jah maar dat is niet waar want niemand geeft die bon zomaar weg natuurlijk die moet je toch weer kopen en ik ga hem zaterdag halen dus dat word moelijk de mediamarkt in rottterdam is nogal ver rijden maar kan altijd...
K heb hem net gehaald en het is echt lachu. Metroid is zeker wel gaaf. Ik heb hem trouwens gehaald met een SP kortings bon. Toen ik de winkel uit liep dacht ik opeens...... damn moet nog zo een memorycard bij. Tja was xbox gewend. Nu nog wachten op zelda 3 mei.
oh fok die mot ik ook kopen arggggg is dure grap wa kost dat??? edit/ ik ga gewoon naar zo een masterslet verkoopster toe en zeg: [slijmodus]aahhhhh ik mag er toch wel een memory card gratis bij [/slijmmodus]
zoals ik al zei kan je in antwerpen bij de mediamarkt een metroid prime pack + extra game NAAR KEUZE! kopen voor 199 euro..
waarschijnlijk wel.. vergeef mij m'n belabberde topografische kennis, maar bergen op zoom, ligt dat een beetje in de buurt van antwerpen? het is wel een reisje waard hoor die gamecube.. daar nie van..
uhm....in Amerika was het een Platinum GC+ MP(die Platinum versie kun je ook gewoon los kopen daar en is niet limited) en toen de PAL MP pack in het 'nieuws' kwam is er nooit iets gezegd over een Platinum GC dus het is gewoon een domme fout van jullie....niet van Nintendo:/
Je hebt een kleine memorycrad die kost 23 euro, en een grote kost 34 euro. met grote bedoel ik meer ruimte op dat ding ...duh.
Mischa kijk even in deze thread... Ik heb nu een bod gekregen van 250 euro.. Misschien lijkt het je wat?
Jaja, behalve dan dat Nintendo Nederland ons verzekerde dat de pal versie ook platinum was. Wat dus niet waar was. @ fallout: Dan moet je dus wel eerst een plaatje van de doos gezien hebben lijkt me. Wat ik niet heb.
wat een bod van 250??? dat snap ik ff niet maar ik ga nu eerst ff scheiten in de vroege ochtend... http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=20474 ik word btw al een beetje zenuwpezend, ik............wil.......mijn.................game..........cu..........be..................................................Nu!!!!
LOL. Ik zie. Beetje moe waarschijnlijk... Maara ik heb er een van 251 bloks van nintendo en ik dacht dat dat de grootste was. Zijn er dan 3 verschillende (of nog meer)?
oh sorry, my mistake. tis idd een 251 blocks, zon zwarte zeg maar. was een beetje in de war met die kleinere 59 blocks.
Ok dan ben ik duur uit geweest. Ik heb het bij replay gehaald. Naja lig er niet wakker van hoor, ik kan er alleen niet meer van slapen....
ik heb hem nu ook at last echt een super klein dingetje... ik dacht, moet ik heel die xbox van de tafel halen alnders staat het te kraap maar ik heb no wel 3 cm ruimte!