1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamecube ?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JaysonX, 17 apr 2002.

1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, goed dan. Dat zie ik nog steeds als mission completed.:)

...de schilderswijk,de lange poten en het plein...

2. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    den haag, lol, me broer werkt er!

Die gasten daar schijnen echt lachuh te zijn, gewoon toffe gasten, die wel van een grapje houden!

3. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik nou geboren zijn in Duh Haeg! Wat doe ik in vredesnaam in Alkmaar??? Gamen op de X-box, PS2, GBA en binnenkort op de cube.....:cool:

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    ...kzah met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen....

5. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    Een gamecube met memcard kost 269+20=289 Euro, je komt dus zeker goedkoper uit, en de spellen zijn ook nog eens goedkoper. Trouwens: Gamecube: Summer 2002 online in Japan met PSO v.2 :). Ha, misschien gaat ie nog sneller online dan de Xbox, zou lachen zijn.

6. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geef toe je word nu afgezet door nintendo.
    xbox is nu nog maar 30 euro duurder maar dan heb je ook wel wat.

dan moet je nog is een mem card kopen met paar blokjes bij xbox zit er gewoon een dikke vette hardeschijf in. geen gekloot met die mem blokjes.

Ik denk dat nintendo op dit moment niet zo ver komt. Als je nu al kijkt hoeveel nintendo`ers opeens overgestapt zijn dan moet ik toch wel heeeeeeel hard lachen.

Hahahaha moet ik even lachen. Xbox gaat in USA waarschijnlijk ook deze zomer nog online. En laten we nog maar es kijken wie er het eerste in nl online gaat. En dan het belangrijkste wie het beste netwerk neerzet. En daar geef ik Microsoft eeeeeeeen veeeeeeeel grotere kans in.

Frank

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Femmerink daar geef ik je geen gelijk in. Het staat nu gepland voor deze herfst, maar met meerdere games voor online, niet alleen PSO zoals de NGC

8. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke we gaan naar xbox.com

en dan citeer ik:
    When will Xbox be available online?
    The rollout of the Xbox online gaming service is on track for the first half of this year.

dan gaan we naar de Nl xboxsite

Wanneer wordt de Xbox on line beschikbaar?
    De geplande introductie van de Xbox-on line service zal in een beperkt aantal Europese landen in de zomervakantie van 2002 plaatsvinden. Maar we zullen dit pas doen als we de gebruiker een optimale service en een fantastische spelervaring kunnen garanderen. Waar en wanneer maken we later dit jaar bekend.

Of moet ik de officiele xbox site opeens helemaal niet meer serieus nemen???
    frank

9. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij lijkt wel goedkoper maar is het niet, je zit zelf te praten over wanneer hij online gaat, dus komt nog een modem bij. enige wat goedkoper aan de gamecube nu is is de games ja.

en de hd in de xbox is hemels, de eigen muziek in games verlengt de gameplay bij mij echt wel.

ik heb wel geld voor een gamecube, lijkt me ook wel leuk, maar 2 nex gen consoles is voor mij te veel van het goede.
    en ik vin de xbox gewoon de beste games hebben

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als ik klaar ben met forummen pak ik er n zooi online shit info bij dan plaats ik het hier :)

11. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spannend, kom maar op dan.

Deel Deze Pagina