1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Gamemuis ervaring

Discussie in 'Games' gestart door NatureGoneWild, 21 nov 2004.

1. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ivm prijs kan ik dus ook gewoon mx700 nemen...

2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze muismat, de Icemat, ClanBase Edition:

Een heerlijk ding, mijn muis glijdt echt als een speer over het glas en hij is ook veel preciezer daardoor. Hij kost dan wel een aardig zakcentje, maar het is het dubbel en dwars waard.

Als muis heb ik deze:

De kleur is alleen niet mooi op dit plaatje, het is een veel warmer rode kleur. In combinatie met de Icemat werkt dit ding voortreffelijk. Het is tevens een van de enige optische muizen die officieel ondersteund wordt door de Icemat.

3. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    krijg je geen koude handen van zo'n ijsmat? (door het glas)

4. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een beetje, maar het went. Het hangt ook af hoe je de muis vasthoudt. Bij mij ligt alleen de handpalm en de pink op de mat, die zijn na lang gamen vrij koel. Korte stukjes gamen heb je geen last van.

5. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de Logitech® MX™700 Cordless Optical Mouse

en ik moet zeggen dat hij uitstekende bevalt, hij reageert erg snel, ook met games, is zeer precies, en de batterij gaat lang mee. zeer snel in te stellen, en met handige extra knoppen, een aanrader. (alleen prijzig :D)

6. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de mijne voor 35 euro toentertijd (half jaar geleden), de IceMat was 30.

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Yeah, Taz muismatten 4 evah :cool:

Ik heb al jaren dezelfde muis. Voordat er optische waren had ik geen andere keus als dat assen van een balletjes-muis schoon te maken. En omdat die muizen nogal goedkoop waren toendertijd smeet ik ze ook wat vaker stuk.
    Toen kwamen er optische muizen en heb ik meteen een euh.. Intelli/Explorer/5 knopjes muis van Microsoft gekocht. Erg lomp ding maar heb nog steeds geen muis gevonden die fijner in m'n hand ligt dan deze. Vind ook de grote knoppen aan de zijkant (4e & 5e knop) beter dan die kleine van tegewoordig.

Toendertijd kostte het kreng 169,- gulden. Ik geloof dat ze nu voor €20,- ofzo te koop zijn. Stel dat ie ooit stuk gaat dan koop ik 'm fijn weer *)

8. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Speel zelf al een jaar of anderhalf met een Razor Boomslang 2000 en heb er niets dan lof over.
    De knoppen liggen goed in de hand...en de preciezie waarmee ik nu kan richten is zeker met 50% omhoog gegaan ermee.

Zijn idd. zeer moeilijk te vinden...maar na een beetje speurwerk zeker wel op de kop te tikken...en zijn geld meer dan waard.

9. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    Ik gebruik de MX1000 laser echt snelle muis, maar ik speel zonder muismat heb geen last van vertraging oid snel muisje :)

10. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de mx510... hij is wat zwaar maar voor de rest een lekkere muis precies goed in de hand etc... en niet al te duur... alleen ik heb egt een muismat die ik bij de pc krijg en geen zin om een duurdere te kopen:p

11. Il_M0nc0

Il_M0nc0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die razer dingen schijnen erg goed te zijn, o.a. de boomslang. speciaal voor gamers. ik heb hem nog niet geprobeerd, hij is in elk geval platter dan de logitech en je hand ligt er plat op zeg maar.

Deel Deze Pagina