1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Had foto's gemaakt toen ik de 602's net had. Maar maak wel nieuwe als de center er staat *)

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

Ik bedoelde meer met beide Marantzjes :)

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Spuit 'm zwart:).

Als ik die was tegengekomen toen ik nog geen sub had, had ik er denk ik niet lang overna gedacht.

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat wel een goede optie? Want ik krijg steeds meer intresse namelijk. Wil graag een subje:)

EDIT: Heb toch maar een bericht gestuurd dat ik geintresseert ben. Wil alleen nog weten waar die gozer woont.

Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Of zet je gevoel voor stijl aan de kant en kies voor je portomonnee en sound :+

Anders maak je iets dat je m een beetje sjiek kan wegstoppen en dan bestel je een zwarte grill van de zwarte versie en zo lijkt ie dan net zwart :D

Als ik in jouw positie zat had ik 'm gister nog gehaald 8)

7. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag de sub op komen halen in Roosendaal. Even met mijn lieve papa overleggen want die heeft al aardig wat gereden voor me de laatste tijd. Durf het ook eigenlijk niet te vragen aan hem :) Anders heb ik mama nog:)

Verder zegt hij ook dat zwart maken geen probleem is dus.
    Maar Pimmy, waar zou je dan zo'n zwarte grill kunnen bestellen?

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Bij SVS zelf waarschijnlijk. Of bij de NL importeur.

9. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo goed als een deal met de SVS-meneer.

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, dat klinkt goed :D Hoe presteert ie eigenlijk bij muziek als ik vragen mag?

Nu de buren nog op de hoogte gaan stellen, of is 't een verrassing? :+

11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een verassing voor buurman Harold. De andere buren hebben we al ruzie mee :)

Echter hebben we Harold al een keer aardig gek gemaakt :+

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Damnit Gompy... Jij haalt binnen korte tijd wel heel veel kwaliteits apparatuur binnen :9

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    De LCR60 is in de house!

Tomtom wees ons de weg met gemak naar de zolder van Jorge waar meneer een hoop mooie spullen had staan. De LCR60 stond nog aangesloten en is echt helemaal nieuw gewoon, 0.0000 gebruikssporen te bekennen. Na even met Star Wars gekeken te hebben of er uberhaupt geluid uit kwam vond ik het al best en toen viel me ineens iets op. Er stond een huge SVS subwoofer in de hoek! Dus hij War of the Worlds aanzetten en me pa en ik ff genieten van het gerommel en gebulder terwijl Jorge de center los koppelde. Wat me als eerst opviel was dat zodra de center er tussen uit was, er een gapend gat in het geluids beeld ontstond. Echt verbazend hoe groot verschil dat was. De SVS klonk erg lekker en heeft me eigenlijk ook wel overtuigt om ook snel een mooie sub te halen.

Kreeg de LCR netjes in z'n doos met boekjes en bon mee naar huis en na een hoop file (damn wat kan een clio goed fikken zeg) kwam ik thuis om uit te vinden dat de kabels nog niet bezorg waren. Kan de center dus helaas nog niet aansluiten maar dat komt morgen wel. Ben benieuwd naar het resultaat!

Gompy, mooi dat je die SVS gaat halen :D Ben erg benieuwd naar je resultaat want we zitten vrijwel totaal in het zelfde schuitje haha.

15. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Haha idd Pimmy. Zo goed als zelfde speakers, alleen heb jij een center en ik de rears en als jij ook een SVS heb:+

Iig ben ik al aan het kijken voor een leuk subwoofer kabeltje. Ook naar speakerkabels en ik denk dat ik, net als Pimmy, voor de Canare ga. Heb namelijk al een aantal goede reacties over de kabel gelezen. Wat kunnen jullie mij voor subwoofer kabel adviseren. Niet te duur. Kabel van €200 is ietsje te duur. Jullie snappen me wel :)

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Heb zelf een 5 meter kabel van VLS besteld. Lees er op HTF goede dingen over. Maarja kan natuurlijk helemaal niks oordelen nog zelf :+

Wanneer ga je de sub halen?

Bedacht me trouwens net dat ik begin juli (4e) jarig ben en dat in combinatie met weer een maand salaris moet een sub op kunnen leveren O-) Mocht dat haalbaar zijn doe ik dus eerst een sub en komen de rears weer later. Achja, ik zie het allemaal wel *) Morgen even genieten van de center haha.

17. mennomannen

mennomannen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Sub word opgehaald in Roosendaal. Uurtje rijden vanuit Hellevoetsluis.

Toevallig ben ik ook in juli jarig, de 11e. Gelukkig verdien ik dan al weer snel wat geld terug na mijn mega investeringen van de laatste maand en deze maand :+

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn we niet verloren broers ofzo 8)

Vandaag kwamen de kabels binnen, mooi spul van Hifi-supply. Na wat stripwerk stond de center aangesloten en was het tijd voor de eerste test. Omdat Phil Collins Live & Loose in Paris nog in de speler zat leek me dat een leuk begin. Echter viel het nogal tegen, stereo was een stuk beter.

Maar goed, muziek hoort dan ook stereo en misschien dat het met een film beter ging. Dus ik om me heen kijken en al snel keek een oranje clown vis me aan. Dus Nemo ging de speler in en het was tijd om voor het eerst een DTS signaal door de Marantz te sturen en m'n center op de proef te stellen. Het viel me direct op dat het veel makkelijker was om geluid te plaatsen. Stemmen kwamen niet langer van voor je maar gingen van links naar rechts en op en neer. De HT feeling begint al te komen :thumbs: Toen geskipt naar de duikbooit (met de haaien) scene. Zonder center stelde dit weinig voor met maar met center zat ik toch echt met zo'n angstig gevoel dat die haai daadwerkelijk die vissen ging pakken, terwijl ik toch echt weet dat dat niet gebeurd.

Het lijkt alsof de fronts wat ontlast zijn en veel beter hun werk kunnen doen. Dit was ook te merken bij de aquarium tik scene. Je zou bijna denken dat ik geen sub meer nodig had want de bass was gewoon voelbaar en flink laag. Was vroeger nooit, maar of dit nou door de DTS codering komt of doordat er nu een center meespeelt, ik heb geen idee. Enige wat mij duidelijk is geworden: geen HT zonder center :thumbs:

Ben nu wel werkelijk helemaal blut, nog 3 euro over en moet m'n abbo straks weer betalen. Nu werd er net gebeld door me oma (haar trouwdag was dus gister) en me moeder zei dat ze ons een kado wou geven maar dat ze er vanuit ging dat we niet zaten te wachten op een dure servet ring met onze naam erop oid :+ Dus kan waarschijnlijk wat leuks op me rekening verwachten binnekort, en dan over 3.5 week weer salaris en me verjaardag dus de rest van de speakers zullen niet al te lang duren :D

EDIT: Ben nu even foto's maken.

Foto:

Imageshack fokt het een beetje dus nu even geen detail foto's van center/marantz oid.

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  20. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ook jij hebt een Ikea OPPLI :+

Hartstikke leuk dat je je center hebt en dat ie zoveel toevoegd. Ik moet ook maar snel op zoek naar een center:) Straks heb ik alles behalve dat:)

Vind jij trouwens de speakers mooier met het doek? Ik vind het zonder een stuk mooier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina