1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Wel met JBL's?

2. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je al dat spul mooi vind, moet je eens naar RAF gaan in Amsterdam... B&W 800 serie in 5.0 opstelling met 5 monoblokken (elk @ 1000 W ) van classe Dvd spelert ook van classe en de eindversterkers ook. Allemaal aangesloten op de top beamer van sony die op een doek projecteerd van 10.000 euro ofzo :+

echt hele zieke shit.. waarom ze het daar hebben gebouwd weet ik ook niet... om te pronken ofzo..

3. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Jup,ga anders naar www.bcc.nl en tik bij snel zoeken HARMAN KARDON CINEMOTION in.
    Dan moet je weer even op die naam drukken en dan zie je het.

4. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem, de DV6600 van Marantz. Gisteren al een DVDtje gekeken via HDMI, geupscaled naar 720p. Zag er prachtig uit. Geluid klonk ook erg goed wat er uit kwam, beter als waneer ik een DVDtje draaide via de Xbox360. Heb er nu een goedkope HDMI kabel bij gekocht en een Vivanco optical kabel. Wat is eigenlijk het verschil tussen zo'n goedkope kabel als ik nu heb (€25 ding) en een Van Den Hul van €70. Zal het beeld dan nog mooier worden?

Bij intresse wil ik ook wel even een fototje maken...

5. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk willen we foto'tje zien. Over die kabel, ik weet het niet hoor. Ik geloof dat onder de 10 euro zowat alles goed was, ga je over die lengte heen dan kan je beter een kwaliteit, goed afgeschermde kabel kopen. Zoek het anders even op htforum.nl

Mvg,

Sjoerd

6. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit iets?
    KLIK
    Er staat wel dat er een adapter bijzit voor gameconsoles, maar niet dat er een optische ingang op zit.
    Ik wil een zo goedkoop mogelijk surroundsetje van logitech of creative.
    Hooguit 150euro...

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    @schumi the best

Als ik jou was zou ik voor de logitech z-5500 gaan,kost bij de dynabite 180 euro.

Maar heb zelf ook een vraag:Als je nou die Harman/Kardon cinemotion neemt,daar zit die receiver van HK bij en een JBL setje.
    (voor meer info kijk even bij www.bcc.nl en tik bij snel zoekn HK cinemotion in)
    Maar bij dat JBL setje zit een subwoofer,zou je die kunnen vervangen door een zwaardere subwoofer later?

Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  8. Schumi The Best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ff kijken wat ik doe, maar toch bedankt grumpiestocean!

9. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup dat kan :)

10. Schumi The Best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je je vergist, want ik kijk op de site en daar is ie nog 329 :eek:
    KLIK

11. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
  12. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat kan zeker. De subwoofer beschikt over een ingang die alle "losse" subwoofers ook hebben, alleen een sub uit een all in one setje zal niet zo snel lukken. Ook de speakers kan je gewoon op de receiver aansluiten (event. ook op de subwoofer, maar liever op de receiver). Denk trouwens dat je eerder je speakers wil vervangen dan die sub, lekker dingetje.

Gr Sjoerd

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    hehe,thnx.
    Maar is het voor die prijsklasse niet duur,600 euro voor dat setje?
    Maar zit er nou een dvd speler bij?

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ Schumi the best:

Je kunt het beste voor de Logitech Z-5400 gaan, ik heb hem zelf ook en ben er uiterst tevreden mee.
    Ideaal voor als je niet zo veel geld hebt. Je komt ongeveer op een totaal van
    € 180, ik had hem voor € 160 en dan € 20 voor een TOSlink kabel.

15. Schumi The Best

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb ej die gehaald dan voor 160?
    Want ik zie dara op die site van kieskeurig dat de goedkoopste 230 is ofzo...

16. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    sorry ik bedoelde ze Z-5400 ja;)

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    inderdaad ja, de goedkoopste is nu 220 euri. Volgens mij heb ik hem gewoon op precies het goede moment gekocht, het was ook een aanbieding OP = OP, en zo nog een paar meer. Je had een paar weken eerder moeten zijn, toen varieerden de prijzen van 160, 175, 180 zo ongeveer tot heel dure afzetprijzen. Maar ik denk dat het nog steeds wel een aanrader is. Dynamike zal het wel weten.

Sorry mike als ik je met teveel werk opzadel.

EDIT: stuur Dynamike NL gewoon even een friend request op je 360 en vraag het hem als hij online is, of een PM natuurlijk.

18. Schumi The Best

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waar heb jij hem toen voor die prijs gekocht?
    Een webwinkel of ook bij de Dynabite?

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    bij een webwinkel, 4launch genaamd. Voor 160 euro besteld en moest je ergens in zo'n kamertje met een balie de set ophalen. Maar bij de Dynabite hebben ze vaak ook wel relaxede aanbiedingen. Tenminste bij die in Den Bosch dan. En ik zie net dat je in Gestel woont, dolletjes, ik woon in schijndel. Kheb je ff een friend request gestuurd. Misschien zo ff videochat? is altijd wel lache

20. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dit zal de HK dvd 27 oid zijn, pin me er echter niet op vast. Ook is het naar mijn mening een combinatie die een goede prijs/kwaliteitsverhouding heeft. Wil je echter goedkoper uitzijn moet je de tweedehandsmarkt in de gaten houden. Mensen met deze hobby behandelen hun spul over het algemeen erg goed.

Mvg,

Sjoerd

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina