Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, even rust van experimenteren en genieten :thumbs: Het zijn echt geweldige speakers. Ze zien d'r echt als uit de doos uit, werkelijk geen kras oid te bekennen. Maar het belangrijkste: ze klinken echt geweldig. Echt onwijs tevreden, ze gaan erg diep en het midden en hoog is echt fenomenaal *) Echt reuze tevreden.

    Foto's wordt morgen of overmorgen want na 3 foto's te hebben genomen was de accu leeg. :emo:

    Nu nog even goede speakerkabel kopen (Canard waarschijnlijk) en een kabeltje zodat ik me pc erop aan kan sluiten. Maar voor nu: _O_
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt?

    :+

    Vette speakers! Fijn dat je er zo tevreden mee bent! Ondanks dat kleine speakers geen geweldige bas-weergave hebben, kunnen ze idd nog steeds prachtig klinken.

    Ik ben benieuwd.

    Bedoel je niet Canare? Daar wil ik misschien ook nog kabelzooi van bestellen (voor de rears, aan de fronts hangt al de D-352 van vdHul*) ). Schijnt dat ze een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding hebben.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heeft de Z5500 eigenlijk draadloze achterspeakers?
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ja, Canare, zat even aan een franse eend te denken. Moet nog even financieel uitpluizen hoe ik t doe maar hoop ze deze week binnen te hebben. Nu even de accu van de cam in de oplader stoppen.
     
  5. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je deze boxjes aansluiten op je 360 of tv? zo ja hoe?

    En het zijn toch best aardige boxjes voor maar 15 euro
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Fronts > JBL E80's, center > JBL EC35, surround > JBL E30's :)
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Grappige keuze :thumbs: Ik had precies dezelfde set (op de receiver na dan) in mn hoofd.
    Ben ook gaan luisteren naar de Klipsch F2 front speakers (die ik eventueel ook als surround speakers wil aanschaffen...)
    De e80's komt lekker vol geluid uit maar de Klipsch vond ik in het midden en hoog wat "voller" klinken ( 8) ) Ik weet ook niet hoe ik het moet omschrijven ;)

    Mn keuzelijst tot op heden:
    Reciever: Yamaha RX-V1700
    of
    Denon AVR-2307 (redelijk dezelfde specs maar iets goedkoper)
    Speakers: Klipsch F2 (4 x)

    Dit is denk ik een redelijke set waar ik muzikaal en film/game technisch gezien weer ff mee vooruit kan ;)

    Als er weer wat geld binnen is maak ik de set compleet met:
    Sub: Klipsch Sub-10 (eventueel van een ander "echt" sub merk)
    Center: Klipsch C1
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe 8)

    Dat zijn idd mooie speakers van Klipsch! De Denon 2307 (e.a.) schijnt een goede stereo weergave te hebben t.o.v. de concurrentie, en je kan er ongetwijfeld een tijdje mee vooruit! :cool: Mission's klinken ook heel mooi i.c.m. Yamaha.
     
  9. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik me kan herinneren, heb ik die dingen gekocht voor de PC van mijn vriendin. Mijn eerlijke mening is het volgende: al zou het mogelijk zijn om ze aan te sluiten (op PC of 360), dan zou ik het nog niet eens doen. Of verwacht je werkelijk voor 15 Euro voldoende geluid te krijgen om te genieten van games?

    Sowieso, dan zou je beter kunnen kijken naar http://www.creative.com/products/welcome.asp?category=4&subcategory=25&
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    De Missions 35i zijn ook erg goed inderdaad maar ik vind ze er echt niet uitzien... Beetje saaie speaker.
    Bovendien blijken het van nature "warme" speakers te zijn (heb ze nog niet kunnen luisteren.) Denon is van nature ook al wat "warmer" van geluid. Yamaha blijkt weer wat "killer" te zijn (net als de Klipsch F2).
    Het is dus zaak een goede balans te vinden tussen die zaken.

    Net als met tv's heb ik nu ook weer iets geleerd... Ga of op je oren en ga luisteren... (en ga er dan meteen maar vanuit dat je budget snel hoger zal worden ;) )

    Edit: oja, Arjan. Wat voor kabels gebruik je om dat geluid aan elkaar te lussen ?
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  11. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, kan iemand me een beetje advies geven m.b.t. het kopen van een nieuwe subwoofer. Dit is mijn set-up:
    Front: 2x Kef Q4
    Center: Kef Q9C
    Achter: 2 Kef QCompact
    Reciever: Onky TXSR30E

    Nu zoek ik een leuke subwoofer erbij liefst onder de 200E
    Ik had deze gezien: http://www1.correct.com/artikel.php...4B&PHPSESSID=65aaf53f4055adb31cd9ebeb9b7f81a7 en dat lijkt me wel wat, nog adviezen?

    Het is voor een kleine slaapkamer dus niks té overheersends.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Mischien de Klipsch iets voor je? Hij is erg klein en wat ik er over lees een zeer lekker en strak geluid.
    http://www.kieskeurig.be/review/1AC39DDA4FB74B52C125707A00519524.htm
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is inderdaad een kwestie van de juiste balans zien te vinden! Als je dadelijk gaat luisteren zul je zien hoeveel speakers eigenlijk niet mooi klinken i.c.m. de uitgekozen receiver. :D Maakt de keuze gelukkig wel wat makkelijker ;)

    Op 't moment gebruik ik 2,5 mm² van Oehlbach met aan weerzijden banaanstekkers.
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Et Voila. Moet wel een redelijk idee geven. Alles moet nog even goed gezet worden enzo (ben net klaar met de plank voor de lp speler enzo).

    Heb net ook even een ixos minijack > tulpen besteld om me pc op de versterker aan te sluiten en 4 meter canare kabel. Edit: bij hifi supply besteld, hoop dat ze het vandaag nog hebben verstuurd, dan kan het echte werk morgen beginnen :+
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  15. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, reviews ook. Toevallig staat hij hier in de buurt voor 199E en die Yamaha ook. Ik ga ze anders wel even vergelijken, dankje! :) Zijn trouwens merken als Sony, JVC e.d. in subwoofers net zo 'slecht' als met andere hi-fi apparatuur of valt dat wel mee? ik zie er namelijk een hoop van staan.
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    B&W is nice. :cool:
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Op internet is hij al te vinden voor 149 ;)

    Ik heb op dit moment nog te weinig verstand van subwoofers e.d. maar wat ik er over lees is dat dit soort merken vaak beter zijn in recievers e.d. dan boxen en subwoofers.

    Edit: Mooie B&W's inderdaad Pimmy!
     
  18. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Link? :) Bij kieskeurig staat hij minimaal 199
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    €149,-
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    @pimmy: nice hoor!!! Maar staan ze niet een klein beetje te dicht op elkaar?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina