jezus net gamefacts gezien dat sloeg ook helemaal nergens op.VEEEEEEEEL te kort.(de reklame duurde langer dan het prgramma zelf)
Staat in de eerste post slimbo... En ik vind GameFacts echt zielig. Het duurt korter dan een reclameblok en de info stinkt. De info over SSX3 is gewoon nep, duh dat het niet realistisch is, zo is die game gewoon helemaal niet bedoelt. En verder nog wat kleine foutjes, o.a dat de X03 volgens hun in Cannes was, maar die was in Nice.
Helaas is GK gister in heel Nederland vastgelopen. En hoe zeer we ook gesteld zijn op Skate, 15 minuten naar zijn gouden tand kijken, vinden we niet echt tof. Het bleek een fout buiten onze schuld en The Box heeft beloofd dat er vanavond meer te zien is dan Skate alleen. En wel om 22.30 uur. Let op die wisselende tijden. Dus als Ajax een beetje doorvoetbald kun je het meteen daarna zien. Of anders woensdag om 20.00 uur, voor PSV. sorry voor de puinzooi gisteren, maar we balen nog harder dan jullie. Een ding is tof, onze site kreeg binnen 5 minuten 11.000 unieke bezoekers en klapte meteen uit de lucht. Blijkbaar zitten veel mensen op ozne show te wachten. Dat geeft inspiratie voor de volgende afleveringen. JJ JJ
HAHA ja kan gebeuren he. Was wel jammer ging er ff voor zitten. Daar kwam die nieuwe intro.... ... en dan idd 15 minuten een haperende skate in beeld. Humm ok tijd voor journaal (die nog bezig was).
tering, dat programma komt 7 keer per week en ik mis het vaak nog. Maar goed ik ga het vanavond proberen te kijken maar Ajax gaat voor natuurlijk.
GameFacts slaat echt nergens op, UT2004 fans mogen blij zijn, want er komen twee versies uit. Dat was toch alles dat ze zeiden erover, met Half Life 2 in de achtergrond.. Nogal loos om snowboarders een mening te vragen over een arcade spel.
Pffff net voor het eerst dat GameFacts gezien. Ze lieten eigenlijk nog best wel veel zien, maar dat commentaar van die "harde jongens" sloeg echt nergens op. Wie zit nou op dat soort onzin info van dat soort gasten te wachten? Het ergste was toch wel dat die sms crap gewoon bleef doorgaan. Leuk hoor beelden van een game met zo'n balk in beeld.
nou dat van TMF is dus bullshit !!!!!!!!!! kijk denk ik toch liever naar gamekings leuk geprobeerd hoor TMF maar wat een lompe kutshit! heb liever een 20/30minuten een beetje non stop info over games en dergelijke dan 3minuten snel iets tussen kies je clipje en doctor love
Jep, me2 ! met nog een bak pepernoten ! Hopen dat ie het vanavond wel doet. Ik moet morgen weer aar school, maar zoals Hayate2002 al zegt; GK gaat voor !
Nog een bak? Volgends mij had je gisteren ook al een bak pepernoten klaar staan. Heb je die nu al op? Gamekings is best leuk geworden deze keer. Proficiat voor gamekings crew. Ik zag trouwends die snotneus van een king tuur ook nog. Hoe komt hij daar nou allemaal bij. Ik vroeg me toen gelijk af hoe je jezelf kon opgeven voor die cyber games. Ik ben echt eens benieuwd hoe goed ik ben.
weer gemist!! fucking kut spanjaarden, gelukkig komt er vanavond toch niks op tv dus kan ik dan kijken. 20:00 he?
Ahh kijk ze zijn weer een stuk vooruit gegaan! Nu komt dat misschien grotendeels door de opnamen op locatie, waardoor het geheel wat levendiger aandoet, maar ook lijken de mannen wat gegroeider in hun taak