1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is up met die merken opeens? Weten jullie niet hoe duur die dingen zijn van die merken die jullie noemen, zelfs tweedehands. Kijk is wat verder dan het de fora lang zijn.

Ik heb bijvoorbeeld nog een Tannoy'tje staan (O-)), welke bijna een REL clone is.

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was het probleem, ik wou heel graag de SR5001 maar die was nog redelijk nieuw en nergens 2e hands te koop. Kon hem voor een leuke prijs kopen in Rotterdam dus deed ik dat. Helaas had ik toevallig een reciever die kapot is gegaan maar anders werken ze waarschijnlijk wel perfect.

Ik ben dan ook nog `op zoek´ ;) Heb toch niet zomaar een leuke sub. Eer dat ik mijn center dan ook heb ben ik ook weer een maand verder en ben nu `langzamerhand´ aan het kijken naar wat ik wil. Waarschijnlijk heb ik die sub dan pas over een maand of 2 ofzo:)

Heb overigens wat leuke reviews gelezen over je Tannoy. Veel mensen zijn er erg positief over en hij overtreft dan ook de REL Quake. Hij gaat alleen niet erg laag toch? (38Hz)

Laatst bewerkt: 4 jun 2007
  3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Die drie merken spreken mij het meest aan en lees ik de beste verhalen over. Daarbij trek ik een budget van max. 600 euro voor de sub uit dus voor dat geld kan een van die 3 subs prima 2e hands gevonden worden.

Maar goed, voordat we daar zijn, zijn we weer 2 erfenissen verder dus ik zie het allemaal wel :+

Gompy, hoe was jij trouwens bij de 602's uitgekomen?

4. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zocht op marktplaats naar de speakers en zag ze ergens staan. Het waren 2 demo modellen die nog niet oud waren, eigenlijk zo goed als nieuw. Was meteen geintresseert want de speakers hadden ook hun 5 jaar garantie nog. Die vent uit Oldenzaal (ja kleine 200 km gereden, maar lieve papaO-)) wou er eigenlijk €390 voor ofzo, ik wou een iets hoger bod uitbrengen als de andere en kwam daarom op €360 uit. Vond het een goede prijs en heb ze dan ook gekocht want nieuw kosten ze nog €520 ofzo.

Heb nu een MJ Acoustics Reference 1 MK2 gevonden. Vraagprijs is €575. Eens kijken of ik contact met die gozer kan krijgen, hoewel mijn budget het eigenlijk niet toelaat. Echter is de sub helemaal nieuw, er staat bij dat ie nog geen half jaar oud is.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nice. Doen :thumbs:

Had je de 602's verder niet op hun sound uitgezocht, zat je gewoon te kijken wat dr een beetje te krijgen was 2e hands?

6. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wel :) Kennis had de speakers en geluisterd daar. Was meteen al erg enthousiast en toen ik wat op internet zocht zag ik ze staan. Toen gekocht. Veder niet echt verder gekeken naar andere speakers. Heb wel kort de Kef iQ3's beluisterd en ook de Mordaunt-Shorts 901 of zoiets. Mijn B&Wtjes klonken beter vond ik :) Ben zoiezo nog helemaal tevreden alleen jammer dat mijn reciever er niet is.

En jij Pimmy? Hoe kom jij er aan en wat heb jij betaald?

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2

Je weet dat die 30 x 40 is en 50 hoog he...

Precies dezelfde sub die ik toen bijna heb gekocht, alleen 200 euro duurder. Je kan ze goedkoper krijgen als je goed zoekt.

Mvg,

Sjoerd

8. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ja een behoorlijke doos zoiezo*) Maar jij wou hem voor €200 duurder kopen? Dan word ie toch best duur of niet? Maar wat vinden jullie van die €575? Misschien kan ik iets van de prijs af krijgen.

9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Nee ik bedoel dat ik hem kon kopen voor 375 (!). Jaartje oud. Dus hij is voor minder dan 575 te krijgen. Nog steeds een nette prijs als je nagaat dat dat ding voor 1200 in de winkel ligt.

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok. Maar das wel een koopjevan jou dan. Ik ga gewoon proberen contact te leggen en dan probeer ik een stuk van de prijs af te krijgen. Hij staat idd in de winkel voor €1200 dus het is naar mijn idee wel waard. Zo veel goede reacties over deze sub ook gelezen :):).

Mag ik vragen wat er met jou deal toen mis was gegaan. Ik las er dacht ik iets over dat je was genaait door iemand?

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Was met een vriend naar wat zaken geweest en de 602's overtuigden me helemaal. Vond ze zelfs de 603 en 604 eruit spelen. Stonden daar op een Marantz en dus was die combi ook al snel gemaakt. Toen ook heel lang 2e hands gezocht en toen ik bijna de hoop opgegeven had verscheen een prachtig gloednieuw setje op marktplaats. Voor 300 euro heb ik ze toen de volgende dag mogen halen :D

Gister Pulpfiction (DVD, niet die op TV) gekeken en khad echt vaak het wow gevoel. Ben benieuwd naar wat de surrounds etc. gaan toevoegen. :D

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    €300 is ook een erg mooie prijs zeg! Heb ik dan redelijk veel betaald, €360 voor 2 602's van een maandje oud oid. Stonden alleen maar in een luister ruimte.

Maar dat is opzich wel opvallend dat de 602's gewoon de 603's en de 604's eruit speelt. Zou je niet snel zeggen want het zijn toch redelijk flinke zuilen.

Dit was ook voor mij de reden om de 602's te kopen. Voor zuilen had ik echt geen ruimte en wou dan ook zo goed mogelijke (en betaalbare) bookshelfs.
    Betere bookshelfs als de 602's zijn er niet:) of je wilt €1200 voor 1 speaker gaan betalen:p

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Precies. Echter denk ik dat er wel meer geluid uit die 603 en 604 moet te krijgen zijn maar dat de Marantz er misschien te weinig mee deed. Ik weet het niet maar vond het geluid van de 602's de 'Wooow' factor hebben en de rest totaal niet.

Net maar even besloten kabel inkopen te doen, waarschijnlijk heeft dit wel me 601's vertraagd maarja, de kabels moeten toch komen en dan kan ik beter alles in 1 keer doen.

De 4s8 is voor de rears en de 4s11 voor de center. Prima kabels, maar als je in 1 keer alles besteld dan komt t toch als flink wat geld over voor een stel dropveters :+

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    32Hz! O-) Focking laag voor een 292 x 280 x 255mm kubus. Maarja...200W RMS *)

Damn, flink budget :eek: Voor een Velodyne nog wel short maar een 'kleine' SVS of MJ moet er wel vanaf kunnen dan ja :)

Staat nu trouwens een witte SVS PB10-ISD voor 400 Euro op htforum he...freaking koopje.
    Ik ga zo ook maar mijn Tannoy erop zetten.

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, inderdaad, als ik het geld nu had stond die SVS al thuis. :+

Maar het plan is om gewoon lekker door te werken in de zomer vakantie en dan dus aan t eind een goed budget voor de sub te hebben.

16. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Idd echt een super koopje. Helaas is die wit... anders was ik wel geintresseert. Alles is al zwart dus een witte sub zou echt baggerlelijk staan:eek:

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon in een hoekje wegproppen waar die niet te zien valt O-)

18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat hoekje heb ik niet :+

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Heb een bod van 150 euro gedaan op de LCR60 Sorento die nu op HTForum staat. Helaas niet de goede kleur maar dat overleef ik wel, helemaal voor dat geld.

Eigenlijk heb ik het geld helemaal niet maar ik kom morgen toch in het oosten van het land en met een omritje van 35 km kan ik dan die center meenemen. Lijkt me wel mooi :+

EDIT: Heb PM en daarbij een deal. Bel 'm na school even voor een afspraak.

Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nice :thumbs:

Hebben we eigenlijk weleens piccies van jouw setup gezien?

En waar blijven die van gompy? O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina