1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, sommige frequenties worden idd behoorlijk versterkt of afgezwakt ja. En dan bij iedere speaker weer helemaal anders... Het idee is leuk maar mn receiver zal denk een jaartje of 4 zijn dus das ook niet echt state of the art om het zo maar te zeggen :+ Nou zal het bij mijn kleine speakertjes niet zo'n mega verschil zijn maar ik ga het zeker proberen.
    Als ik muziek luister doe ik dat tegenwoordig vaak op mn draagbare speler, heb super oordopjes waar je denk ik een leuk paar speakers tegenover kunt zetten :9 Dan mist zo'n setje toch behoorlijk wat...

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    JKI,

bevalt dat subje (:+) van je nog een beetje? Volgens mij heb ik eroverheen gelezen, maar waar heb je hem eigenlijk gekocht, en wat zijn de afmetingen van je kamer?

Mzzl,

Sjoerd

3. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er al iemand ervaring met die nieuwe Sony DAV-DZ830W set want ik ben namelijk erg geinteresseerd maar nog nergens reviews over te vinden :mad:
    [​IMG] prijs te vinden vanaf 560 euro voor de geintereseerde :)

4. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Kan er ook niet veel van vinden, maar misschien is het beter om voor losse componenten te gaan in deze prijsklasse... ondanks dat het een stylish setje is.

Mvg,

Sjoerd

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind het nog steeds een geweldig ding. Zowel voor muziek als films. Hij is heel subtiel in te stellen, zodat je eigenlijk niet door hebt dat 'ie aan staat (maar uiteraard wel een strak laag). Maar voor films kan hij ook behoorlijk blazen.

Mijn ruimte is ongeveer 4 bij 4 meter.

Ik heb 'm van iemand van het htforum gekocht. Die kon hem direcht vanaf de fabriek leveren voor een leuk prijsje, omdat er al een mkIII is.

6. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Welke sub heb je precies? REL Quake ofzo?

7. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
  8. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
  9. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
  10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Nou mannen (overwegend toch denk ik hier ;) )

Eindelijk heb ik mn setje compleet en sinds vanavond redelijk op orde (kabel management moet nog gebeuren maar begin ik pas aan als alles echt goed ingesteld staat :D

Reciever: Denon AVR2307
    Speakers: Kef Q70 (2e hands gekocht)
    Sub: mjacoustics Pro 50 MKII
    Geluid en beeld loopt dus allemaal via de reciever naar mn LG plasma.

Speakers en sub ook op spikes gezet (vooral bij de sub hoorde ik veel verschil wat betreft "strakke bas" ;) )

Er moet nog het één en ander gefine-tuned worden maar ik denk dat er een fatsoelijke start is gemaakt \o/

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gefeliciteerd met je aanwinst(en)! Erg mooi set wat je nu hebt staan :cool:

Veel plezier ermee :b:

12. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft hem voor 375, ik ook next week (zelfde man).

Xwon: Wanneer komen de foto's?

Snake Eye: Lees startpost en hele thread maar door...

Mvg,

Sjoerd

13. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat hulp nodig ik weet echt niet welke set ik moet nemen
    Wat raden jullie mij aan, geen losse componenten.
    Prijs tussen 700 en 1000 euro
    Ik ben al dagen aan het zoeken voor het beste voor die prijs en dan kwam ik deze twee tegen :
    Samsung HTP-1200
    http://www.kieskeurig.nl/product/36F90678316FB362C12570590038BDCD.htm

en deze
    LG LH-T755TK
    http://www.kieskeurig.nl/product/F3ED52A2A7FA867DC12571D9002C4AB8.htm

dat zijn zo beetje mij favorieten op dit moment, maar ik heb jullie raad nodig, weten jullie een beter?wel met 4zuilenspeakers.>

Mvg
    Karl

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mag ik vragen waarom geen losse componenten?

15. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een prijs van €700 - 1000 heb je een behoorlijk mooie set met losse componenten. Veel beter vaak als zo'n home cinema set.

16. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik niet nodig, ik ga ook nooit upgraden omdat ik nog maar 14 ben en ik zal pas later overschakelen naar losse componenten, nu wil ik puur een mooi stylish goed setje ;)

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  17. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt je leeftijd uit. Ik ben 15... Als je toch €700 tot 1000 in een geluidssetje wilt proppen, dan kan je echt beter gelijk losse componenten nemen. Neem nou een reciever van HK, die zijn toch ook stylish? Audiokwaliteit zal bijna zeker beter zijn met een paar leuke speakers en een reciever. Kan je altjid nog achteraf kijken of je wilt upgraden.

Maar iig zal dat setje vast voldoen als je een geluidsset zoekt die dolby digital en DTS kan weergeven. Stylish moet je zelf maar bekijken. Het is wel belangrijk dat je bijde sets (en andere) goed gaat beluisteren. Neem dan ook een keer je eigen CD's mee ofzo.

18. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  19. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je iid veel beter kiezen. Geeft mogelijk een veel beter geluid. Tannoy is een goed merk zoiezo. Dat i.c.m een HK reciever geeft dat al een pracht geluid. Zoals ik al zei altijd even luisteren. Er zijn erg veel verschillende merken. Kies niet zomaar iets uit op kieskeurig.

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    De setup is nu compleet maar het duurt nog wel ff voordat alles zn echte plaats heeft (kabel zooi, plaatsing speakers tov akoustiek etc.).
    Zodra alles staat zoals het hoort (of ik wil ;) ) zullen hier zeker een paar mooie shotjes komen te staan \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina