Hey, Misschien wil ik wel joinen voor CoD 4. In de beta haal ik per potje gemiddeld rond de 25 kills.
Speel je niet meer voor Brain Surgeonz? Zo niet, mag je natuurlijk joinen. Gezellige tijden achter de rug met Rainbow Six Vegas. Avengtar en ik komen uit Eindhoven, inderdaad.
Ik speel nu nog voor Brain SurgeonZ. Maar cod 4 komt pas op 9 nov uit, dus tot die tijd ben ik nog op rainbow te vinden (en op de beta natuurlijk).
Ey sound, hoe zit het nou met Halo 3? @Shotbull: Ik pm je ff m'n MSN adress. @Miracle: Pass mij ff die links eens waar ik gister om vroeg .
Hey, ik post ook meteen hiero maar even Ik heb dinsdag, halo 3 al dus ik kan mooi oefenen voor jullie komen
Ik wil het team ook joinen, ken shortbull al tijdje en het lijkt me echt een coole sfeervolle clan. Ik ga voornamelijk COD4 spelen!
Nemysis is aan de clan toegevoegd. Hij woont bij mij in de buurt en speelt al een aardig tijdje via Xbox Live.
Leroy lijkt me een echte cod4 speler , maar wanneer gaat teamgm.nl online? @Doellie: Ik zie nu pas dat je de clan wilt joinen, nu weet ik waarom ik die friend request kreeg .
Xippy werkt eraan om http://teamgm.xippy.co.uk om te zetten naar teamgm.nl. Je moet me trouwens nog betalen, neem het geld morgen maar mee.