1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in de toekomst om me pc optical aan te sluiten, deze kopen:http://www.soundblaster.com/products/product.asp?category=1&subcategory=16&product=1780 Dat ik zo zie moet de stekker in de zwarte ingang van je kaart en daar kan je dan optical op aansluiten.Ik weet dit niet zeker, maar volgens de site ondersteunt ie mij kaart.Ik weet nou niet welke kaart jij hebt?Dit is de enigste oplossing da ik zo weet.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ha, die heb ik dus ook liggen. 1 maal 5 meter, en 1 maal 10 meter.
    Totaal geen problemen mee gehad. Succes ermee!

    Inderdaad. Je geluidskaart moet wel over een optische poort beschikken, anders gaat het gewoon niet werken. (Digitaal that is...)
     
  3. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ah dank je ;) dan ga ik alles al kopen en eventjes wachten voor een subwoofer;) bedankt voor je reactie;)
     
  4. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Deeltje 10 alweer. En nog steeds heeft niet iedereen op dit forum een surroundset:+ .

    Ik belde gisteren iemand op die speakers verkocht uit dezelfde serie als mijn fronts, alleen dan een maatje groter. Waren ze net verkocht:mad: . Achja, ik vind nog wel wat:).
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    @Raven Shield

    Het is amazon.com het is natuurlijk wel te vertrouwen maar het komt uit amerika dus`ja verzendskosten....

    Zoek anders even op: www.vergelijk.nl
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  8. poiuyt

    poiuyt Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    De Creative Sound Blaster Audigy , die kaart heb ik.. Geen optical ingang dus en zou ik zo i/o moduele moeten halen. Zeker nergens te krijgen zonder creditcard?!
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mediamarkt? Dixons? Expert? Volgens mij zijn er wel winkels die het gewoon los verkopen. (gewoon even vragen bij die winkels vaak kunne ze het volgens mij wel bestellen)
     
  10. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    IK zal voor je eens deze week kijken.Ik ga paar winkels af en laat het je wel weten.Als ik een heb laat ik ook wel weten da ie goed werkt enz.
     
  11. poiuyt

    poiuyt Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel mooie shit zijn. Moet zelf ff wachten op het geld van me 2e baantje.. Dan ga ik m halen.. Dure maand december, verjaardag, schoolgeld, tandarts, kerst, ziekenfonds... weer paar honderd euro minder
     
  12. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad.Voor mij ook duur kerst.Maar heb als voordeel da ik 16 ben.Dus nog geen rekeningen:9.Maar koop een nog niet hoor!Ben eerst aan sparen voor lg l204wt tft monitor.Me crt monitor is krak.En daarna zie ik wel.
     
  13. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Tv geluid via Logitech Z-5400

    ik heb onlangs de Samsung 26' LCD-TV LE26R71B aangeschaft.

    Nu heb ik een Logitech Z-5400 en wil ik graag het geluid van de tv via deze speakerset laten lopen.

    Is dit uberhaupt mogelijk met de aansluiting op mijn tv?

    Thnx in advance.

    :+ Edit: Zie net met me suffe kop dat ik een RCA out heb, dus als ik een rca->3,5 kabel koop ben ik klaar?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  14. poiuyt

    poiuyt Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah die ellende heb ik wel en de ene betaalt zijn rekeningen zelf en de ander niet, is net maar hoe het ligt.
    Heb zelf al een lcd tv 27" maar moet nog even vette 5.1 set hebben.
    Zit nu momenteel met logitech x530 en hardstikke verkeerd opgesteld omdat ik dat trieste setje toch al wil vervangen..

    [​IMG]

    Je ziet:

    - xbox 360 premium met 2 controllers
    - Samsung 27 inch HD-ready LCD TV
    - Logitech X-530 (surround set komt er aan)
    - Computer

    Moet alles nog keer goed zetten maar eerst dat nieuwe setje maar eens.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  15. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je de Z-5400 aanbevelen als surround setje. gebruik hem voor mijn PC, Xbox 360 en vanaf morgen wss ook voor mijn tv.

    bij Dynabyte in de aanbieding voor 189,-

    en hij doet niet onder voor zijn grote broertje de Z-5500


    Edit:

    @poiuyt: is dat de Samsung 26' LCD-TV LE26R71B toevallig? althans hij lijkt sterk op de mijne!
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  16. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je de z5400 ook aanraden.Echt chille set!

    Hier is iederval mij setup:
    [​IMG]
    Die 2 boxen en die bassbox gaan straks weg.Want had eerst 2 aparte kamers.En kon dus me z5400 alleen aanslutien op pc.Nu is de muur eruit dus straks kan me z5400 aan de xbox360!Dts en dolby digital woot!:)En de boxen worden opgehangen(y).

    [​IMG]
    Logitech z5400.(let niet op zooi op achtergrond hehe)
     
  17. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil weten met welke kabels ik die sattelietsystem moe verbinden naar mijn receiver ...

    Ik ben nog maar 14 dus nogal logisch dat ik daar niet te veel van afweet :) en domme vragen stel :)
    dus mijn excusses daarvoor
    dus ik wil dit http://www.kieskeurig.be/product/337E2F5661B62DC4C125702F00481B51.htm aansluiten op den kardon AVR130 receiver
    dus nu is mijn vraag welke kabels ik zal nodig hebben om deze met elkaar aan te sluiten

    en dan de receiver aansluiten op mijn xbox360 , dit is denk ik met de optische kabel , die bij de monster component cale zit .

    Dit zijn mijn laatste vragen.
    Als alles goed is ga ik deze van de week bestellen;)
     
  18. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilt iemand dit nog even bevestigen?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  19. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    je antwoord zal voor smorgens zijn denk ik :) want ik weet het niet, ik ben vandaag naar MM geweest en ik herinner me dat daar een Z-5400 was aangesloten op een lcd tv dus dan zal da ook wel op die samsung gaan :) maar hoe weet ik niet dus ik kan je niet helpen, sorry
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  20. poiuyt

    poiuyt Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0


    Nee, dat is de LE27S71B

    Hoe heb jij hem aangesloten dan naar je pc... optisch?! welke geluidskaart heb je?! Owja... en hoe sluit je hem dan aan op je tv...
    Btw.. funprice hier in arnhem is die 180 euro en krijg 5% korting :p...
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina