k*t ! za ik net lekker met een bak pepernoten () op de bank, staat die achterlijke skate stil ! naja, mrgen beter...
Ga vanavond even dat op tmf bekijken, kijken of dat wat is , gamekings moet ik jammergenoeg weer wachten tot ze het op internet zetten
Ach nou ja morgen dan maar. Maar ik ben nog wel achter iets anders gekomen. Ik was aan het zoeken naar the box en toen zag ik ineens dat Cartoon Network weer terug is op de rotterdamse kabel tv. Als je eens niets te doen heb is het iig beter dan die tellsell stront programma's. Wat is er op tmf dan? En waneer komt dat?
Ow dus jullie hadden het ook... een kwartier die irritante skate met zijn toeschouwertjes achterin Dan maar morgen kijken
jup, je hebt gelijk, ik krijg ditbij de site) Onderhoud De site is tijdelijk niet beschikbaar in verband met onderhoud. Excuses voor het ongemak.
jaaaaa onee reclame van gamekings Niet erg netjes van ze. Hadden op z'n minst kunnen zeggen dat het morgen komt...
Zag zojuist in de scrolltekst onder in beeld staan dat de aflevering van Gamekings niet is uitgezonden door technische problemen.
ja had toen strax laatste stukje op TMF gezien whaha ze lieten Mario op een gameboy zien...en Final Fantasy was wel lollig...
Ja, kheb het net ook gezien. Ze lieten Triumph Studios ook zien waar ze aan een nieuwe project werken
Wat vreemd dat hij vastloopt...overal... Omdat The Box regiogebonden is, is het wel frapant dat het overal gebeurd is. Volgens mij was er gewoon wat mis met de film die GK verstuurd heeft naar The Box.
Ik was het toch al veregeten, dacht er om half 11 pas aan, maar ik kijk het morgenwel, Gamefacts heb ik nog niet gezien