1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GameKings jullie opinie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jjpu, 20 nov 2002.

1. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk steeds dinsdag's
    ik vind het een lache programma, weinig programma's laten me echt hard op lachen
    :thumbs:

de reviews zijn soms wel wat vaag, er komt nooit echt een cijfer in voor alleen van: "nah je hebt t gehoord, wij vinden dit spel toppie :)"

de X02 was wel lache met de beveiliging (JB muziekje) maar duurde misschien een beetje lang
    Die chinees liet me mn drinken knoeien :mad: 8)

Aflevering 2 is een heel stuk beter dan Aflevering 1, de beelden van SC waren super, ook van UC

en lekker veel prijzen :9

keep it up! :thumbs:

2. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Gamekings echt verreweg het beste gamesprogramma. Lekker relaxed, veel info op een strakke en duidelijke manier verteld. De eerste aflevering vond ik beduidend minder dan de tweede, dat zal te maken heben met:
    A. De hoeveelheid Xbox games die er ter sprake kwamen
    B. Het feit dat aflevering 2 voor mijn gevoel gewoon een stukkie beter in elkaar zat. Minder gelul, meer games en duidelijkere taal.
    En mooi dat die freecharts weg zijn vanaf aflevering 3, want, al vind ik Skate helemaal niet zo slecht presenteren, als hij de freecharts afgaat wordt ik toch wel een tikkie zenuwachtig van dat vlugge en ietwat zenuwachtige geblaat :D.
    Ik kijk maandag en dindag weer. Oh, en misschien iets meer in-game beelden bij de special features (zoals de XO2 en de Tokyo game Show) zouden helemaal beter zijn. om alvast wat indrukken te krijgen van de toekomstige games. Verder vind ik de humor fanastisch, dus ga zo door zou ik zeggen.

3. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    er is nog 1 jongerenzender over, en dat is Kanaal2 (ook van VMM maatschappij, net zoals jimtv met frankie). Misschien kunnen jullie daar nog terecht, desnoods op latere uren, is toch geen erg, de kleine kinders kunnen het dan toch al opnemen, is beter dan niets...

en anders het internet, maar met minder zijn wij Belgen niet tevreden }:]

wat houd jullie btw tegen om het op het net te zetten?

Laatst bewerkt: 20 nov 2002
  4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de 1e aflevering gemist maar maandag mogen genieten van deel 2 en ben enthousiast hoewel er ook wat glitches zijn.

Ik ben nog niet helemaal tevreden over de presenteer vermogens van Skate want hoewel het eerst leuk lijkt begint die stoere praat me al na 5 minuten te irriteren. Nu weet ik dat dat Skate's stijl is en dat waarschijnlijk is hoe jullie je programma willen hebben hoor ik uit meerdere hoeken dat mensen zich daar aan storen.

Ben wel tevreden over de reviews, zoveel beter dan welk gamesprogramma dan ook! Als ik de herhaling ooit nog eens zie kan ik nog wel meer kritiek punten opschrijven denk ik :cool:

5. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Das misschien wel zo Wouter maar vergeleken met de 1e aflevering is het wel enorm verbeterd

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat mij iriteert aan GK is dat ze naar mijn mening niks voorbereiden.
    bij GameQuest hoorde je altijd gewoon een stem die z`n text echt wel uit z`n hoofd kende.

wat wel een +punt is is dat ze de game reviewen met hun eigen 'talk' dus vinden ze het sucken dan zeggen ze gewoon dat het suck:)

7. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt wel een lache programma:+ Vorige week jammer genoeg alle 4! de herhalingen gemist, maar gisteren heb ik deel 2 gezien (dinsdag dus). Ik vind de manier van presenteren wel lache, niet zo netjes en slecht voorbereid, en dat is dus een pluspunt:) Verder vind ik t wel cool dat Skate met zn kop tegen t beeld zit te lullen, terwijl erachter een groep kale knakkers zit te kijken8) (by the way: waarom zijn jullie bijna allemaal kaal?:D Wel lache hoor:))
    Zeker cool dat jullie je eigen baklappen-humor gebruiken, en dat t niet allemaal zo serieus is. Keep up the good work;)

Ruben

8. dT™

dT™ Guest

Ik vind et een super prog. Eindelijk een programma over games waar iedereen lekker relaxt is en niet probeerd zo snel mogelijk de nieuwste games er doorheen te jagen.

Wel vind ik dat skate altijd een beetje nerveus overkomt en daardoor een beetje overdreven gaat doen (kan ook aan mij liggen)

Het fijnst vind ik het kijken op maandag, maar het is chill dat het herhaald wordt op de dinsdag. Op zaterdag en zondag vind ik et een beetje overdreven, want dan ben ik toch niet thuis.

Ik woon in Enschede en hier is the Box prima te ontvangen.
    Ga zo door met PU en GK
    greetz

Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2002
  9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    reviews/previews zijn perfeck, het zou leuk zijn als jullie lekker lang lullen over 1 spel (dus bijv 2 spellen per uitzending) en bij bijv. de x02 vond ik wel dat jullie iets te weinig games lieten zien. verder top :D

10. amaru

amaru AllroundConsole King

Leuk Bevonden:
    0
    het is zeker een leuk programma
    Skate is cool en het is het beste gamesprogramma wat er nu op de nederlandse buis is.

totdat Cyber weer terug is op Canal Plus ;)

11. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    *vermeld even dat hij de Box niet kan ontvangen

Jammer, kan ik geen oordeel vellen; nog een gamesprogramma is nooit weg... Ik had echter het programma liever niet op de Box gehad, aangezien ik dat niet kan ontvangen :9

Is er geen mogelijkheid het programma door Yorin te laten uitzenden; hebben geen GQ meer, en Blammo zend daar ook uit; (Kevin M.) Het kan dat dit financieel niet mogelijk is, of een andere reden....

Klinkt echter positief... :)

mzzl Munch and Abe

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken mensen die al jaren optreden en nog steeds zenuwachtig zijn vantevoren, lijkt mij dat Skate best zenuwachtig kan zijn, al had ie 10 jaar lang het rad van fortuin gepresenteerd.
    Maar goed, wil daar verder niet over zagen, lekker boeie maar moest het ff kwijt.
    Nog ff iets, zeker het aanbod games in een progr. niet laten teruglopen, zo zit er tenminste altijd wat voor je bij. Dan maar iets minder uitgebreid.

13. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    kheb de vorige reacties nie allemaal gelezen dus excuse me als het al gezegd is.
    een van de beste punten: GEEN RECLAME!!!!
    daarnaast de afwisseling, concept ("lekker lullen over games")
    alleen in-game beelden.
    Minder: een beetje te veel slang; aan een stuk door jo, vet, cool, lijp, gasten enz. begint te irriteren.
    EN WAAR IS MURIELLE??

14. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waar is Ed. 8)

15. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de Box ook niet ontvangen!:'-( Maareh.........de PU rulez dus GK waarschijnlijk ook wel!!:D En eh de humor moet er zker wel in blijven!! (Boris en de Focus lijkt mij zwaar GAAFF om te zien!) En zorg er voor fat er meer dope coole DVD's blijven aan komen.:cool:

16. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    GK, wat kan ik er nog meer over zeggen dan dat hiervoor al gedaan is.... Niet echt veel

Tis gewoon een relaxted programma (al vond ik in de 1e aflevering die gesproken freecharts i.d.d wel irritant). Dat het programma (lijkt) onvoorbereid overkomt is ook gewoon vet, in ieder geval beter dan dat statische gedoe van andere game programma's. Ook de filmpjes zijn goed in beeld gebracht en met de nodige commentaar voorzien.

Verders zie ik muriëlle erg weinig (zelfs niet!!) in beeld, schande! :+

Ik kijk trouwens op de maandag dat komt toevallig erg goed uit..

Ga vooral zo door! (trouwens die dvd bij de laatste PU was ook erg relaXed! :9 )

17. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik hoorde dat pu een gamesprogramma zou uit gaan zenden ging ik helemaal uit me dak!! Tot ik ik las dat het op the box zou worden uitgezonden.. ]:- waarom ontvang ik dat nou weer niet =(

Ik heb het dus nog nooit gezien, maar kan me er wel iets bij voorstellen aangezien ik al een aantal jaren lid ben van de pu. Eindelijk een gamesprogramma dat wordt gepresenteerd door mensen die weten waar ze het over hebben en die er niet vies van zijn om een game helemaal af te kraken indien dat in hun ogen nodig is..

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Die tweede aflevering was heerlijk! Echt vetter humor.

Dat verslag van X02 was lachuh, ik lag helemaal in een deuk. De manier van reviewen is wel leuk door met elkaar te discusseren. Zeker zo door gaan! :D

19. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat verslag was inderdaat erg vetjes:D
    Arthur was ook nog ff aan het woord:D

20. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het top. Hoe meer games progs op tv hoe beter. Jammer dat het op the Box is en niet op TMF of MTV of zo. Scoort landelijk toch een stuk minder denk ik. Ik vind die grappen en de slang ("check deze shit" enz. enz.) soms ook wel een beetje :r maar smaken verschillen. Ik vind wel dat jullie in de korte tijd die jullie voor elke game beschikbaar hebben een iets meer complete review van games kunnen geven. Zo van; ff de plussen en minnen op een rijtje. Vaak heb ik het idee dat er nog veel is wat niet besproken is. Wel lekker pro-Xbox !! Ik vind ook dat dat schermpje onderin waar je jullie ziet zitten tijdens de beelden van de games niet zo nodig is. Iedereen kijkt toch naar de games. Het zal allemaal iedere aflevering wel beter en beter worden. Ga zo door zou ik zeggen....

Deel Deze Pagina