1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bij Correct (Rotterdam) verkopen ze nu de KEF Q-4 voor €99 per stuk. Goede speaker voor een hele mooie prijs. :)

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    doh, die zou ik wel willen hebben, ze zien er stoer uit! maar ik heb uiteraard geen geld. ik moest echt eens meer gaan werken

en ff offtopic:

hoe doe je een link een andere naam geven? bijvoorbeeld in plaat van klikbaar www.bladiebla.nl een klikbaar woord bijvoorbeeld 'deze' of 'klik'

Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  3. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [http://archief.xboxworld.nl/][/url] homepage [/url]

edit: hij doet het niet

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  7. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zijn deze toch? Weet je misschien hoeveel ze er hebben want als ze deze voor €99 per stuk verkopen rijd ik morgen nog langs!!! Wat is de normale prijs van deze speakers?

EDIT: Heb even gezocht op de site van Correct: KLIK. Adviesprijs is €375. Nu voor €99. Helaas alleen in de kleur: Mapple.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  8. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen met ervaring. Ik heb hieronder een newb-vraag, maar ik mag aannemen dat als ik dat heeel lief vraag dat jullie die wel willlen beantwoorden ...

Ik heb net een nieuwe HK Receiver + JBL set gekocht, dit is mijn eerste 5.1 set. Hiervoor altijd stereo setjes gehad (denon) en heb de standaard rood/wit component uitgang van mn x360 erop aangesloten.

dit is gewoon stereo toch? of is dit wel 5.1 maar geen dolby digital?
    Het lijkt erop dat ie wel 5.1 geluid tevoorschijn tovert, maar dat kan ook mijn beleving zijn aangezien dit mijn eerste 5.1 set is en ik dus geen ervaring heb met hoe de rear boxen gebruikt worden. Er komt uiteraard wel geluid uit de achterste boxen , maar dat kan ook domweg stereo over de 5 speakers zijn.

Is 5.1 alleen mogelijk via de digitale uitgang?

9. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ja.

Startpost maybe? O-)

Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  10. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I know... :) Ik vond de startpost niet zo duidelijk omdat in de startpost het alleen over dolby digital ging...

excusez-moi!

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Maakt niet uit hoor, maar Mike heeft er zo zijn best op gedaan :D Staat zo'n beetje alles wel in dat je moet weten om te kunnen beginnen.

12. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan komt zon newb het verpesten.. Schande! Maar ik ga maar meteen een TOSlink kabeltje halen.. ben benieuwd hoeveel dat scheelt in geluid..

Thanks anyway!

13. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    dolby digital is meestal 5.1

Maar leuke set, 555 bij de mediamarkt?

14. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog beter:) Ik denk dat we het wel over dezelfde set hebben. De HK Avr 132 incl de JBL scs200.5 boxen en de HK dvd speler.

2 maanden geleden was deze set bij de MM in Den Haag namelijk 499. Die dingen vlogen de deur uit. Heb er toen snel eentje besteld en gehaald. Tot nu toe nog geen spijt van gehad. Heb hem nog niet veel kunnen testen aangezien ik pas een paar weken een x360 heb. En nu dus nog geen 5.1 geluid via mn x360.

Ben er tot nu wel blij mee. Veel mogelijkheden voor weinig geld. Als je een goedkoop 'beter' setje wil is dit best een goede optie volgens mij.

Daarnaast speelt ook wel mee dat deze qua design er een stuk beter uitziet dan een marantz oid. Niet dat het mij veel scheelt, maar anders had mijn vriendin dit ding nooit in de woonkamer gewild.

15. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, de mensen met een wat lager budget nemen vaak de logitech z5400, terwijl mensen met een budget van rond de 600 en toch DD willen hebben deze combinatie nemen. Boven 600 worden het losse componenten (minder mainstream speakers, zuilen, aparte sub enz.)

16. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog voor minder mainstream spul zitten kijken, maar dan wordt het al snel wat prijziger door alle losse componenten. Had wel een mooie Denon versterker gezien en prachtige kef-speakers. Maarja, alles bij elkaar kwam dat eerder rond de 1400 euro. En dat kreeg ik er niet doorheen :) . Hoe is jouw versterker?

Voor mij is het sowieso een vooruitgang, want ik speelde 3 maanden geleden nog op een klein sdtv'tje met monogeluid en een xbox en nu met mn x360 op m'n 37" sharp xd1e met die HK set. stuk beter \o/

17. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
  18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
  19. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Thnx,

die foto's zijn alweer hopeloos verouderd. Andere opstelling waardoor de speakers meer ruimte hebben, tv meubel ipv twee kratjes :emo:, nog een monster kabeltje. Met een beamer erbij wordt de opstelling weer veranderd en dan maak ik wel goede foto's :)

Sjoerd

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Groot nadeel van die Dali's en CM1 (B&W) is wel dat ze 2e hands gewoon totaal niet te vinden zijn. Hoop dus dat ik binnekort de 601/602/603/604 kan beluisteren want die worden echt volop aangeboden. Heeft iemand ervaring met deze speakers, positief/negatief?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina