Hehehe ik vind gamekings Echt DOPE grappig en je komt nog eens wat te weten over de games. vond de leukste aflvering die met Dre als kerstman.. kearl grappig.. hahah wist ie niet hoe ie steel battalion moest besturen
Programma = vet Jammer dat ze tijdens DOAX zo lullig deden (Skate) over de dames en maar 3 seconden echte gameplay lieten zien ofzo... Maar hoe ze die (zeik)post oplossen is zwaar humoristisch trouwens, hun humor ligt me wel...
De humor van Gamekings is echt van de bovenste plank echt zwaar lachen. Laatste aflevering was ook weer dope.
Ik heb echt genoten van de aflevering van vorige week! lekker wat in-game beelden van panzer dragoon orta. Probeer 's maandags te kijken. wat mij wel leuk lijkt is een free chart vergelijking voor de 3 consoles , dus de verkopen per game ongeacht het platform ( geen pc... ) vind ik persoonlijk wel intressant oohh ja en de console sales... maare... ga zo door echt top programma! Ewout
Ik heb het nog nooit gezien :{ Ik heb het niet zo op gepresenteerde programma's... gameshrimp vind ik ook zwaar bout. Geef mij maar een voice over en continue in game footage en exclusieve shit. Cybernet vond ik bijvoorbeeld wel cool.. helaas waren ze altijd laat met nieuws en filmpjes maarja.. de opzet was goed.
Wat? The box...is muziekzender ,toch?...kan ik volgens mij wel ontvangen,heb hem er alleen niet op gezet.....zou er toch niet naar kijken......dus GK...al sla je me dood. Waar het mij ff omgaat....die babes!!....check ook even onze promobabes...uhm oke...hoe letterlijk mogen we dit opvatten?....en zijn ze gemuilkorfd?
EH ja voice-over is OOK leuk maar wordt in NL gewoon op een enorm laag niveau uitgevoerd (Gamequest = Alleen maar renders/trailers/intro filmpjes en dan 20 secs in-game zonder echt uit te leggen wat je doet in het spel).
Bent helemaal met wouter eens Gk is gewoon helemaal mijn stijl, nog niet super maar het wordt in de loop der tijd vast beter. Keep it up!