1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamecube2 eerder dan xbox2 en ps3?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door can-o, 8 apr 2003.

  1. Thundertje

    Thundertje Zwolle Bôppe

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bs, Nintendo maakt winst op elke Gamecube die verkocht wordt, en op elk spel dat verkocht wordt.
    Dát is algemeen bekend.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En dat klopt idd! Amen brother
     
  3. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    het is weer duidelijk dat mensen niet kunnen lezen


    gezegt door Croman.



    Als je normaal had gelezen dan had je gemerkt dat ik juist zeg dat ze moeten stoppen omdat zodat die games juist op de andere consoles verschijnen EN ER DUS MEER MENSEN ZIJN DIE ZE KUNNEN SPELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Ik zeg nog even ter verduidelijking. Ik wil niet dat de gamecube ermee stopt....ik wil alleen dat nintendo geen vervolg maakt op de cube. Maar gaat ontwikkellen voor Xbox 2 en Playstation 3.

    Ik bedoel...ik zelf vind het nogal duidelijk dat nintendo alleen nog zijn cube verkoopt door de characters die zij bezitten. Mario, zelda, pokemon enz enz.

    Stel je voor...het zou toch beter zijn als er maar 1 super console zou komen waar alle games op zouden verschijnen. Geen gezeik meer van dat je Halo of Mario niet kan spelen omdat je maar genoeg geld hebt voor 1 console.
     
  4. Thundertje

    Thundertje Zwolle Bôppe

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup dat monopolies altijd goed uitpakken weten we.
    Microsoft, NS, TPG, KPN enz.
     
  5. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    dat ventje is een volwassen kerel die Elite heet8) en is zeker niet triest :-{
    en ik barstte in lachen uit omdat ik vind 1dat dit zo'n typisch telegraafbericht is 2 Dat ik vind dat ik nu toch gelijk heb gekregen...de Cube loopt matigjes nu, terwijl mijn neef voorspelde dat de cube dik over de xbox heen ging.
    De cube wordt misschien uit de schappen gehaald in Belgie en loopt alleen in japan geweldig.

    Ik heb het idee dat de Xbox2 en PS3 over de Cube2 heengaan vanwege het verschijnsel "wet van remmende voorsprong" dwz dat de latere consoles in dit geval technologies gezien geavanceerder zijn dan hun voorganger. Wat de PS2 betreft hebben die het heel goed met de marketing aangepakt en hadden ze al een grote fanbase met de PSX, terwijl de fanbase van de Cube op dit moment toch wel kleiner is dan die van de anderen. Ik betwijfel dus of dit wel zo goed is voor de GC2.
    Of dat goed is voor de prijzenslag valt dan weer te betwijfelen, maar das een ander punt...ik zal even de kwetsende CITATEN weghalen...
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9


    ja dat is inderdaad wel....nou ja...2 consoles dan :9
     
  7. Thundertje

    Thundertje Zwolle Bôppe

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja 2 consoles hebben wel de mooiste dingen opgeleverd natuurlijk.
    Microsoft ism Sega en Nintendo ism Sony lijkt me dan wel weer wat :)
    Hebben ze allebei de marketing, de spellen en de console bouwskills :)
     
  8. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    wahahahaha

    jij hebt HUMOR!!!!
    alsof Nintendo krap bij kas zit
    lol!!!
    en Nintendo de verliezer van de console war?
    rofl!!!
    de console war zal nog zeker duren tot 2005 ofzo en nou als ze ff minder verkopen als de concurentie zijn ze ineens verdoemd?
    op het moment verkoopt de GC globaal beter dan de XBOX(en dan bedoel ik niet in totaal als er weer van die r3t4rds komen "ja maar de GC staat 3de|:- )

    |:-
     
  9. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    nee

    het is niet waar.. daar kan je niks over zeggen.. de gamecube kwam ook bijna een jaar na de vastgestelde releasedatum uit..
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik zeg niet dat ze krap bij kas zitten....maar zie jij ze allemaal developers opkopen zoals microsoft: nee.

    en daarom zou de Xbox deze zogenaamde 'console war' een stuk beter overleven dan de cube



    edit: Jij bent trouwens de 2de die zegt dat ik zeg dat de cube de console war nooit zal gaan winnen.
    Kom op...lees nou eens de thread!
    Ik zeg toch dat het beter zou zijn als zij hun games op de andere 2 consoles zouden uit gaan brengen en dus NIET een nieuwe console gaan maken!

    dit heb ik ook al eerder op iemand gereageerd maar niemand leest hier dus ik zeg het nog mara een keer.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  11. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    moet dat dan? moet je developers OPKOPEN om hardware als warme broodjes over de toonbank te laten gaan?

    'ze hebben te weinig geld om echt rond te komen'|:-

    Nintendo is meestal op zoek naar beginnende kleine studios(zoals Retro Studios was) en kijk wat RS nou voor 'imago' heeft

    nee ik heb niet de hele thread doorgelezen...ik reageerde eigenlijk meteen op jouw post

    Nintendo heeft echt wel genoeg geld achter de hand om in de hedendaagse game industrie

    de Pokémon franchise bracht in 1999 $17.000.000.000 op globaal

    Pokémon merchandise in japan bracht in 18 maanden $4.000.000.000 op:)

    en dan heeft Nintendo echt nog wel meer grote successen gehad en ze lijden nou echt nog geen verlies met de GC

    en als Nintendo stopt met hardware dan stoppen ze ook met sofware...aldus Satura Iwata:D
    Nintendo(Marafuku:)) bestaat als sinds 1889 en ze hebben ook hun trots;)
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2003

Deel Deze Pagina