1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom zou je die dingen willen hebben? Tis niet dat ze lekker zitten oid, ze zijn gemaakt om er zoveel mogelijk van in een ruimte te douwen. Doe mij maar een lekkere hangbank of ligstoel O-)
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf de Ikea Pello in huis.
    Lekker onderuit gamen of kijken naar een dvdtje.

    Denk dat ik de Pello maar ga vervangen door de Ikea Boliden (Fauteuil en voetenbank) en dat voor €79
     
  3. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de xbox ook dts cd's af kan spelen? Heb het wel geprobeerd maar krijg alleen maar ruis.
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, ligt eraan waarmee je het vergelijkt. Als je het vergelijkt met een computerspeakersetjes van 10 euro is het wel goed. Misschien ook nog wel redelijk als je het vergelijkt met een setje van 20 euro. Tis nou niet echt een setje waar je kritisch naar moet gaan luisteren :9.

    Nope, doet ie niet.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Ze gaan wel. Vergeet niet dat je voor die 10 euro ook nog 6 blikjes krijgt. Ook meteen hoe groot ze zijn: net zo hoog als een 33cl blikje. Als je het geluid vergelijkt met wat er uit een laptop komt (mijne dan) dan is het zeker een verbetering :9 Ik vind alleen dat de kabels wat kort zijn.
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij was het 10 euro bovenop de sixpack prijs hoor? Kabels zijn idd kort! 1m ofzo...
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    yay, moest toch een surround setje hebben, en morgen krijg ik als het goed is de
    logitech z-5450 binnen:D kan ik eindelijk beginnen aan bioshock:p
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi! Met Bioshock is dat echt genieten! ;)
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Jah, probleem is dat mijn audio output links voor op de laptop zit, en de USB rechts achter. Past net :9 Mja, als ik binnenkort mijn eigen kamer heb ga ik het zo opstellen als op de doos: speaker - 6 blikjes - speaker. Gaat er wel leuk uit zien denk ik :)
     
  10. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij jou komt er gewoon geluid uit beide luidsprekers? Bij die rechter van mij komt er helemaal niks uit...
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Wel goed aangesloten? Uit de linker komen 3 kabels: Audio, Geluid en een halve jack. Die halve jack gaat naar de andere speaker.
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag m'n surround set binne, moet de speakertjes nog ophangen, alleen de subwoofer was groter dan ik dacht ( logitech 5450 )

    ik heb m'n subwoofer naast m'n tv kastje staan, en dat gat, wat er altijd in zit:p

    staat nu 7-10 cm van me kastje vandaan, aangezien ik niet weet waarvoor het dient, vroeg ik me of of het uitmaakte dat het zo dicht op m'n tv kastje staat,
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heeft iets met magnetische velden fzo te maken, staat in de grbuiks aanwijzig, moet er 60 cm van af staan , maja, maar niet zoveel uit denk ik
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier een foto van mijn opstelling.
    [​IMG]

    Door ruimte gebrek staat de Subwoofer bijna tegen de Oppli.
    De Sub heeft helemaal geen invloed op de Wii en Xbox360 (launch) die in de Oppli staan.

    Onder de sub staat een zwart gespoten stoeptegel , deze vangt heel veel van de trillingen op.
    Soms dondert het door de kamer , maar de consoles spelen gewoon verder.
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt:)

    moet alleen nog even rondvragen voor een boor, om speakertjes op te hangen:p
     
  16. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk dat kan je ook niet fout doen he :p Maar het is die ene waar de knop op zit waar geen geluid uit komt...
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Gewoon kapot denk ik. Heineken helpdesk 8) ?
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    :D

    Die lui zijn vast zo bezopen dat ze het zelf ook niet weten:+.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    dynamike, jij hebt de Monster component kabel, toch?
    Kun je mij misschien vertellen hoe lang deze is?

    edit ; Ah, 3 meter zie ik al wel. Toch bedankt. ;)
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    10 feet dacht ik. Heb hem overigens niet meer. Ooit eens verkocht aan een member hiero. Was terug gegaan naar VGA.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina