Get your dirrty hands off my smiley!!
Nee wat ik bedoelde was:
In jjpu's 1e post zei hij "Ms is een sponsor dus het is leuk om te weten of jullie Xbox fans tevreden zijn of niet."
Daarop reageerde ik met: "Het was wel te merken dat het door MS gesponsord wordt. Heel veel Xbox. Dat vind ik als Xbox-fan natuurlijk wel fijn maar het gaat toch opvallen na een tijdje denk ik, en dan verlies je toch het respect van de kijkers."
Dit was vóór aflevering 3. Als er dan in aflevering 3 "niks op THPS 4 aan te merken" is heb ik wel zoiets van... hmmmzzz had ik daar niet iets over gezegd ofzo? (Ze zeiden ook: in elke THPS sequel verbeterd de gameplay weer heel erg, terwijl ik weet van een heleboel mensen (en ook uit eigen ervaring) dat dat bij THPS 3 helemaal niet zo was t.o.v. THPS 2. Daarnaast werd er dus niks gezegd over de waarde van dit spel als je THPS 1 t/m 3 al gespeeld had.)
Ik vind het natuurlijk wel fijn dat er eindelijk een gameprogramma pro-Xbox is, maar ik hoef denk ik niet uit te leggen dat fanboy gedrag niet heel erg gerespecteerd wordt.
Die insteek heeft idd wel suc6, want err0r (beetje inactieve poster op 't moment :{) en ik waren wel meteen overtuigd van de game, ook al bleef ik nog met wat vragen zitten.
Fijn om te horen dat er ook games voor Xbox worden afgekraakt. Xbox heerst, maar van een hoop Xbox games kan je dat helaas nog niet zeggen!
...
amen
Laatst bewerkt: 26 nov 2002