Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    En een uitstekende smaak voor speakers. Kwijl, B&W 602s3 klinkt zo fenomenaal. Gefeli Gompy!

    MVG Marc
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, idd. Zat laatst wat foto's te bekijken van mensen hun B&W setup je. De helft had een OPPLI :)

    Dank U :)
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    En daar weer de helft van heeft een LE32R71B op zijn/haar OPPLI staan.
     
  4. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Whahaha, te droog. Ja, misschien zegt het iets over het besteden van geld. Eerst een dure tv en dan opzoek naar een goed meubel dat budgetair verantwoord is?
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, daarnet ff foto's geschoten.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zocht een meubel waar ik al mijn aparatuur in en op kwijt kon.
    Ikea verkoopt kwalitatief goede producten tegen een lage prijs.

    Hé Gompy waar is je Xbox360 ??
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Die staat nog op mijn bureau. Paar dagen geleden binnen gekregen van Microsoft. Hij moest gerepareerd worden. Moet hem nu nog aansluiten, doe ik denk ik straks even :) .
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe grappig xD Je hebt nu dus precies dezelfde speakers en t staat ook op exact t zelfde Ikea meubel :+

    EDIT: Ok, daar ging het halve topic al over :+ Excuses
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2007
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Netjes Gompy, al enig idee wanneer je je Marantz binnenkrijgt?

    Mvg Sjoerd
     
  10. II Gamer II

    II Gamer II ?! Hmmm ... !?

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gompy

    Heb je (nog) geen vlekken op je tv, staan de luidsprekers niet te dicht bij de LCD, ze zijn namelijk niet mag.afgeschermd.

    Alvast, Veel Plezier met !!!
     
  11. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei het je nog marco... Maarja, hopen voor je dat het meevalt en niet je tv verrot gaat van je speakers :eek:.
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeker dat de speakers niet zijn afgeschermt want ik had ze eerst ook op die afstand staan bij een gewone beeldbuis TV en dr was niks aan de hand.
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat wel netjes Gompy :)

    Alleen...er staat nog niets aangesloten? :9

    Ik heb ook iets nieuws...een Dolby Digital bordje :+ Zal wel een keer een fotootje maken.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  14. II Gamer II

    II Gamer II ?! Hmmm ... !?

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker dat deze als vele andere B&W type luidsprekers NIET magnetisch afgeschermd zijn, meestal zie je het later in de hoeken of de randen van de beeldbuis.

    De tv demagnetiseerd / gersteld de vlekken meestal maar vak ook niet alles wat tot blijvende schade aan de beeldbuis kan lijden.
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou je dat niet gelijk moeten merken dan. Mijn 640i's die ik vroeger had die gaven bij flink volume flinke verkleuringen en vervorming in t beeld. Nu zie ik niks.
     
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijvende schade? Dan heb ik mazzel gehad. Ik heb heel lang geleden een keer 2 luidsprekers naast onze woonkamer-crt gezet. Na een dag ofzo was het beeld helemaal verkleurd, en het ging ook niet meer weg. Maar na nog een dag wachten was het beeld gelukkig weer normaal.
     
  17. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is ergens half volgende week. Hoop eerder maar verwacht dat niet echt.

    Waar bemoei jij je mee, jij hoort het verschil niet eens tussen een B&W speakers en een Logitech Z-5400.

    Er staat idd nog niks aangesloten, ergens half volgende week komt hopelijk mijn Marantz reciever :9

    Wel klote zeg, is er niks tegen te doen behalve de speakers anders neer te zetten. Over een tijdje wil ik denk ik wel mijn kamer opstelling beetje veranderen en de speakers naast de OPPLI op stands zetten. Hoeveel ruimte moet ik de speakers minimaal geven?

    EDIT: Handleiding zegt 50 cm. van alle apparatuur die beinvloed kunnen worden door een statisch magnetisch veld. Nu vroeg ik mij of de TV niet al een soort afgeschermd is tegen het magnetisch veld van andere apparatuur. (Dacht namelijk dat het wel het geval is bij bijv. de Xbox.)
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  18. II Gamer II

    II Gamer II ?! Hmmm ... !?

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn front's staan ongeweer 30cm van de tv, staan deze dichter <20 cm dan begint het probleem.

    De meeste tv demagnetiseeren de probleem(en) weg (betere tv merken doen het veel sneller dan de andere) maar met de loop van de tijd kan het anders uitpaken en daar zul je zeker spijt van krijgen.

    Wat je eventuel kan doen, als je niet anders de luidsprekers kunt plaatsen bv. op de stands, de aluminium folie over de magneten van de luidsprekers wikkelen, zo isoleer het en het is goedkoop als effectief.

    Ik hoop het beste voor je en nogmaals Veel Plezier met !!!
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  19. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon even kijken of ik ze op stands kan zetten, dan staan ze op ongeveer 40-45 cm. afstand.

    Hou werkt dat trouwens met het aluminiumfolie waar je het over hebt. Moet je dan de speakers open gaan schroeven o.i.d? Vind ik namelijk nogal riskant, straks ben ik mijn 5 jaar garantie kwijt.
     
  20. II Gamer II

    II Gamer II ?! Hmmm ... !?

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdat, de luidspreker units moeten uit de kast geschroefd worden en de magneten daarvan moeten met de aluminium folie afgeschermd worden.

    De stands zijn voraal in verband met de garantie als geluidstechnisch de beste oplossing.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina