Hehe, dit is idd een lastige Maar ik heb er al een avond met SjoerdV over zitten msnen, en de oplossing gevonden.
De Flexijack is gewoon een dubbele poort. Je kan er via de 3,5mm metalen jack gewoon stereo uit krijgen. Máár je hebt ook 3,5mm optical jacks. Hierbij wordt de buitenkant van de 3,5mm jack niet gebruikt, maar is het puntje gewoon een optical. Dat ziet er zeg maar zo uit:
Om deze op je receiver aan te sluiten kun je gewoon een kabel nemen met aan 1 kant die 3,5mm optical aansluiting, en aan de andere kant een gewone toslink plug. Zeg maar zo:
Het is even zoeken in de winkel naar zo'n kabeltje, maar dan heb je wel gewoon digitale sound.
Het was ook ff klooien met de setting op je computer, maar bij SjoerdV werkt het iig als een zonnetje
Als het niet lukt kun je het even aan hem vragen.
edit: Alleen kun je dan niet tegelijk je xbox optisch en je pc optisch aansluiten, omdat je maar 1 optische ingang hebt op je receiver. En van die optische splitters vind ik niks eigenlijk, en die optisch naar coax opzetters weet ik ook niet wat ik er van moet vinden.
Een pc geluidskaart met digitale coax uitgang lijk mij het beste voor jou. Dan kun je gewoon je xbox optisch houden en pc via coax aansluiten. En deze zijn al voor redelijk goedkoop te vinden dacht ik zo.
Laatst bewerkt: 6 apr 2007