1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamecube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mischa, 22 apr 2003.

1. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ff een zelda pack halen met een kortingsbon *kwijl, kwijl* eigenlijk alleen voor zelda en metroid prime

2. mischa

mischa Guest

alleen schijn bedriegt want je moet de adapter er aanvast plakken want in de xbox zit ie ingebouwd :)
    hij weegt idd niks...
    ik wilde dus een metroid prime pak maar die hadden ze niet meer...
    weet je wat die slet verkoopster toen zij??
    nou dan pak je een cube en de game en dan mag je die hebben voor de zelfde prijs... 8)
    heb ik alleen die jewel niet maar goed.

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd die adapter is bijna het zwaarst ;). Wel jammer dat je die jewel niet hebt. In utrecht hebben ze die metroid pack nog volop.

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    die gamecube is zo licht omdat je alle dingen die je nodig hebt dr nog aan moet hangen.

adapter
    modem
    harde schijf

dingen die er bij de xbox al in zitten. en de harde schijf fuckin groot. terwijl je bij de GC weer 30 euro voor zon miezerig mem kaartje moet dokken. het modempje moet je er ook nog bij kopen. en de adapter zit aan het snoer en niet in de console. zoals bij de xdoos.

dus jah. kweenie. prima ding, maar er zijn redenen waarom die kleiner en lichter is.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, omdat hij door japanners ontworpen is! Die hebben ook voor een strak en nuttig design

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

gast. lees nou ff wat ik typ voordat je begint te blaten. barbaar. voordat je er wat mee kan moet je er van alles op gaan prikken en aan gaan hangen en extra gaan kopen.

sjeejs.

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat valt ook wel weer mee. Alleen een memorycard en een adapter. nou nou.

En ja als je online wil dan nog een netwerk geval.

Hij blijft gewoon klein...

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad
    Die stop je in de onderkant, dus die zie je niet eens
    Inderdaad

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    GASTEN weet je hoe fuckin groot die adapter is?

das een 4e van die hele GC.

en dat je alles er nog bij moet gaan kopen vinnik geldklopperij.

10. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    punt één: WAT BOEIT HET GEWICHT VAN EEN CONSOLE VERDOMME! als je het ding op je rug mee moest sjouwen ofzo, tja.. maar het ding staat maar gewoon onder je tv te staan! wat maakt het voor freaking verschil!? oftie 5 of 10 kilo weegt, het boeit geen reet!

punt twee: Van de adapter heb ik persoonlijk weinig last omdatie in mijn situatie makkelijk berijkbaar, doch uit het zicht, achter m'n tv kastje ligt te liggen.. ik heb er geen last van.. dat is wel het laatste waar ik me aan zou ergeren..

punt drie: persoonlijk vind ik dat de gamecube zwaar is voor z'n grootte.. hij heeft volgens mij zeer zeker een grotere 'dichtheid' dan de xbox.. oftwel: Xbox heeft meer onbenutte ruimte.. is de grootte van belang? in mijn geval wel.. als ik een xbox had gekocht had hij niet samen met m'n n64 onder m'n tv kunnen staan. daar moest ik dus een ander plekje voor zoeken.. boven op m'n NES naast m'n tv staat nu m'n SNES.. die is klein, maar de n64 is ook redelijk groot en had ook daar niet gekund.. probleem!
    in de praktijk vind je hier natuurlijk snel een oplossing voor maar met de grootte van de gamecube heb je dat probleem dus helemaal niet. In princiepe maakt ook de grootte me weinig uit hoewel in mijn geval een kleine console wel handiger is. Verder vind ik het ontwerp van de gamecube mooier.. maar ook dat is niet interessant.. je koopt je console voor de games.. dat hij mooi is om naar te kijken is alleen maar een kleine bonus.

punt vier: En als het ontbreken van een Modem/HD me 260 euro (!) in de aanschaf scheelt en ik in plaats daarvan voor 30 en 50 (ofzo) euro een mem-card/modem adapter moet kopen weet ik wel welke console z'n extra's het beste geregeld heeft.

Deel Deze Pagina