1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GameKings jullie opinie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jjpu, 20 nov 2002.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm, maar toen ik beneden zat te kijken, en iedereen wat zat te lezen enzo, en iedereen hoorde van: ja pompen kreng, pompen! tijdens dat mario party, zaten ze wel te kijken van: what the fuck?

2. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Yo jjpu,

Ik vind dat jullie echt goed bezig zijn man, dat het wat rommelig is is juist relaxt, man als ik naar 80% van de tv programmas kijkt lijkt alles zo gemaakt, bij jullie is (lijkt) het juist 4real!

Skate moet vooral zo doen zoals ie doet, hij komt over zoals ie is, en dat is belangerijk! Ik vind het ook cool dat jullie veel core games laten zien, elke x als ik die gammo aanzet zie ik hetzelfde:/

wel vind ik dat het programma langer moet, 30 mins is gewoon kut, kunnen jullie niet wat meer tijd regelen bij de box?
    oja daar zat ik nog aan te denken, box is cool voor mij hoor, maar is veronica geen goed alternatief?

mischien is het tof om iedere week een vs. game te spelen, elke week 1 potje VF of SFIII ofzo, en dan kijken wie van jullie er als beste gamer uit de bus komt..( maarja dat soort stuff kan alleen als je 60 mins hebt)

enuuu die top 10 charts mogen er van mij uit hoor, intereseert me vrij weinig, maarja dat zal wel moeten van FRee record

keep up he good work m8

Laatst bewerkt: 25 dec 2002
  3. masterape

masterape Guest

Ja ik baal zo ik kan die box op da moment niet ontvangen hebben het alleen sóchtends en s'middags discovery maar ben wel trouwe Pu-lezer.

4. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

het is heel simpel. GIGA is cool, alhowel ik de presentator ken van trips en die gast echt mega irritant, lult slechts engels, en vindt zijn filmpjes altijd erg goed. Anyway, het probleem is dat Nederland een klein land is, als we een developer willen hebben, dan moet de Ned publisher dat regelen, maar EA Nederland heeft minder te zeggen dan EA Duitsland, in Duistland wordne nu eenmaal veeeel meer games verkocht. We willen dit soortz eker in de show, we hadden bijna de gast van Haven, maar die kon toen toch niet. Het is dus puur een kwestie van geld en netwerken. In deze serie van GK kom je het niet meer tegen, maar in het volgende deel gaan we er wel voor. Op de E3 zullen we sowieso veel gaan schieten. Maar hoofdxzaak is dat developers eigenlijk nooit naar Nederland komen. Te weinig grote bladen, te weinig TV (Gammo heeft geen studio). Het is dus aan ons om daar iets aan te veranderen. Ons format heeft wel het voordeel datw e heel veel kunnen doen,w e zitten net vastgebakken aan die filmpjes en voiceover stijl zonder presentatoren. Dus we gaan zeker nieuwe dingen implementeren.

verder is 30 minuten echt de max. je wil niet weten wat het kost om te maken en hoeveel je moet dokken omdat op TV te mogen doen. Veel geld. Daarnaast, laten we het eerst echt 30 super maken en dan weer verder kijken. Het is echt pittig om 30 minuten goede TV te maken. Ik voel mezelf echt groeien per aflevering. Ben nu gewend aan camera´s, je weet wat je van je co host kan horen, je weet de mix van hunor versus info, je weet wanneer je je bek moet houden etc, we geven ook steeds meer echte meningen. Ook dat was gewoon afwachten hoe het werkt. We willen echt een gefuyndeerde mening geven en niet alleen een game afbranden. Het moet dus aan het eidn altijd voor bepaalde gamers ene positieve vibe hebben.

En de losheid zal niet wegggaan. Ik vond die opmerking van een van de posters dat GK echt is, de spijker op zijn kop slaan. Heel veel TV (wannahaves) is zo nep, zo over geregiseerd. dat je gasten ziet die zeggen ooo wat cool, terwijl je op hun gzicht aflees, hoeveel geld heb ik nu verdiend. Ik denk dat wij uitstralen als we fun hebben aan een spel, dat we genieten van de superbaan die we hebben, maar ook zal je zien als we iets niks vinden. Ik wil dat puur houden. Ik wil geen kritiek op Gammo geven, maar alle reviews en previews zijn positief kwa voice over, terwijl ik de voorkeuren van de heren weet. Ik vind dat hun kwaliteiten te kort doen.

JJ

5. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

O ja, we zijn weer bezig met en paar gasten die het voor ons willen streamen. Ik weet niet of het gaat lukken, maar als dat het geval is, weten jullie het als eerste. Promise!

JJ

6. masterape

masterape Guest

Mag ik paar tips ook voor het blad geven?
    1 Een releaselist erin voor alle platformen zal wel handig zijn
    2 Games zoals Splinter cell,warcraft 3 enzovoorts wa grotere revieuws en previeuws en dan veel over de gameplay in leiden wa je te wachten staat allemaal en het hele verhaal, hier verlangen veel mensen naar gortere revieuws met meer info.
    3 Een kadertje erbij of het online kan met xbox live/gamespy/online op PC/Ps2 online
    en een kadertje welk genre
    4Zo houden want het is een top blad mee goeie humor en kwaliteit en een lot of info

Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2002
  7. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

Eis twee kan wel eens in vervulling gaan....

JJ

8. masterape

masterape Guest

Thnx en 1 dan? Hoe groter het blad hoe beter.Ik weet wel dat dit centen gaat kosten maar jullie zijn toch al lang bill gates ontstegen.

9. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

Geen releaselijst, dat is een nietzeggend lijstje geworden. We gaan wel iets anders met releasedata doen.

JJ

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    tegenwoordig word toch altijd alles uitgesteld dus van die releaselijsten kloppen ook geen ruk meer

11. masterape

masterape Guest

Aha en dat moeten wij zeker maar af wachten wat het word en spoken hier nog meer PU redactie leden rond zoals Ed ofzo. Zeg maar een keer tegen hem dat zijn humor top is en er zeker niet mee moet stoppen.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: re

Heeft dat dan vooral te maken met deals met publishers of meer uit eigen beweging? In een aantal bladen zie je soms 8 pagina's over 1 game en het is dan gewoon te duidelijk dat dat een dealtje is en gegeven cijfers in dat blad zijn dan dus niet meer serieus te nemen (*herrinnert zich het GTA3 debacle)

Releasedates raden ? :cool: "Next up : Wie het dichtst bij de release-date van DNF komt wint!

13. masterape

masterape Guest

Ja da vond ik ook een goeie actie om niet met GTA3 revieuw mee te gaan door 8 of 6 pagina's revieuw te doen en op de cover dus covervieuw

14. mattenijsjes

mattenijsjes xbox rulzzz

Leuk Bevonden:
    0
    doe mij maar gammo.

15. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Klinkt cool, een stap richting GIGA is een stop richting een vettere show!

16. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings is kix. Ik ben zelf al 4 jaar nu geabboneerd op de PU dus ik vind de humor echt vet. Ik lach me echt kapot bij die onderschriften (niet allemaal ;)). Maar goed, ga zo door, Gamekings rockt :)

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    He JJ,

Ik vind gamekings een heel tof programma!
    Goede reviews en previews, leuke reportages, veel humor, mooie lopende beelden van spellen en veel nuttige info.
    Skate en Dre zijn een beetje de loltrappers, Boris, Jurjen, Jan en jijzelf geven de nuttige info. Ook is het leuk om de mensen achter de pu te horen en te zien, want jarenlang zag je niet meer dan een foto. Ik vraag me 1 ding af: Stoppen jullie na de tien afleveringen voorgoed of gaan jullie weer verder?
    Wat ik ook goed vind is dat alle systemen aan bod komen.
    Gamekings is het beste gameprogramma wat er is! Dus ga door!

Btw JJ, je bent trouwens echt breed!

Met vriendelijke groeten,

Wouter Xbox.

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    slijm slijm slijm slijm slijm

19. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Nu begrijp ik waarom JJ tijdens de prijsvraag met de xbox loopt te zwaaien. Hij is natuurlijk de enige die dat ding kan tillen:eek:

20. Bosschenaren

Bosschenaren 0wnage

Leuk Bevonden:
    0
    lolz :p
    GameKings Rocks :)

Deel Deze Pagina