1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik Graveheart, maar toevallig zit er een stopcontact on der de plek waar ik ze wil plaatsen.
    Dan moet ik kloten met 3-5 meter kabel, en anders de stekker erin en klaar.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  3. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus van plan om dit setje van samsung te kopen http://www.samsung.com/nl/products/hometheatersystems/hometheatersystems/ht_thx22r.asp, Nu is mijn vraag kan ik hier ook de 360 op aan sluiten via een optische kabel. En er staat bij dat die wirreles ready is voor de rear end speakers. Ik begrijp hier uit dat je er dus geen kabels naartoe hoeft te leggen, bij de achterste 2 boxen. Maar er staat, Na uitbreiding (van het Home Theatre Systems) met een Wire-less module. Wat is dit? Wat kost dit? en waar kan ik dit kopen?
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels een Z5450 weten te vinden en aangesloten.
    Maar alleen is de connectie met de 2 achterspeakers brakker dan diaree in een blender.
    Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij misschien wat tips geven wat ik eraan kan doen?
    De boxen staat vaker uit dan aan zegmaar.
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    dat krijg je door draadloos :) misschien zit er een storingfactor tussen, draadloze router alles wat je maar kan bedenken
     
  6. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Logitech loopt hoog van de daken te blazen dat niets kan storen.
    Nou, eens kijken als ik die ontvanger op een andere plek zet.

    Nou het mag niet helpen hoor.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  7. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze set heeft helaas geen optische uitgang. Via de Xbox 360 zul je dus geen Dolby Digital kunnen krijgen. Over de achterspeakers lees ik op de site dat je eerst een extra module moet kopen voordat je de set draadloos kan maken.
     
  8. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet ik maar wat is dat precies hoe duur en waar kan ik dat kopen kan nergens zoiets vinden op internet.
     
  9. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Waarom zou je die uitbreiding nog willen kopen, terwijl de set helemaal niet intressant is, als je van plan bent Dolby Digital uit je xbox 360 te halen?
     
  10. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat het niet persee om ik heb al een set voor mijn 360. Deze is voor beneden mijn ouders houden nogal van design daarom wil ik weten wat die uitbreiding kost. Weet jij anders nog een ander home theater system waar de 360 wel op kan?
     
  11. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet perse Dolby Digital hoeft, dan past de 360 op bijna elk setje met een audioingang. En 99% van de kant en klare setjes heeft wel een stereo (wit/rood) audioingang...:{

    De wireless module (SWA-3000) is Hier te koop Ik weet niet 100% zeker of het past, maar zo heb je in ieder geval een prijsindicatie...;)
     
  12. Alex1980

    Alex1980 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik zit ook met een "probleem". Het lukt me maar niet en update te vinden die er voor moet zorgen dat het geluid bij het kijken van een hd film, via de hd add-on, verbeterd. Het beeld is super alleen heb ik er graag DD5.1 of dts bij qua geluid. Nu maakt de xbox van DD plus 5.1, er stereo van. En de versterker maakt daar weer dolby surround prologic II van. Kan iemand mij helpen aan een linkje naar de goeie software?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hoe heb je je xbox aangesloten op je audio systeem (optisch?)
     
  14. Alex1980

    Alex1980 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ja optisch
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle instellingen in je Xbox staan wel goed ingesteld?
     
  16. Alex1980

    Alex1980 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat denk ik wel. Het probleem is echter dat ik een instelling mis. Op deze pagina staat uitgelegt hoe het zou moeten. http://blog.gabefrost.com/?p=55
    Echter heb ik op mijn 360 niet de optie om DD of DTS te selecteren, op het moment dat ik naar een HD film kijk.
     
  17. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    He, die link komt me bekend voor :+.

    De update zou automatisch geïnstalleerd moeten worden zodra je op internet komt...

    Misschien dat dit de goede update is?
     
  18. Alex1980

    Alex1980 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. Op deze manier had ik genoeg gehad om mijn vraag op 1 forum te stellen.:)Feit is wel dat je me enorm geholpen hebt. Ik heb de update inmiddels geinstaleerd en het werkt perfect. Nu heb ik wel DD!! Wat me wel opvalt is dat de versterker een stuk verder open moet om dezelfde geluidssterkte te krijgen. Maar dat vind ik minder belangrijk. Eerst super bedankt voor je hulp!!
     
  19. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    No problemo, daar is immers een forum voor ;)

    Omdat mijn versterker ook wmapro accepteert heb ik hem nu daar op staan ipv DTS/DD. Klinkt ook erg goed. Ik weet alleen nog niet wat het mooiste geluid geeft. Naar mijn gevoel klinkt wmapro ietsje beter dan DTS...
     
  20. Asharith

    Asharith Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog steeds op zoek naar een goede geluidset om in mijn woonkamer te gebruiken. Ben atm aan het verbouwen dus heeft nog totaal geen haast maar zoeken is altijd leuk ;)..

    Mijn budget is ongeveer 750 euro voor het geluid. Waarbij ik toch ga voor een aparte reciever en dus geen Home Theatre set. Reciever moet Hdmi hebben en het liefste 2 of meer porten IN. Upscaling is gewenst maar geen noodzaak , haha..

    Zit atm te denken aan een sr4001 Marants of een Yamaha V661 met een geluidsetje van de Canton Movie serie. Heeft iemand daar ervaring mee, met die Canton`s ?? Die 80CX http://www.canton.de/nl-produktdetail-movie-movie80cx.htm hebben een mooie zwarte lak finisch wat mijn Panasonic ook heeft.

    De kamer is vrij bescheiden 3,5 bij 4 en ik heb een lieve onderbuurvrouw die ik ook graag te vriend houd.. ( 17e eeuws huisje dus geen goede geluidisolatie..)

    2e vraag is of iemand een goede Denon reciever kent welke ook hdmi heeft want canton schijnt goed te werken met Denon.
    Thx Chris.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina