. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Patser! Oooh wacht ken ik jouw niet ergens van? :D :) :p ;) :cool:

7. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    ff serieus, ik denk dat de vrouwen die tot nu toe nog geen console hebben gekocht misschien over de streep getrokken gaan worden door de gamecube. Veel vrouwen hebben nu al een GBA, waarop de Nintendo spelletjes uitkomen. Ik denk dat de stap van een GBA naar een gamecube een kleine zal zijn. Op de PS2 en de X-box komen toch meer spellen uit die de heren wat meer aanspreken, voor de gamecube denk ik dat die vrouwen aan gaat trekken.

Vrouwen denken toch zoiets van: Hij is zo lief en klein (*bareuh*...what do we know right?)...hij heeft zown grappige kleur...hey, dat spelletje heb ik ook op mijn gba en die vind ik wel leuk! Hmm...die X-box is zo'n groot ding, dat staat zo lelijk op mijn mooie, kleine tafeltje...en hij heeft helemaal geen mooie kleur....en die spelletjes zijn zo geweldadig! Ik koop denk ik toch de Gamecube maar.

Let wel, niet alle vrouwen zijn zo (please, gimme a break!) maar wel een heleboel...

Dat is mijn theorie :9

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh misschien dat ik hem daarom wel niet koop dan.

Laatst bewerkt: 21 apr 2002
  9. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik even een serieus stukje heb getypt....]:-

10. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    He, best leuk als je een vriendin hebt...Kun je 2 hobby's combineren dankzij de Cube :)

Deel Deze Pagina