1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Dave, geef even je precieze eisen en wat omstandigheden.
    Ook zul je de subwoofer niet kunnen vervangen van dat jvc setje

Sjoerd

2. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    k wil morgen wel s een digitake kabel gaan kopen voor me 360 zijn er nog dingen waar k rekening mee moet houden ik heb voor de reciver<--> DVD een oeblah (of hoe je t ook schrijft) koper en geeft geweldig geluid nu zit k t edenke aan zon zelfsde soort voor me 360 alleen dan optisch natuurlijk verder nog belangrijke dinge ?

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    oeblah? :+ Oehlbach? Die hebben wel mooie kabeltjes ja. Je kan gewoon elke optische kabel kopen die je wilt, als hij maar aan twee kanten een optische aansluiting heeft die in je 360 en je receiver past. Hoe ver je wilt gaan met de prijs is jouw keuze. Ik weet ook niet of jouw set al ech het verschil tussen kabels laat horen.

4. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5

ja wist ook niet precies hoe je t schreef :+ maar als reviver heb k de: Marantz Sr 3001 en speakers: JBL SCS260.5 en die optische ingang ja das wel logisch :p

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ooow, das is wel een setje dat vraagt om een mooi kabeltje :D
    Succes met uitzoeken ;)

6. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dank je t zal wel lukke heb net ff snel een rondje gedaan maar nog niks gekogt omdat k niet de tijd had om overal te gaan kijke dus dat doe k vanmidag maar k heb dr vertrouwe in :thumbs:

7. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Heey, swordman. Dat is leuk, jij komt ook uit Hellevoetsluis. Nu hou ik van je.

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf 8) :+
    Kan iemand misschien een fototje van de achterkant van de Z5400 posten?
    Zal ik erg Liev vinden :+

9. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5

nu wordt k bang van je ;)

kabeltje is gelukt ze hadde die van oedinges nergens heb er nu een van hama home theatre is opzich wel geinig kabeltje von t geluid bij lost planet met die analoge kabeltjes al vet maar met een digitale is t nog veel vetter:thumbs:

10. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ndat ik deze topic door heb gelezen; zit er écht kwaliteit verschil tussen optische kabels? Mij lijkt het dat duurdere kabels steviger zijn en niet voor een betere geluidskwaliteit zorgen. Of heb ik dat fout?

http://img468.imageshack.us/img468/8131/84392107vg8.jpg

Dit is de kabel die momenteel in mijn Xbox 360 gaat.

11. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Vivanco, prima ding voor zn geld. Over het algemeen ga je met een duurdere set pas het verschil horen, no offense. Weet het niet meer zeker, maar jij hebt toch ook een 5400?
    Heb zelf ook sinds ik DD luister die vivanco gehad, echter gebruikt mijn vader hem nu. Zodra mn 360 weer terug is krijg ik van hem een nieuwe, eens kijken voor een oelbah (8)), misschien eens luisteren wat het verschil is tussen de kabels.

Mvg,

Sjoerd

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Staat al in de thread. Had ik een keer opgezocht toen er een stortvloed aan 5400 vragen was.

Vraag me niet welke pagina :+

Maarre wtf, dat kan je zelf toch ook wel opzoeken :confused:

edit: Het is dat ik in een goede bui ben..... ;)

Laatst bewerkt: 14 feb 2007
  13. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar je kan idd heel even zelf kijken op internet. Denk dat als je even zoekt naar een online handleiding van de Z-5400 dat het er ook in stond, maar dan schematisch.

Wat is er te zien op de foto: het Z-5400 decoder kastje met 2×optical, 1×coaxial en 1×6CH. aansluiting voor PC/3×stereo jack ingang.

14. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb even op HTforum het nagevraagd over of dit een goede combo was: receiver: Marantz SR5001 & Sattallietsysteem van :JBL SCS 178.
    Maar iemand posten dat ik beter voor dit kon gaan :receiver = Marantz SR 4001 met sattalliet systeem: Infinity Beta HCS.
    Zal dit beter lukken?

15. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie is, is dat bijna altijd alles lukt in de audiowereld (tenzij je alles helemaal verkeerd aansluit),beide zal het lukken. Je moet er alleen zelf achterkomen wat je mooier vind..O-)

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    JBL en Infinity zijn beiden een onderdeel van de Harman groep. De combinatie Harman Kardon/JBL klinkt naar mijn mening erg prettig, waarschijnlijk geldt dat ook voor Infinity.

Het blijft lastig om op basis van merk of specificaties een set samen te stellen. Beste kun je naar een zaak gaan waar ze bijvoorbeeld bovenstaande merken verkopen. Laat de verkoper eens schakelen tussen de Marantz SR5100 en de HK AVR-140 of 245 aangesloten op de Infinity speakers. Welke naar jouw smaak het beste klinkt neem je als referentie voor de vergelijking JBL/Infinity enz...:cool:

17. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat misschien een idee is, is een bezoekje aan Stassen HiFi plegen, en van te voren een afspraak maken. Ze maken dan een kamer klaar met een aantal versterkers en een aantal verschillende luidsprekers, maar deze hebben dan allen geen merkje erop ( je kan ze helaas wel herkennen aan uiterlijk maar als je dat ook ff negeert). Dan kan je alles op je gemak gaan testen en echt op je gevoel afgaan en niet op merkjes of op specificaties.. Wel moet ik erbij zeggen dat het een beetje aso is dat je alleen daarheen gaat om te bepalen wat je wilt en vervolgends alles op internet gaat kopen, niet echt mijn ding als die winkel moeite voor je heeft gedaan.. maar dat is natuurlijk helemaal jou keuze.. puur mijn mening ;)

Het is maar een idee... O-)

PS: Stassen Hifi is wat meer gericht op wat duurder spul, dus het kan ook een stom plan zijn..

18. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga morgen weer naar bcc en ga even vragen of die verkoper me even wat receivers kan laten horen.
    Er staat als het goed is ook een DENON AVR1907 en die trekt ook wel behoorlijk me aandacht...hehe.

19. otter

otter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeg, occisor, hoe sluit je jouw KEF kht 2005.2 speakers aan op je 360? want deze set heeft geen optical in, of toch wel?

20. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal de subwoofer van deze set niet gebruiken om je boxen op aan te sluiten, en dus gewoon een losse versterker erbij kopen. Hier zit over het algemeen altijd wel een optische ingang op.:thumbs:

Mijn vader heeft deze set ook, vandaar dat ik ze ook wil kopen, waarschijnlijk eind deze maand! i.c.m. Onkyo TX-SR674E!!! geweldige versterker, bij plaatselijke audioboer wezen luisteren, hier stond deze versterker op de KEF3005... klonk geweldig...... zit eigenlijk nog steeds te twijfelen om de 3005 ook te kopen maar scheelt toch behoorlijk wat in prijs en dan zou ik weer 2 maanden langer moeten sparen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina