Weet je wat ik vind? Ik heb nog een N64 waar je gewoon leuke spellen met je vriendin of je moeder kan spelen!! Die spellen zijn er gewoon niet voor de XBOX! Ik zou bijna ook nog een Cube kopen voor 'leuke' spellen. (Sonic, Smash Bros, Monkey Ball) De Xbox heeft gave (hoogstaande) spellen, maar geen die bijvoorbeeld m'n moeder zou kunnen spelen... Heb DOA3; daar heb je 7 knoppen voor nodig... Dus om de Cube te critiseren...het is gewoon totaal iets anders.
Grappig hoor.... In feite maar drie knopjes. Daar kan je in ieder geval mee winnen. Iets wat zeker NIET bij DOA 3 het geval is....
Kijk mijn mammie is 60 en mijn pappie 65, die hebben ECHT geen zin om zich te verdiepen in een spel "Mens erger je niet, dat was pas een spel. Mijn ouders zijn al blij dat ze de magnetron aan kunnen zetten
Wat ik vroeg was niet lullig bedoeld hoor! Ik vroeg me gewoon af hoeveel knopjes je moest gebruiken.. Ik dacht alleen dat dit spel wel meer gebruikte dan 3!! Met DOA3 kan ik wel winnen met 3 knopjes!!
Iedereen zit toch te zeiken over Xbox vs Cube? Als Xbox zich alleen op "stoere" spellen richt (omdat jullie toch niet tegen je moeder of vriendin spelen) zal de Xbox alleen maar een grotere achterstand op de consolemarkt krijgen....
Praat jij jezelf nou tegen of ben je nou weer gewoon zo'n domme cube fan? Ow damn sorry ikheb niks gezegd, ik mag geen Xbox fanboy meer zijn omdat hier ook n Cube staat
Ik ben geen Cube fan. En zeker geen domme. Ik heb de Xbox vanaf de launch en heb veel plezier met DOA3 en binnenkort Reward pack, maar de leuke spellen die ik voor m'n N64 wel heb (daar waren alleen weer geen '"stoere" spellen voor) komen gewoon niet voor de Xbox. En dat vind ik jammer, want het is ook leuk om af en toe mario kart/tennis/party achtige spellen te spelen dat moet jij toch wel weten. That's it!