1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GameKings jullie opinie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jjpu, 20 nov 2002.

1. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb het wel gezien.
    Ik vond het weer overdreven Xbox-prijzend.
    Ze zeiden zelf nog over een nieuw Nintendo-tijdschrift: "als je een tijdschrift aan één console wijdt krijg je heel snel fanboy gedrag". Ze doen zelf nu precies hetzelfde bij Xbox. Bijvoorbeeld de review van THPS 4 -> ze vonden het HELEMAAL PERFECT. Ze zeiden wel: "als je voor het eerst een Tony Hawk game speelt ben je er wel een hele tijd mee bezig", maar ze vergaten erbij te zeggen of het ook leuk is als je THPS 3 helemaal 100% hebt uitgespeeld (en dat is veel belangrijker bij een sequel. En zéker bij de sequel van een erg populaire game zoals deze, omdat een heleboel gamers THPS 3 inderdaad al uitgespeeld hebben.)
    Ook zeiden ze niets over het feit dat je er niet mee online kan, terwijl de daar bij GTA (?) wel commentaar op hadden.

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste mensen op de Ned. tv die zich positief uitlaten over de xbox...is het weer niet goed voor Eckemans???
    Komtie---->]:-
    :9

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    ???
    Jezus, het gaat om de spelletjes, niet om hoe z'n haar zit.:{

4. macksplack

macksplack Guest

ik ben het eens met xseen mensen moeten altijd commentaar hebben :r

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou alleen mij opgevallen dat ze bijna alle adviezen in deze topic hebben opgevolgd of niet ? Ik vind nu het enige zwakke punt dat er toch nog na het behandelen van een game een aantal punten zijn die niet onder de aandacht zijn gekomen. Misschien door tijdgebrek maar toch. Verder hardstikke goed programma. Het is idd wel duidelijk dat ze wel heel erg pro-Xbox zijn ja. Maar het Xdoosje kan alle hulp gebruiken dus vind ik het best.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Aflevering 3 was niet veel aan!!!

7. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Tuuurlijk wel, als de persoon die het programma presenteert hoe dan ook irritant is dan heeft dat zijn invloed op het gehele programma.

En dan kan zelfs zn haar de oorzaak zijn ja

8. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee we zijn niet pro Xbox, Ms werkt alleen super mee, Steel Battalion vandaag met controller gebracht. Tja en daar wil je wat mee. Maar er komt ook een uitzending met 1 Xbox en 2 Ngames. En we hebben nu ook een Xbox game die de helft echt te zout voor woorden vindt.

En over de items, elke itam is 15 minuten lang en dat knippen we terug tot 3,5 minuten. en dan valt wel eens wat weg. Het is geen review zoals in een blad, en er zal altijd wel wat aan te merken en we zullen altijd wel wat missen. O ja, TH4 kan mogeloijk wel online, daar zul je in de PU meer over horen. GTA 4 kan absliuut niet online. Vandaarro. De GK reviews moeten je een vibe geven over de game, een gevoel van dat past bij mij of niet. We geven je meer meingen, maar voor de echte review moet je bij de PU, Xboxmag, of Xboxworld zijn.

JJ

ps. vlei u niet te eveel, jullie opmerkingen stonden ook op alle ander sites.

9. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

skate doet als een mongool....
    Jan is de enige die normaal doet.....

10. Bosschenaren

Bosschenaren 0wnage

Leuk Bevonden:
    0
    Nu snap ik waarom ED zoveel verdient bij de PU :)

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    waarom het het eigenlijk het enige echte gamesprogramma
    ik zie ongeveer 50-50, helft trips verslagen en slap geouwehoer (leuk maar niks met games, bijv. Jan in Tokyo zonder 1 game te laten zien)
    en de andere helft games............

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Get your dirrty hands off my smiley!! =(

Nee wat ik bedoelde was:
    In jjpu's 1e post zei hij "Ms is een sponsor dus het is leuk om te weten of jullie Xbox fans tevreden zijn of niet."
    Daarop reageerde ik met: "Het was wel te merken dat het door MS gesponsord wordt. Heel veel Xbox. Dat vind ik als Xbox-fan natuurlijk wel fijn maar het gaat toch opvallen na een tijdje denk ik, en dan verlies je toch het respect van de kijkers."
    Dit was vóór aflevering 3. Als er dan in aflevering 3 "niks op THPS 4 aan te merken" is heb ik wel zoiets van... hmmmzzz had ik daar niet iets over gezegd ofzo? (Ze zeiden ook: in elke THPS sequel verbeterd de gameplay weer heel erg, terwijl ik weet van een heleboel mensen (en ook uit eigen ervaring) dat dat bij THPS 3 helemaal niet zo was t.o.v. THPS 2. Daarnaast werd er dus niks gezegd over de waarde van dit spel als je THPS 1 t/m 3 al gespeeld had.)

Ik vind het natuurlijk wel fijn dat er eindelijk een gameprogramma pro-Xbox is, maar ik hoef denk ik niet uit te leggen dat fanboy gedrag niet heel erg gerespecteerd wordt.
    Die insteek heeft idd wel suc6, want err0r (beetje inactieve poster op 't moment :{) en ik waren wel meteen overtuigd van de game, ook al bleef ik nog met wat vragen zitten.
    Fijn om te horen dat er ook games voor Xbox worden afgekraakt. Xbox heerst, maar van een hoop Xbox games kan je dat helaas nog niet zeggen! :'-(

...

amen :+

Laatst bewerkt: 26 nov 2002
  13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Op de xbox is deel 3 van de Tony serie een verademing ten opzichte van deel 2. Besturing voelt houterig aan en zeker niet zo vloeiend als 3. Anyways, das kleine insecten neuken, begrijp wel beetje wat je bedoeld maar eerlijk...de xbox is ook veruit het beste apparaat. Logisch dat die veelvuldig aan bod komt imo. Ik heb voor de xbox de meeste spelletjes thuis staan... Denk niet dat dat veranderd.
    Ik ben btw ook van mening dat de xbox nu inmiddels toch echt best wel veel zeer vette titels heeft. Knappe zin...:cool:

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mwahaha go Skeentje!
    Ik vond uiteindelijk over het algemeen deel 2 dus wel beter. Ook al waren graphics mooier (duh) en bewoog het soepeler, de opzet van de game vond ik nie koel.

Laatst bewerkt: 26 nov 2002
  15. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft is heus niet de enige sponsor. In het begin staat er "this program is sponsered by: PS2, GC & Xbox".
    Kijk als MS zorgt dat er Steel Battalion en Splinter Cell op de deurmat ligt bij die PU-gasten is het logisch dat ze ff wat meer aandacht besteden aan de Xbox. Ik had ook ergens gelezen (in deze thread?) dat Nintendo nogal slechte PR had en ze daarom weinig spellen binnen kregen voor de Cube.

Verder hoor je mij niet klagen dat ze zoveel aandacht aan de Xbox besteden. :) Heb het gister gemist maar ik ga vanavond weer zeker kijken.

16. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb het net weer gezien, en het wordt met de keer beter. Skate was al stukken beter en Dre is trouwens echt de man :).
    Die Freecharts zijn ook een stuk beter zo.. enige punt van kritiek is nog jullie lof over THPS4.. als er 1 reeks uitgemolken wordt is het wel Tony Hawk Pro Skater. Geef mij dan maar Vice City :9
    Maar goed thumbs up.

17. petertje

petertje xman

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt er een splinter cell review oj is die al geweest want ik heb aflevering 2 niet gezien en ik kijk het altijd op dinsdag

18. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    maakt het nog wat uit? het is toch wel duidelijk dat het een superspel is.

heel iets anders, is al eerder gezegd. wat meer in-game beelden en wat minder skate en onzinnige singen als een clip van Sita laten zien (daar is MTV toch voor?)

19. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik niet met je eens, want ze lieten maar een stukje van de clip zien. En skate maakt nou ook niet meer van die irritante opmerkingen. Hij gebruikt ook niet meer van die gangstah-taal. Ik vond hem in aflevering 3 juist wel grappig, van ik zou graag een game willen waarin je junks kan opzuigen:D

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    als het nou eens NIET op the box was dan had ik het misschien ooit eens gekeken.

Ik kijk zoweiso al weinig tv.. als ze de afleveringen downloadbaar maken dan kan ik het eens zien.

Deel Deze Pagina