De 2e aflevering was een stuk beter als de eerste, lekker veel Xbox. En lekker veel in-game, ook is het fijn dat er conclusies worden geveld. Zodat je tenminste weet wat je aan een game hebt. Alleen de manier van presenteren is voor mij nog een minpunt, beetje te 'populair' vooral qua taalgebruik. Wat presenteren betreft kunnen jullie misschien nog wat leren van shrimp tv. Just my 2 cents.
Ja, ik heb de beide aflevering ook gezien. Eindelijk een goed gamesprogramma, dat hadden we wel nodig. Anyway, het is duidelijk dat jullie alleen de 'toppers' reviewen. Maar dit heeft wel weer toch gevolg dat jullie de pluspunten zoveel gaan opsommen, dat het bijna reclame wordt. Maar je kan het ook gewoon info noemen Ook aan de Skate 'wannabe ganstah' style irriteer ik me soms mateloos. Maarja, dat is dus z'n stijl en andere kinderen bij mij op school vonden het cool. Good job, en ik blijf en ben, een tevreden kijker
Ik vond het ook leuk...de humor was wel goed..het had wel een relaxed sfeertje..t'is leuker dan Gammo,of dat programma met die chick die steeds ander kleur haar heeft en sm pakjes in gameland vond passen:r Deze aflevering was leuk(coole specials en games).
Vind het een cool programma om het zomaar te zeggen.. Wordt goed verteld wat de min en pluspunten in een game zijn. De tripjes zijn leuk, alleen hadden jullie bij de X02 trip juist het spektakel van de show links laten liggen. Een stukje over Rare was wel phat geweest. Maar dat kan weer aan mij liggen. Een handige tip? Wat mij ook vet lijkt is om gewoon 5 minuten lang verschillende games te bespreken, dus de games die deze week uit gaan komen. 5 á 10 games en dan even snel er doorheen. En dan alleen titels doen die ook een beetje de moeite waard zijn. Want op het moment komen er een paar titels langs, is wel goed, maar van de andere helft hoor je niets over. Zou wel handig zijn om even kort en snel over een bepaalde game wat te horen en te zien. Zo heb je direct een aantal extra titels in het programma.. Ook al is het kort. Misschien leuk idee. Dat er geen reclame langs komt is zeer cool... De kritiek is leuk om te horen.. De geintjes zijn lollig om te zien. Top programma.. Ga zo door.
eindelijk is een goed game programma... goeie sfeer en lekker veel (p)reviews. ook ik vond de 2e aflevering beter dan de eerste... keep it up! oh ja ik kijk ook op een maandag ...
Kweenie of mijn reactie nog wat toe zal voegen.. heb geen zin om alles te lezen. Maar ik vind GameKings dus echt vet. Heb vooral de tweede aflevering af en toe flink moet lachen. Goed dat jullie tenminste een mening geven.. in tegenstelling tot Gammo. En jullie schenken lekker veel aandacht aan de Xbox, das natuurlijk altijd goed
De eerste aflevering vond ik kut. ik zat te kijken en d8 echt van: Is dit nou hun geweldige programma?? die gasten zitten gewoon een beetje te fucken, en druk door elkaar heen te lullen. Ik haat rap, en dan zit er ook nog is een drukke irritante rappende gast te presenteren. Het zach er heel ongeoorganiseerd uit. 2 de aflevering was veeeelll beter. Meer overzichtelijk, dus minder door elkaar lullen, en minder irri skate. Ik vind de humor wel leuk. Ik moest vooral lachen om dre, die bij de waterbaan stond, en met een grijns op ze bek zecht: "Als jan niet nat genoeg word, ****** ik nog ff me biertje over hem heen, kenne we lagge" ( ofzo) jullie zijn dus in vergelijking met de 1ste aflevering hard vooruit gegaan !!! HOU HET ZO!!! PU zelf is natuurlijk ook een tof blad.
Ik vind het in ieder geval beter dan Gammo. Doordat jullie met elkaar discussieren krijgen we meteen de voors en tegens van een game te horen die je tijdens het kijken meteen tegen elkaar kunt afwegen waardoor je een veel beter beeld van een game krijgt dan wanneer je een simpele review leest. Ik vond aflevering 2 inderdaad iets beter dan aflevering 1 omdat het iets minder chaotisch is. De manier waarop jullie het geheel presenteren is goed en past bij de PU al kan ik me voorstellen als er mensen zijn die zich er aan ergeren. Ik heb echter wel een aantal kritiekpunten: - De charts, laat die gewoon snel in beeld verschijnen zodat de kijkers even kunnen kijken, dat snel oplezen is tijdrovend en onnodig. - Presentatie zo houden, zou wat aan de PU afdoen wanneer jullie dat zouden veranderen. - Iets meer humor. In de eerste afleveringen zag ik Jan in de bus pitten met bepaalde teksten die het beeld inkwamen. In aflevering 2 heb ik hier helaas niks van gezien. Hoewel het leuk was hoe Dre verdacht bij een aantal mensen ging staan was de humor een beetje weg. Verder heb ik eigenlijk weinig aan te merken. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben...
misschien kan de uitzending van zaterdag 02:00 naar 03:00 zodat mensen in omg eindhoven / helmond ( brabant) hem kunnen kijken want de box komt pas om 03:00 elke morgen tot 12:00 of een uitzending maakt niet uit op welke dag tussen die tijd
Tja...wat zal ik zeggen... Ik heb het afgelopen maandag/dinsdag gezien en vond het maar zo-zo... Het gáát wel...het is natuurlyk fyn om een gamesprogramma op de buis te hebben maar toch...het ziet er echt heel low budget uit en vond het eigenlyk niet echt byzonder informatief. In hetw eekend (zaterdag of zondags) heb je een game programma op TVE/Rai Uno of whatever en dat ziet er dan toch wel wat leuker uit...ook al versta ik er geen reet van. De hoofdpresentator, als die de verkoopslysten gaat oplezen, moet hy normaal praten en niet nep-stoer, want dat klinkt niet echt. Praat gewoon alsof je het tegen een bekende of een vriend ofzo verteld, ipv tegen kleine kids, zo kom je natuurlyker over op de camera. Veel kale koppen btw...is gamen slecht voor de haargrens!? De nadruk moet liggen op een game zo mooi mogelyk in beeld te brenegn, dus zo goed mogelyke beeldkwaliteit van de beelden die je uit gaat zenden. Beeldvullend ook, dus niet steeds wisselen naar een ventje met een joypad in zyn hand die aan het spelen is want dat is écht NIET boeiend. Het is trouwens een beetje rommelig met zo'n erg grote groep....neem gewoon 2-3 mensen per week en wissel het af en toe een beetje af ofzo als dat nodig is. Succes ermee
Hoe meer aandacht voor games hoe beter toch? Maarre jesses... kijk is wel leuk om het door "gamers" te laten doen maar zet er dan in ieder geval eentje bij die echt kan presentateren en niet alleen maar probeert cool te doen voor de camera. Sorry hoor maar dit programma heeft geen grote toekomst... zie je meteen. Leuk idee... NEXT
Ik vind het een aardig programma, maar die humor enzo vindt ik wat geforceerd soms en soms irriteert het mij, voral als jullie ff gaan schelden. Ik heb altijd al gevonden dat gameshows dom zijn omdat je nooit zorgvuldig alles kan doen, want je hebt maar ietsje tijd. Maar die "humor" van jullie kan is soms niet wardeeren, en als jullie zoals in de eerste(?) aflevering nar japan gingen...heb ik iets gemist of waren die paar minuten tijdverspilling? ik zag geen games iig...:{
Ik kan The Box niet ontvangen En daar baal ik goed van want ik lees altijd graag de Pu naja k ga het kabelbedrijf van Almelo nog maar ns een paar mailbommetjes sturen
Ik woon ok in een Brabantsdorp en kan het wel ontvangen Maar GameKings is wel vet, in iedergeval beter dan Gammo