Eumhz... Kunt gewoon aannemen dat het JJ is hoor. Ik weet het persoonlijk 100% zeker en heb daar bewijs voor maar verder, is het zo bijzonder als iemand die voor een blaadje werkt op een forum verschijnt? Het is niet een of ander heilig persoon
Ik probeer altijd op maandag te kijken: Lukt niet door het eten Ik probeer altijd op dinsdag te kijken: 50% kans dat ik het vergeet Ik probeer altijd op Zaterdag te kijken: Zzzzzzzz Ik probeer altijd op Zondag te kijken: Owh shit kwart over 3. (dus ik mis bijna altijd het begin). Maar ik vind het eigenlijk wel een toppie programma. Ik moet wel zeggen dat ik af en toe denk van Skate: Dat ie probeert te acteren maar dat ie het niet kan. Maar dat is nu al minder erg. dus ik zou zeggen ga zo door
re Boris soms, Jan alleen op Powerweb. Ik doe de pr voor Gk en PU op de fora als het ware, dus vandaar. Overigens lezen ze het wel. Misschien wat sad dat ze dan niet antwoorden, maar je wil niet weten hoeveel gamessites topics over PU of GK hebben, We hebben de taken dus wat verdeeld. Vragen over PU of GK beantwoord ik dus. Ik weet wel hoe ze over denken. JJ
PU is meester! maar gamekings heb ik nog nooit gezien; - behalve op maandag komt dit programma op tijden dat ik er niet aan denk tv te kijken -ik vergeet het maandag altijd -het komt op de the box. (hello?? the box? wake uuuup!!!!) ff iets wat ik kwijt moet: ik zat pas geleden te graaien in pu's uit 2000. In 1 van die nummers zag ik een special report van halo!! godjezus allemachtig wat was dat raar. alle poppetjes van jou kant waren spartan's, je had een machinegun van hier tot tokio, de bedoeling was toen nog dat je in boten en helikopters kon, enz enz. ze zeiden ook nog: "waarschijlijk moet je wel een PIII hebben wil je dit spel spelen, maar wat je ervoor terug krijgt is prachtig"
Waarom begint nu ineens iedereen te slijmen, doe dat ergens anders, dat heeft niks met het doel van de topic te maken en is bovendien alleen maar irritant. Dan stuur je ze maar lekker een mailtje ofzo....
JJ, vraagje: Hoe lang van te voren weten jullie al welke games je als content in een show wil stoppen? Is alles echt 'live' (niet echt maar je begrijpt het wel) en spontaan, of krijgen jullie wel eens grappige teksten ingesproken of moet je een passage overdoen?
Voeg dit er maar bij : Waarom reviewen jullie games die pas over 3 maanden uitkomen? ToeJam & Earl, ok, erg vermakelijk spelletje om zo te zien en wat er omheen verteld werd was ook leuk alleen waarom besteden jullie geen aandacht aan games die nu uitkomen of zojuist uitgekomen zijn? Tegen de tijd dat ToeJam & Earl uitkomt (midden maart) is iedereen de 7 minutes of fame bij Gamekings alweer vergeten
re dat van Halo was nog voor dat ome Bill de poeplap trok. Halo op de PC, het wordt zo langzamerhand een crime. Echter, en dit is mijn mening, ik zit er niet meer echt op te wachten. ewat vopegt dat nu nog toe. Geef mij maar Halo 2 op de Xbox en Unreal 2 op de PC. Alleen de inttro´s schrijven we uit, verder werk ik wat vragen uit per game. Iedereen heeft zich ingelzen en ingespeeld en vervolgens begint de discussie. Het is meestal zo´n 20 minuten, en dat wordt teruggesneden naar 3,5. Een grap instuderen werkt niet, dat doen ze op de ander zenders wel en dat komt zo nep over. Soms hebben we twee games zonder dat we ook maar iets funny zeggen, maar meer op de inhoud ingaan. Het zij zo, we moeten niet humoristisch zijn, als het gebeurd dan is het leuk zoals met de Kerstman. Toejam is wat vroeg ja, maar ja die game is zo hot bij ons. Over het algemeen houden we ons redelijk aan wat er gaat uitkomen. Soms zijn we zelfs wat te laat. maar sosm heb je ook geen Xbox game die dan uitkomt en we willen alle platformen toch steeds laten zien. Op de NGC na, want dat is erg lastig om aan builds te komen. JJ