1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was mijn Probleem maar ik snap de fout al!

    [​IMG]

    [​IMG]
    Dit is een Audio OUT maar volgens mij heb ik een Audio in nodig toch?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, Maar ik heb geen Optische uitgang op mn xbox, ik kan hem dan toch via de AUX in de dvd doen? de rode en de witte kabels.

    Edit: oja, ik zie het al, bovenop de kabel, maar heb ik via de rode en de witte dan geen 5.1 surround?
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  3. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope dan heb je Stereo 2.0 heb ik nu ook is eigenlijk nie veel bijzonders
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt de startpost nog gelezen jongens? ;)

    Trouwens wel mooi dat Falastine in zijn zinnen geen enkel leesteken gebruikt, behalve in '2.0' :+
     
  5. friden

    friden Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej,

    Even een vraagje(ik heb de startpost doorgelezen): Ik wil de Logitech Z-5500 speakers gaan halen, maar als ik het goed heb heb ik om deze op mijn xbox aan te sluiten dan alleen nog maar een TOSlink kabeltje nodig?

    B.V.B.D
    Friden
     
  6. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, dat is het enigste wat je nog nodig zult hebben.
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedeavond mensen!

    Ik heb dit topic een flink stuk doorgelezen en zie dat de Z-5500 vaak terugkomt en goed beoordeeld wordt! Aangezien het morgen bij de MM de actie is dat de BTW eraf wordt gehaald. Mooie mogelijkheid om een geluidssetje aan te schaffen dus!

    Mijn vraag is eigenlijk of er soortgelijke setjes bestaan als de Z-5500 want ik vind die vormgeving niet echt super. Ik woon nu nog wel gewoon thuis maar als ik op mezelf ga wil ik dit setje voor in de huiskamer gebruiken. Mede daarom wil ik eigenlijk voor een ander setje gaan.

    Ik kom ook soms setjes tegen die draadloze speakers hebben, is dit aan te raden of helemaal niet?

    Is het trouwens aan te raden om een andere optische kabel erbij te kopen? Ik ga hem alleen gebruiken voor films en games op mijn 360 in een ruimte van 4x3.
    Ik wilde eigenlijk niet boven de 300 euro gaan...

    Alvast bedankt!

    EDIT!

    Ik kom ook de Z-5450 vaak tegen en die is een stukje goedkoper, is de Z-5500 die extra 50 euro waard?
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  8. MaresOfDiomedes

    MaresOfDiomedes Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek me eigenlijk al een tijdje rot naar het antwoord op de vraag: kan je ook een dolby surround geluid verkrijgen als je alleen maar de rode en witte tulpstekkers aansluit op je surround set? Ik dacht dat die kabels in principe geen informatie konden sturen. Kan ik doormidden van die Joytech advanced kabel of misschien zelfs door middel van de kabel die al bij mijn 360 zit dolby krijgen?

    Met behulp van deze: http://www.consumer.philips.com/consumer/nl/nl/consumer/cc/_productid_HTS3154_12_NL_CONSUMER/DVD-home-theatre-systeem+HTS3154-12
     
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen optische ingang
     
  10. MaresOfDiomedes

    MaresOfDiomedes Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat had ik wel gezien, echter zag ik op een aantal sites staan dat je dus ook een aux in kunt gebruiken om dolby aan te sluiten (met goede resultaten).
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niemand antwoord op mijn vraag? Ik zou het het liefst vandaag nog weten ivm de btw dagen bij MM!
     
  12. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Je kan geen surround krijgen uit stereo.
     
  13. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die toevallig weet waar ik ergens een optisch naar coaxiaal converter goedkoop kan kopen? (of gewoon een kabel met aan de ene kant optisch en aan de andere kant coaxiaal als die bestaan) En met goedkoop bedoel ik max 15 euro, iemand die iets weet :p?
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij Conrad kost dat ding € 19,95
    OPTISCH TO COAX CONVERTER OPCO
    Bestnr.: 350720 - 89

    http://www.panda.nl/product_reviews_info.php?products_id=371&reviews_id=15
    Hier kost die € 15,95

    Speurders.nl
    http://www.speurders.nl/audiotvenvi...dio_kabels.html?title_descr=toslink converter
     
  15. RC1974

    RC1974 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP......heb een JVC home-theater aangesloten via de optische kabel op m'n Elite, elite in gesteld op 5.1 dolby digital! en wat denk je!
    Krijg geen poef of paf uit de speakers, op het display van de DVD speler/versterker zie je mooi alle speakers bewegen op het geluid, van voor naar achter en van links naar rechts (klinkt wel als een liedje), maar er gebeurt niets.
    Zelfs de standaard geluiden van de hoor je niet, maar als ik de Elite dus in stel op stereo doet alles het weer?????
    Maar geen poef en paf surround....erg jammer! Wie weet raad!?

    Heb dus een optische kabel aansluiting op de dvd speler zitten!!!
    HELPPPPPPPP wie COD 4 in surround (en de rest ook natuurlijk)
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch even de instellingen van je geluidsetje dubbelchecken. Soms moet je, ookal staat ie op de goede ingang, nog steeds de specifieke optische ingang selecteren. Check je handleiding.

    Succes.
     
  17. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Na wat zuilen te hebben beluistert heb ik toch maar een besluit genomen: De KEF IQ 5's, 2 stuks voor de fronts. Hoop ze begin volgende week af te kunnen halen*). Als ze binnen zijn zal ik wat foto's posten:thumbs:
     
  18. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik dus ook, wat het dus bij mij het geval was tenminste met de optische kabel. ik had hem dus niet diep genoeg in mijn home cinema set gedaan. Ik denk dat je hem gewoon even wat harder door moet duwen totdat je een soort klik voelt.
     
  19. (---Cono---)

    (---Cono---) XBW nOOb

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vorige week ook in het bezit van een stel JBL e80`s. Klinkt aangenaam voor dat geld. Hier ook een poging gedaan bij de bcc om wat van de prijs af te snoepen. Alleen bij de bcc hier in Hoorn moet je wel van hele goede huizen komen om wat los te krijgen. Het liefst de verkoper van de winkel waar ze goedkoper zijn :) Maar goed, met een rammelende smoes dacht hij er onderuit te komen. Had van tevoren gebeld of ze op vooraad waren en dat was zo, die avond was er zogenaamd niets meer... Heb ze de dag erna bij de winkel gehaald waar ze goedkoper waren. Bcc kom ik dus ook nooit meer.

    Tevens een Logitech Harmony 785 erbij en de boel laat zich weer met 1 afstandsbediening aansturen ipv 5!
    Mocht je ooit instel problemen ondervinden met het instellen van de AB, dan gewoon even een telefoontje naar de helpdesk en ze stellen hem voor je in naar wens. Echt waar, nog geen helpdesk tegengekomen die zo de tijd voor je neemt en je helpt.
    Nu nog een center speaker en wellicht andere surround en dan ben ik voorlopig weer even klaar... of toch een andere reciever... laat m`n vrouw het maar niet horen haha
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2008
  20. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina