Vind het juist wel een pluspunt dat ze zich bij GameKings ook richten op Events, weet je ook weer hoe dat eraan toe gaat Maar als ze straks weer in de studio zijn, gaan ze vast wel meer (p)reviewen en in-game beelden laten zien
Jah net WouteR gespot op TMF... en z'n vader : "Want er moet natuurlijk wel wat educatiefs in games zitten!"
Was het dus toch Wouter. Ik zat al te kijken, "WTF?"....maar goed, ik vond het wel goed gaan eigenlijk .
Ik wil het opnemen dus ik zoek dat kannal op op de video. Staat het er niet op dus ik handleiding zoeken, heb ik die kan ik ook niks uit weis worden oftewel ik heb het gemist
Maar wordt er bij TMF echt elk uur een nieuwe aflevering van een aantal minuten uitgezonden? Doen ze gewoon om de kijkcijfers op te krikken, ze hopen dat je blijft kijken nadat GameFacts is afgelopen
Heb ook maar eens gekeken. Wouter, waar haal jij al die positieve info over dat spel vandaan? Maar je kwam verder wel ontspannen over, goed gedaan, je had alleen even je XBW longsleeve aan moeten trekken.
Neej dacht ik eerst ook. Maar moet je ze allemaal mar eens bekijken (elke uitzending), dan zie je dat uitzendingen worden herhaald.
Ik vond het wel een leuke aflevering, er was alleen 1 fout in de aflevering : Bij de review van PES3 stond daaronder dat het Fifa 2004 was (bij titel : ) Was een klein foutje, maar dat moet kunnen.
het is wel een klein foutje maar toch best verwarrend, straks gaan mensen fifa kopen omdat het er daar zo leuk uit zag terwijl het eigelijk PES 3 is...