Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    je bent gewoon de lul :)
     
  2. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    balen :cool:
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    heeft ie wel een coaxiale ingang?
     
  4. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    nee ook niet
     
  5. SlayerPaTjE

    SlayerPaTjE Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik had even een vraagje :

    Mijn optische kabel blijft bij de minste aanraking uit mijn xbox vallen, weet iemand misschien waar ik online een (niet te dure) "passende" kabel kan vinden, want ik heb gelezen op een aantal sites dat dit een vaker voorkomend probleem is, en weet iemand misschien waar ik een apparaatje kan vinden waar ik 2 optische kabels in kan steken, waar dan 1 kabel uit komt die naar mijn Z5500 gaat?

    Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    denk dat je dan al gouw bij de duurdere komt, met mijn kabeltje van 10 euro blijft ie neit zitten, met die van 26,- wel
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Puur op prijs kan je dat niet zeggen. Als ik het goed heb was het Kevf, die laatst een viablue toslink had gekocht die ook niet bleef zitten...
     
  8. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je het volume van de achterspeakers ook hoger zetten?
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    volgens mij wel, moet je als je volume dingen doet staat er ergens surround bij

    maar dan gaan de front left & front right ook hoger
     
  10. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er iemand geiintereseerd is in de logitech Z5500 dan moet hij onmiddelijk naar de fnac in Gent in Belgiƫ gaan want daar staat er een paar stapels die weg moeten tegen een prijs van iets van een 150euro.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Blijft soms idd niet zitten, was echter wel in een joytechkabel..... blijft vreemd.
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kheb m, en Marc ook, maar het is een kwaal van de 360 zelf. In de versterkerkant zittie prima, in 360 vergrendeld ie niet goed.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Monster zit uber O-).

    Vandaag mijn Rittal Powerblock afgemaakt en geinstaleerd. Ook eindelijk een dB meter in huis gehaald. Vandaag al even een snelle test gedaan, en natuurlijk bleek mijn sub te hard te staan. Als er niemand thuis is, is even alles goed gaan afstellen. Moet officieel op 85 dB gebeuren, ook de sub. Niet zo fijn als mijn ouders thuis zijn O-).
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom moet dat eigenlijk op 85 db? Kameraad van mij heeft er ook 1 en het verschil is zeer groot! Kan je nog zulke goede speakers hebben, het surround 'klopt' pas als je ze perfect hebt afgesteld.


    Wat is een powerblock :+
     
  15. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oehlbach toslink zit ook echt muurvast in de 360, hiervoor had ik een kabeltje van creative te leen en die ging er idd bij de minste aanraaking al uit..

    Het ligt dus echt aan de kabels en de vergrendeling die in de koppen zit..
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat 85 dB ook 'filmniveau' is. Ik heb een redelijk uitgebreide tuturial gevonden op het htforum om alles in te stellen. Na het lezen van dit stukje snapte ik pas hoe ik mijn sub goed moest instellen. Ik heb het altijd fout gedaan. DIT is die tutorial, erg interresant voor mensen die nog niets weten van het het afstellen van hun set.

    Een stekkerblok O-). Stond een keer cheap op de htforum markt. Ik heb er nog een stukkie Lapp kabel aangezet wat ik nog had.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    staat die url al in de startpost? Echt prima basisstof waar ik ook echt nog wel wat aan heb!
     
  18. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Gebruikt iemand van jullie Dipole speakers? En zoja bevalt dat een beetje bij het gamen. Ik ga namelijk vrijdag 2 Dipoles halen bij correct, de Klipsch RS25. Je leest er verschillende berichten over namelijk. Zowel positief als negatief.

    Edit//: Als ik vanavond tijd heb zal ik foto's posten van de setup zoals hij momenteel is, benieuwd wat jullie ervan vinden:)
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  19. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    foto verwijderd om forum te ontlasten
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    doet het nie :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina