Shiiiiiiiit he!, had nog nooit zn gezicht gezien, dus ik heb 10 seconden gekeken, idd hardcore gamer verteld.. wanneer wordt het nog een keer uitgezonden ??
Whehehe vet, XBW in Gamefacts. Werd net enthousiast door tezzla via Shriko aan me verteld: Dus ik ga het vanavond ook even kijken.
ik reed om 15:00 naar huis op me fietsje, zie ik opeens in een winkel een stukje over XBW op TV. vanmiddag/vanavond ff goed kijken
Kwaliteit dit seizoen is ver onder het eerdere niveau. De reviews zijn echt veel te kort, je steekt er niks vanop. Alleen de ingame beelden zijn nog interessant, maar het commentaar is echt nutteloos.
De eerste 10 minuten heb ik gemist. Mag ik toch even opbouwende kritiek leveren? Bij de Mario Kart review; De jongens zaten het eea te vertellen, leuk, maar daarbij hoef ik niet persé hun koppen te zien. Ik pleit niet voor een systeem als Gammo, want de discussie's onderling zijn juist leuk om te volgen, niet alleen via het geluid. Wanneer er echter niet zo'n leuke discussie aan de gang is zie ik toch graag wat meer beelden van het spel op het volledige scherm, niet op 1/6 of 1/4 van het scherm. Als je dan ook nog eens op-niks-slaande 'verdicts' gaat leveren ben ik er alsnog niks mee opgeschoten... Daarnaast, en dat is kennelijk meer op smaak, snap ik niet dat JJ niet enthousiast is over PGR2 het komt allemaal zo gematigd over... alsof hij erkend dat het wel een goed spel is, maar hij dat niet van harte verteld of opschrijft. de NFS Underground review is minstens even positief en dat is toch echt een stuk minder...
Waah.... net even Mirik en Eastmaster op GameKings gezien. De XBW Crew beginnen onderhand bekende Nederlanders te worden met al die tv optredens.
Het is maar voor een seconde hoor. Het was bij die XIII party en jullie moesten toen een cijfer geven.
Hebben jullie deze week Gamekings gekeken? Die Snowboard Special; ze waren best negatief over Amped 2 vond ik, dat je wiskunde moet gestudeerd hebben voor Amped 2. SSX 3 vonden ze heel goed, alleen Steven vond 1080 Avalanche het best. Zelf vind ik SSX 3 het best, dat over-the-top mag ik wel en njah de free roaming is wel een beetje beperkt door de off track.
Heb je ze alle 3 goed gespeeld? Ik heb zelf alleen Amped 2 en ik moet zeggen dat ze het perfect beschreven. Het is een spel dat je eerst moet leren. Ik zit nu nog midden in de lucht te puzzelen of ik nou naar beneden of naar boven moet sturen om goed te landen. Maar ja, ik ben dan ook altijd slecht geweest in wiskunde.
Achja, Amped 2 neigt nu eenmaal meer het realisme naar voren te halen en de andere twee titels doen dat vooral niet. Maakt dat ze mindere videogames? Nee natuurlijk niet. Maakt het Amped 2 per definitie de favoriet? Kennelijk ook niet Probleem bij Gamekings vind ik alsnog dat er soms teveel geouwehoerd wordt. Tuurlijk, een 'relaxt sfeertje' is wat je hebben wil maar dat kan je ook bereiken door gewoon leuk over games te praten. Boris kan best een hele aardige goser zijn, maar als ik wil weten welke van de drie snowboard titels ik hebben moet ben ik niet benieuwd naar het ontbreken van de apres-ski en sneeuwballengevechten. Een droge brok informatie is natuurlijk wat hij vermijden wil, maar hij speelt de laatste tijd echt een grote stoorfactor.
Volgens mij heeft The Box het regio-gebonden uitzenden nog niet helemaal onder de knie. Ik moest het hier gisteren doen met Joe, Jon Bon Jovi en R. Kelly tussen 20:00 en 20:30