1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Hé, wacht, na 2 keer lezen snap ik wat je bedoelde:+ . Het is al laat:+ .

2. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo.Ik heb een vraag over de logitech z5400.Ik heb de logitech z5400 maar als ik surround open zet en ik doe test klinken de achterste 2 boxen(rear) veel harder dan de andere.Willen mensen met de logitech z5400 hun instellingen delen.Zodat ik het goed kan instellen.Dus center en surround.Bij voorbaat bedankt.

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Deze instellingen zullen bij iedereen anders zijn. Je kan een surround set op gehoor afstellen, maar met een dB meter zul je een beter resultaat halen. De ene keer dat ik alles mbv een dB meter instelde (van te voren heb ik de set dus op gehoor ingesteld) verdween de center veel meer in het geluidsbeeld.

Met instellingen van anderen zul je niet veel verder komen, of je kamer moet er exact hetzelfde uitzien en van hetzelfde materiaal zijn.

Succes,

Sjoerd

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    je moet gewoon de surround speakers iets zachter zetten :+

5. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook maar toen klonk alles zo zacht:pMaja ik zie wel.Die stomme xbox 360 zet alles om naar DD helaas.Terwijl op logitech controlcenter staat dts..

6. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Als er dts op je control center staat zal er iets fout gaan, het is het beste om gewoon het DD signaal te weergeven.

7. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik voortaan doen.Bedankt voor je antwoord!

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    kun je dts instellen? dat heb ik nog niet gezien

9. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ik denk dat de receiver en dan een DTS signaal van maakt, maar dit evenaart bijna nooit een echt DD signaal.

10. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Bij games heb je als het goed alleen maar dd. Bij films zit er soms(steeds vaker tegenwoordig) ook een DTS track bij, welke in theorie beter behoort te klinken dan een dd track.
    Lijkt me vrijwel onmogelijk. Ik denk dat je in de war bent met Prologic?:confused:

11. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    DTS neo bedoel ik.

12. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit er qua "Fake-surround decoders" alleen dolby pro-logic op toch?:confused: DTS Neo schijnt een behoorlijk zooitje te zijn btw8)

13. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan pro logic 2 en DTS neo als fake surround nemen hoor, maar ik pak in zo'n geval liever stereo.

14. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zijn Logitech setje niet;)

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    heej de frontspeakers van mijn Z5400 klinken ineens veel zachter dan de center of de rears, wat kan ik hieraan doen? Een keer de draadjes overnieuw eruit en erin doen bij de sub?

Daan

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hallooooo......Logic7! O-)

Maar dat zit niet op zoveel sets. Wordt veel gebruikt door de wat higher-end gebruikers en higher-end processors. Toevallig zit het ook op HK Amps (ook de lagere modellen), daarom ken ik het ;)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  17. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een setje met 3 boxies? Me kamer is namelijk te klein voor 5 boxies...:+

18. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook over het logitech setje;)

@Pietlut
    Dan kun je het beste voor een 2.1 setje kijken.. 2 sattelietjes en een sub. Bijvoorbeeld van Logitech ofzo:)

19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Oke oke :x

Me sussie heeft 2 dagen geleden een Logitech Z4i gekocht, dat witte 2.1 setje. Is er ook gewoon int zwart. In combinatie met der Nano in een dockie komt daar toch wel een redelijk geluid uit, voor een setje van 75 Euri van MM. Afwerking is ook prima. We hebben verschillende setjes geluisterd bij MM in deze prijscategorie, maar deze sprong er dan wel uit. Kleine sub met passieve radiator doet het verbazend goed. Haalt het bij lange na niet bij een Z5400 die al voor 190 te verkrijgen is, wat volgens mij nog steeds de beste keuze is voor een lower-budget 5.1 set, die trouwens ook gewoon in kleine kamers toegepast kan worden.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    jij hebt toch ook niet een al te grote kamer dat je zegt? en jij hebt een dikke geluidsset, dus:

@ pietlut, hoe klein/groot is jouw kamer dan (afmetingen)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina