1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, in dat geval is het geen reet meer waard O-) :+

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al zo'n vermoeden:+ .

3. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ja,kan keer heen gaan maar ga meestal naar bcc maar die verkoopt het duurste van het duurst.

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hmm... je hebt waarschijnlijk wel gelijk,ga in ieder geval niet duurder nemen dan de HK 135.
    En wat ik in de toekomst wil draaien,tsja waarschijnlijk iets van Dali of kef iq7.
    Nog niet helemaal over uit eerlijk gezegd.

Is de Hk 135 te zwaar dan voor de JBL speakers?

Mvg,

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Een versterker is eigenlijk nooit te zwaar voor luidsprekers (hooguit overkill). Beter te veel dan te weinig vermogen.:)

6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Nee absoluut niet, je kan beter een te zware receiver hebben dan een te lichte. Betere controle, maar zet het volume niet te hoog. Ook iq7's kunnen door een HK 135 worden aangestuurd, ookal zullen ze wel beter klinken met een zwaardere receiver. Voor mijn zuilen wil ik op den duur ook een zwaardere receiver, dit is echter een lange termijn plan.

Mvg,

Sjoerd

7. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ach valt wel mee toch, laatst hadden ze Kharma speakers en Martin Logan elektrostaten in de aanbieding. 3 halen 2 betalen! Ergens een rel strata vandaan halen en je kan een tijdje vooruit.

BCC, high service, low pricing.

excuses voor de DP 8)

Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    ahum low pricing high service! :+ :+

9. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Maar wat zijn nou lekkere speakers voor etwa €75-100/per stuk?
    (en receiver ook nog8))
    Ik wil niet van die kleintjes,wil wel wat geluid hebben :9

Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  10. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2

Nee, j/k :+

As said before, receiver 2ehands markt in de gaten houden. Denon of HK instappertje. Zuilen voor 100 euro weet ik niet, echtere werk begint pas bij 200 ps (nieuwprijs). Heb je wel de ruimte voor zuilen? Anders zullen monitors wat beter klinken.

11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Het leukste van nieuwe spullen kopen vind ik het zoeken naar mooie dingen :)

Ookal zou iemand tegen mij zeggen van 'soo, die moet je nemen!' Dan zou ik nog zelf gaan kijken naar andere mogelijkheden. Als je jezelf een beetje in de markt verdiept weet je zeker dat je iets goeds en moois koopt waar je een tijd mee zal doen. Dus: Ga zoeken! ;)

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Nu heb ik nog niet echt de ruimte,maar ik ga binnenkort verhuizen en dan heb ik wel een aardige kamer.
    Ik zal dan wel foto's maken en de ruimte opgeven zodat jullie kunnen zien wat het beste is.
    Ben er nu alvast voor aan het sparen:+

13. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is vast wel te begrijpen tog:+ :

Der zweite Platz ist die eigentliche Sensation - denn mit dem Onkyo TX-SR674E geht er an das zweitgünstigste Modell im gesamten Testfeld. Die praxisgerechte und zugleich hochwertige Ausstattung inklusive hervorragender Videosektion, der schöne und gleichzeitig authentische Klang und ein ordentliches Bedienkonzept sprechen für den Siebenkanal-Receiver, der sich keine einzige echte Schlappe leistet, und nur bei der arg billigen Fernbedienung und dem einfacheren inneren Layout etwas Federn lassen muss. Eine grandiose Leistung, die nur unterstreicht, dass mit Onkyo wieder voll zu rechnen ist. Der Onkyo wird beinahe ebenso reich dekoriert wie der RX-V1700, denn neben dem zweiten Platz holt sich der 674 auch noch den Titel des Preis-/Leistungssiegers.

Onkyo TX-SR674E

AV-Receiver Mittelklasse
    Preis-/Leistungsverhältnis

AV-Receiver Mastertest Herbst 2006
    2. Platz

Is bijna dezelfde receiver als de 604 alleen deze heeft een HDMI upconvention en de 604 alleen een com ponent upconvension 140/150 watt...

Verder komen ze overeen!:thumbs:

16. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Kort samengevat voor pablo.

De Onkyo TX-SR674E is van de geteste apparaten de op een na goedkoopste. De praktijkgerichte en tegelijk hoogwaardige uitrustung inclusief zeer goed videogedeelte, de mooie en daarbij authentieke klang en een makkelijke en goede bedieding zijn zeer goed. Echte nadelen zijn er niet, alleen is de afstandsbediening wat goedkoop en de opbouw van de componenten zijn wat minder. Dit apparaat zet Onkyo weer op de markt.

17. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    THnx maar ik doelde op de TX-SR604

18. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Lol zal het vanavond voor je vertalen, moet zo werken.

19. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb even gekeken op marktplaats,maar daar vind je allemaal ouwe meuk(receivers).

20. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina