JJ is van de race-sims Yup, ben benieuwd hoe een dergelijk concept op de Nederlandse TV zou uitpakken. De presentatoren zijn inderdaad te dom daar maar het concept is misschien wel beter dan dat van Gamekings.
Bij GIGA heb je dus echt dat die uitgevers komen uitleggen hoe het spel werkt etc. Gewoon een half uur geperfectioneerde Gamekings en een half uur Nederlands-talige GIGA
Tja, ik vind het een goede combinatie van persoonlijk met professioneel. Die gasten zijn namelijk redelijk sjofel en praten lekker weg met de DEVs, en er is een overload aan info. Is gewoon ontzettend tof. Daarnaast is het gewoon ontzettend stoer dat ze developers en vaak exlcusieve preview builds etc. hebben!!! Vind het echt top of the bill programma, Gamekings zou er zeker naar moeten kijken en was dingetjes jatten. Ze moeten een interview doen met de baas van Xboxworld.nl - Moi! Dan ben je pas stoer!
ik vin et een klote programma, ik kijkt het alleen voor de beelden, die gasten zitten zelf vaag te lullen met elkaar en zeggen niets belangrijks over de spellen, en dat geouwehoer tussendoor :r
Gaan wij doen Wout, samen met PU gasten! Mijn charme en Xbox kennis, en de PU gasten's kennis van de andere consoles en PC.
Ik hoef geen TV rol Ik ben wel de anonieme tegenstander in multiplayer games die dan iedereen inmaakt Of ben ik er voor het budget? Broodjes rondbrengen... Frikadellen bakken (dat is Danny's taak) of gehakt ballen kneden?
Laat mij maar concept-cars brouwen Anyways, ik hoop dat er een markt is voor dit soort programma's en Gamekings zit nu natuurlijk 'nog maar' bij The Box. Ik wens ze iniedergeval veel succes gewoonweg omdat ze het verdienen en zeker de potentie hebben erg groot te worden. Uiteraard kan het niet worden aangepast naar ieders smaak maar je ziet toch eigenlijk elke aflevering weer verbeteringen.